quote:
anderhalf jaar. k700i of zoiets. Ik ben GSM n00bquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef Aarti het volgende:
hoe oud is hij, pheno?
whehehe, dat je dat onthouden hebt!quote:
telefoons gaan zo snel stuk tegenwoordigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
anderhalf jaar. k700i of zoiets. Ik ben GSM n00b
dat is wel erg kort om nu al kapot te gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mijn batterij vannacht nirt was overleden had ik je mijn oude opgestuurd, dat scherm is alleen erg vaag. Maar als je m schuin houdt dan kun je het menu wel zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:25 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat weet ik niet. Nu doet ie het weer even, maar voor hoe lang. Ik kijk het nog even aan. Blijkbaar wat contactjes die slecht zijn?
Ik had lekker de K750i.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
K700 en K750i is een andere telefoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Als mijn batterij vannacht nirt was overleden had ik je mijn oude opgestuurd, dat scherm is alleen erg vaag. Maar als je m schuin houdt dan kun je het menu wel zien. [afbeelding]
oh ik heb K750i maar dat zal die van jou ook wel zijn dan.
Sterft! Virtueel dan. Maar ja, kloons irl kunnen niet stervenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:33 schreef Sebasser het volgende:
Waar zijn de kloons?
Nee, 700 stond op de batterij (ik moest zelfs zoeken hoe die open gingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
Als mijn batterij vannacht nirt was overleden had ik je mijn oude opgestuurd, dat scherm is alleen erg vaag. Maar als je m schuin houdt dan kun je het menu wel zien. [afbeelding]
oh ik heb K750i maar dat zal die van jou ook wel zijn dan.
Ja, maar wat er op staat staat los van in welke telefoons ze kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, 700 stond op de batterij (ik moest zelfs zoeken hoe die open ging)
Weet ik veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar wat er op staat staat los van in welke telefoons ze kunnen.
Mja, ik weet niet welke er in alletwee zitten en wat de afmetingen daarvan zijn.
Ik lees net dat de mijne van sony isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef OA het volgende:
Koop gewoon een Nokia... Nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb een baksteen 3210 van 7 jaar oud en er mankeert niets aan... [afbeelding]
wat een rotcollega's heb jij. kan je ze niet terugpakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
En hop, nog meer collega's die gaan zeiken over het vertrek of niet van mij.
Oh, zoals gisteren egzegd, ik heb 31 dagen om een prachtig mailtje op te stellen. EN ik pak ze al terug door uitermate weinig te doen en volledig betaald te worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat een rotcollega's heb jij. kan je ze niet terugpakken?
Trek een biertje open, ga met je benen op tafel zitten en zeg, ja ik ga weg, dus wat willen jullie niet doen, mij ontslaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
En hop, nog meer collega's die gaan zeiken over het vertrek of niet van mij.
sony ericsson inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees net dat de mijne van sony is
Wat doe je als je over 31 dagen nog niks hebt? je hebt al opgezegd hier, toch? dus je gaat sowieso weg?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:50 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het nog niet wereldkundig gemaakt, zeker niet omdat ik nog nergens een handtekening onder kan zetten. Maar de geruchtenmolen draait door en door.
Wij zouden tzt gaerne smeuige passages voorbij zien komen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zoals gisteren egzegd, ik heb 31 dagen om een prachtig mailtje op te stellen. EN ik pak ze al terug door uitermate weinig te doen en volledig betaald te worden.
Ach ja dat is hier ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:50 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het nog niet wereldkundig gemaakt, zeker niet omdat ik nog nergens een handtekening onder kan zetten. Maar de geruchtenmolen draait door en door.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:55 schreef OA het volgende:
Ik ben trouwens sinds afgelopen maandag vast in dienst.![]()
Ondanks mijn, bij tijd en wijle, absurde Fokgedrag en werkverzaking, is men uiterst tevreden met mij!!![]()
Alsof het hier nog leuk is. Ik heb te lange reistijd en zie mijn wederhelft een paar uur per dagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat doe je als je over 31 dagen nog niks hebt? je hebt al opgezegd hier, toch? dus je gaat sowieso weg?![]()
Maar wacht, volgens sommige users op fok in een niet nader te noemen reeks is het très facile om een baan te vinden, dus zo'n vaart zal het niet lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof het hier nog leuk is. Ik heb te lange reistijd en zie mijn wederhelft een paar uur per dag
Wat ik doen ga? Eerst op vakantie, die was al geboekt en betaald, dus niet doen is zonde.
En daarna? I don't know. De luxe shit eruit flikkeren (internet en crap) en dan maar verder solli'en. Op dat moment heb ik ook geen auto meer, dat wordt leuk met boodschappen doen.
de broekriem aanhalen dus. heel goed dat je niet met hangende pootjes terug naar je huidige werkgever gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof het hier nog leuk is. Ik heb te lange reistijd en zie mijn wederhelft een paar uur per dag
Wat ik doen ga? Eerst op vakantie, die was al geboekt en betaald, dus niet doen is zonde.
En daarna? I don't know. De luxe shit eruit flikkeren (internet en crap) en dan maar verder solli'en. Op dat moment heb ik ook geen auto meer, dat wordt leuk met boodschappen doen.
Sony ericsson.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees net dat de mijne van sony is
Ze hebben nu bij hetnet zoeen mooie aanbieding voor 8 euro per maand internet ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wacht, volgens sommige users op fok in een niet nader te noemen reeks is het très facile om een baan te vinden, dus zo'n vaart zal het niet lopen
Daarom zoek ik al 3 maanden zonder ergens een handtekening te zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |