En er even door met een verticuteer hark, dat zorgt voor lucht bij de wortels en ruimt eventueel mos een beetje op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:28 schreef Keiichi het volgende:
Naar het tuincentrum, mest voor grasveldjes halen (Misschien ook wat zaad), regelmatig sproeien en maar laten groeien?
Zou ik doen![]()
(ja we hebben voor het eerst een tuinquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En er even door met een verticuteer hark, dat zorgt voor lucht bij de wortels en ruimt eventueel mos een beetje op.
Succes met reanimeren!![]()
Er met geweld in rechte banen doorheen halen, even zwaar werk maar dan kan het water weer goed bij de wortels en de dode plekken trek je vaak mee, een beetje graszaad erbij als het erg kaal is op sommige plekken en idd goed sproeien en bijmesten, bij een tuincentrum kun je informatie vragen waarmee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
(ja we hebben voor het eerst een tuin)
Zo'n verticuleerdinges hebben we liggen, maar hoe 'doe' je dat? Gewoon door het gras heen trekken? Grof geweld? Zachtjes aaien? Rollen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. als je besluit om gras te zaaien.. denk dan niet dat 1 zaadje 1 grasspriet is.. die fout heb ik in het voorjaar gemaakt
3x raden wat ik gister gedaan heb?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef Katinkat het volgende:
Verticuleren en bemesten; maar niet nu; dan verbrandt je gras met de zon die voorspeld is. Als er weer regen verwacht wordt kan het prima.....
Elke dag sproeien om verbranden tegen te gaan en de mest zijn werk te laten doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
3x raden wat ik gister gedaan heb? [afbeelding]
(en waardoor ik nu onder de paracods zit omdat ik te overenthousiast bezig ben geweest waardoor mijn tennisarm weer flink opspeelt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |