abonnement Unibet Coolblue
pi_52847492
Maar je komt gewoon wel dus. Mooi!
pi_52859818
Niet als ik moet werken
Horeca.

De 21ste moet ik wel werken want dan is er 600 man feest, maar ik weet niet hoe we de 22ste zitten.
pi_52862004
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Niet als ik moet werken
Horeca.

De 21ste moet ik wel werken want dan is er 600 man feest, maar ik weet niet hoe we de 22ste zitten.
Als je niet kan, komen we met zn allen lekker naar je restaurant
pi_52883685
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 07:59 schreef katerwater het volgende:

[..]

Als je niet kan, komen we met zn allen lekker naar je restaurant
Kom maar
Maar ik doe eigenlijk alleen maar feestjes.
pi_52911316
Even checken, als ik het goed heb, slapen ultra_ivo, katerwater, plaas bij mij. the_legend_killer, waar slaap jij?

Er vanuitgaande dat je gewoon komt natuurlijk :-)
pi_52946685
Maakt niet uit.

Gewoon waar/ bij wie er plek is
pi_52946870
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Maakt niet uit.

Gewoon waar/ bij wie er plek is
Bij mij dus want U_I neemt een luchtbed mee en bij mij kan 3 man gewoon zonder spullen komen. Alleen: mensen moeten wel de dekens en matrassen delen. Dus degene die bij mij in bed slaapt, neemt zeker een pyama of een slaapzak mee!
pi_52947879
ha dat lees ik dan maar weer juisdt op tijd! 'k Zal mijn slaapzak eens gaan meebrengen uit Holland. Dat wordt weer een helse tocht met al mijn tassen, net nu ik dat ding van Leuven naar Alkmaar had versleept

Maar alles sal reg kom', ik zal heel braaf zijn en me achter de oren wassen voor ik naar u toe kom
Groen Zwart Texels in 't Hart
  FOK!fotograaf dinsdag 4 september 2007 @ 23:24:35 #109
73911 ultra_ivo
pi_52949036
slaapzak en matje heb ik eigenlijk altijd bij me als ik ergens heen ga. Fotocamera zal ik ook wel meeslepen, da's ook een standaard uitrusting
pi_52950640
O deugd, er komt een fotoreportage van de meet?
Mag dat wel zomaar, mij fotograferen!

*contacteert zijn manager*


Ik ben wel niet zo fotogeniek maar soit
Groen Zwart Texels in 't Hart
pi_52953306
Ik bedacht me trouwens gisteren: ik heb een soort van een halve relatie nu en het zou niet kloppen als ik met iemand anders in bed zou gaan liggen . Dus ik ga ook wel in een slaapzak liggen of zo.
pi_53085120
Helaas ik kan niet komen op de meet.
Ik ben captain van een dartteam en ik kreeg een telefoontje dat ik de 22ste de klapper moet ophalen en de vergadering moet bijwonen.
Dit was echt iets waar ik helemaal geen rekening mee hield.

Ik had graag nog een leuke meet meegemaakt en stappen op t Belsj is altijd gezellig.
Maar ik heb helaas andere verplichtingen
pi_53159188
Bleh, kun je echt niet komen? Jammer hoor!
pi_53175656
Yup, ik probeer nog steeds te komen!

En als de g*dv*erd*eg*dv*er bureaucratische en trage KULeuven even meewerkt en ik voor dinsdag de noodzakelijke post van hen hier in Nederland (ze sturen niet naar m'n kot ) uit mijn bus heb gevist dan ben ik er ook.
Vooralsnog geloof ik daarin.
Mocht het echt niet lukken, dan laat ik dat uiteraard weten, en huur ik een voodoomaster in om wraak te nemen op de KULeuven.
Groen Zwart Texels in 't Hart
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 18:50:22 #115
73911 ultra_ivo
pi_53178366
Als het goed is heb ik zelfs zaterdag over een week roostervrij. Hoef ik niet als een idioot te jagen om op tijd te zijn.
pi_53179738
Ik kom ook in ieder geval!
Ik ben dan ook de TS

Ben begonnen aan de fokvlag
pi_53189366
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Bleh, kun je echt niet komen? Jammer hoor!
Nee want andere teamgenoten zijn op vakantie dus die zijn die datum niet beschikbaar.
En een lid moet die klapper afhalen en de vergadering bijwonen
  zaterdag 15 september 2007 @ 01:42:20 #118
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53189466
Jammer dat dit niet in de herfstvakantie is ....
Ik moet volgende week een bruiloft fotograferen, dus dit gaat aan me voorbij.
Was een leuk excuus geweest voor een weekend Brussel...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_53196357
FF nog een vraagje, mischien kan ik 2 aangename zaken combineren. Aangezien ik zaterdag toch roostervrij heb en er een Belgisch Randonneurbrevet in Bléharies is denk ik erover eerst het brevet daar te rijden en dan naar Brussel te komen (met de trein). Maar dan zit ik met m'n fiets, die moet ik ergens veilig kunnen stallen. Woopsydaisy, zou dat bij jou kunnen of heb je daar geen plek voor/doet de huisbaas lastig?
  FOK!fotograaf dinsdag 18 september 2007 @ 22:54:17 #120
73911 ultra_ivo
pi_53286650
Dat 2 aangename zaken combineren lukt niet, wordt wat erg stressen als ik eerst naar Bléharies ga en dan op maandag weer naar Ljubljana vlieg. Ik kom dus gewoon zonder fiets naar Brussel.
pi_53286773
Als je maar komt, ivo
pi_53335326
ff een voorstel ivm het elkaar kunnen vinden. Het kan natuurlijk zijn dat iemand de trein mist of andersinds te laat is. Het lijkt me dan handig als we elkaars mobiele nummer hebben. Evt. 1 persoon die ze verzamelt en dan morgenavond of zaterdag overdag rondstuurt per pm. Woopsydaisy, als organisatrice, wil jij deze taak op je nemen?
pi_53338234
Iedereen mag me pm'en als ze mn mobiele nr willen hebben.

En de fokvlag is af! ik zal morgen een foto posten!
pi_53352752
Ik vrees dat ik op het laatste moment moet afzeggen... ben serieus ziek aan het worden...
Moest ik me vanavond ietsje beter voelen kom ik zeker af!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:49:01 #125
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_53353720
Ook ik moet op het laaste moment afzeggen...

Het kan zijn dat ik nog wat kan schuiven in m'n agenda, dat ik toch nog kan komen, maar ik heb helaas enkele verplichtingen waar ik niet onder uit kan...

In ieder geval veel plezier toegewenst!

The secret of creativity is knowing how to hide your sources
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')