oh jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:10 schreef OA het volgende:
MUCK!!!![]()
Je moet je ondertitel aanpassen naar: "is verhuisd"![]()
MUCK!!!! EEN MEGA SPIN OP JE BOVENLIP....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja
[img=578xnull]http://home.hccnet.nl/p.boonman/Marjo/telefoon/DSC00160.JPG[/img]
het is dropveterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:13 schreef OA het volgende:
[..]
MUCK!!!! EEN MEGA SPIN OP JE BOVENLIP....![]()
![]()
quote:
anderhalf jaar. k700i of zoiets. Ik ben GSM n00bquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef Aarti het volgende:
hoe oud is hij, pheno?
whehehe, dat je dat onthouden hebt!quote:
telefoons gaan zo snel stuk tegenwoordigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
anderhalf jaar. k700i of zoiets. Ik ben GSM n00b
dat is wel erg kort om nu al kapot te gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mijn batterij vannacht nirt was overleden had ik je mijn oude opgestuurd, dat scherm is alleen erg vaag. Maar als je m schuin houdt dan kun je het menu wel zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:25 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat weet ik niet. Nu doet ie het weer even, maar voor hoe lang. Ik kijk het nog even aan. Blijkbaar wat contactjes die slecht zijn?
Ik had lekker de K750i.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
K700 en K750i is een andere telefoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Als mijn batterij vannacht nirt was overleden had ik je mijn oude opgestuurd, dat scherm is alleen erg vaag. Maar als je m schuin houdt dan kun je het menu wel zien. [afbeelding]
oh ik heb K750i maar dat zal die van jou ook wel zijn dan.
Sterft! Virtueel dan. Maar ja, kloons irl kunnen niet stervenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:33 schreef Sebasser het volgende:
Waar zijn de kloons?
Nee, 700 stond op de batterij (ik moest zelfs zoeken hoe die open gingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Als mijn batterij vannacht nirt was overleden had ik je mijn oude opgestuurd, dat scherm is alleen erg vaag. Maar als je m schuin houdt dan kun je het menu wel zien. [afbeelding]
oh ik heb K750i maar dat zal die van jou ook wel zijn dan.
Ja, maar wat er op staat staat los van in welke telefoons ze kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, 700 stond op de batterij (ik moest zelfs zoeken hoe die open ging)
Weet ik veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar wat er op staat staat los van in welke telefoons ze kunnen.
Mja, ik weet niet welke er in alletwee zitten en wat de afmetingen daarvan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |