Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ach man, ga toch een eind weg. Ik leg uit hoe je een skinbestand maak! Plaatjes!!
DSO heeft een text-only browser. En er is nu een "browser" die werkt via je PC. Eigenlijk browst de PC voor je en ontvangt de DS (inderactieve) afbeeldingen van de site. Beetje matig dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef R_B het volgende:
Behalve de eigen nintendo browser met memory expansion, is er nog een andere browser?
ook ff geprobeerd. als programma in het geheel ziet het er wat doorontwikkelder uit, maar ik vind het tekeneffect van colors mooierquote:
Als games zich beter zou inleven in de game wereld en de wet zou kennen mvt illegaal/niet illegaal dan zou het een stuk prettiger zijn voor zowel gebruikers als mods.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Offtopic posts verwijdert, Graag alleen nog maar ontopic posten als het kan.
Bij de eerst volgende keer dat er iemand in overtreding gaat en er een probleem van maakt gooien we deze reeks op slot.
Dus voor de mensen die wel willen, post aub ontopic en zorg dat deze reeks kan blijven bestaan.
Gooi maar dicht die reeksquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Offtopic posts verwijdert, Graag alleen nog maar ontopic posten als het kan.
Bij de eerst volgende keer dat er iemand in overtreding gaat en er een probleem van maakt gooien we deze reeks op slot.
Dus voor de mensen die wel willen, post aub ontopic en zorg dat deze reeks kan blijven bestaan.
Volgens mij kun je in moonshhell het volume apart regelen, dus niet alleen via de volume knop op je ds, maar ook in moonshell zelf...of de kwaliteit hetzelfde blijft weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:57 schreef Fixers het volgende:
Gewoon lemmingsDS erop (das toch abandonware en toegestaan?) Ik ben er iig helemaal aan verslingerd inmiddels. Eindelijk fun in z'n geheel uitgespeeld. Op naar tricky.
Samenhangend vraagje: Ik heb een aantal audioboeken in MP3 maar die zijn wat aan de zachte kant qua volume betreft, ook de DS zelf gaat niet erg hard. In de trein tamelijk onbruikbaar met alle omgevingsgeluiden. Is er een trucje om dat nog een beetje software matig op te peppen. In de bestanden zelf of op mijn DS? Of ben ik dan toch gebonden aan externe versterkertjes.
Dan heb je idd wel weinig aan deze reeksquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef Niek. het volgende:
Huh? Dit ging om het afspelen van media... moonshell is toch homebrew?
Nu kan je deze reeks echt opdoeken... alle nut verdwijnt zo langzaam aan.
Nou, praten over homebrew software, zoals al in de TT bescheven staatquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dan heb je idd wel weinig aan deze reeks
Wat mag ik hier WEL vragen dan..![]()
Voor mij welquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, praten over homebrew software, zoals al in de TT bescheven staatdus DSorganize etc etc, games/software die dus gemaakt is door de consument zelf
Zo moeilijk is dat toch niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |