quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb Yvonne nooit gezien, waarom is zij toen weggegaan?
kan ook gespeeld zijn van huub omdat ie nu met palma opgescheept blijft zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Er is duidelijk meer gebeurd , Huub vond het ook niet meer leuk. Ik ben bang dat Saffa niet meer terug komt..
Saffa heeft Palma dus duidelijjk niet hard genoeg geslagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Er is duidelijk meer gebeurd , Huub vond het ook niet meer leuk. Ik ben bang dat Saffa niet meer terug komt..
De ruzie was ook tussen Herma, Olga versus Safaa, Carolien. Palma was niet echt in beeld?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ze was wel in beeld maar hield zich toen ff op de achtergrondquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:42 schreef Dark het volgende:
[..]
De ruzie was ook tussen Herma, Olga versus Safaa, Carolien. Palma was niet echt in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |