DSFTP geeft je een ip address op dit IP address zet je een FTP connectie... zie de setting file voor password en username.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft er iemand een handleiding voor DSFTP? Ik snap er geen reet van..
Wat zijn verder nog homebrew tips? Heb DS Organize, BEUP, Colors, LemmingsDS, Moonshell.
En als ik met BatchDPG avi naar dpg omzet, met subtitles, resulteert dit in een traag kutfilmpje. En met DGPEnc kan je geen subs (Toch?) en duurt het veel langer. Nog tips?
Werkt extreem goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kan iemand zeggen hoe pointyremote werkt?
( windows op je ds streamen )
Ja, dat is warez, en nee, daar mag je het hier niet over hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef kokos het volgende:
blabla nds blabla waar
waarom niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:22 schreef Reintji het volgende:
Iemand een homebrew organizer gevonden die .Cal bestanden kan lezen? Met DS Organize kan het neit dunkt me
In Moonshell wel ja, dit kan je geloof ik zelfs zelf instellen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:39 schreef Pilstonnetje het volgende:
Als je muziek vanaf je DS luistert, blijft 'ie dan ook doorspelen als je 'em dichtklapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |