Het wordt een beetje eng BEquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
*knip*
......en ik wil eig. ook nog 2 kleine muurlampjes hebben zodat we 's avonds niet gelijk het grote licht aan hoeven te doen.
BE, misschien is een stekkerdimmer iets? Wij hebben op de hoek van de commode een lampje staan dat in zo'n ding is gestoken. Bij het weggaan van Lucie's kamertje draaien we het licht langzaam uit. Ze kosten ongeveer zeven euro (Xenos of Hema). Lampjes zijn goedkoop bij de Xenos, lampekap kun je zelf versieren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:54 schreef Brighteyes het volgende:DeLiedje! Het is idd wat griezelig bijna!
Ik heb nog niet kunnen vinden wat ik zoek. Twijfel over een LED lampje, maar daar ben je dan ook zomaar ineens weer 50E voor kwijt en dat vind ik eig. ook een beetje te gek.
Ik ga die optie van E.T. eens uitzoeken, dat klinkt namelijk wel heel goed in de oren.
Bij Ikea wel deze gezien, maar ik twijfel of het dan niet een beetje te ouwelijk wordt allemaal.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:22 schreef RockabeIIa het volgende:Ik verbaas me zo over de ruimte in de kamertjes!!! Daar ben ik echt jaloers op. En al die mooie kasten en spulletjes erin. Ziet er super uit voor de nieuwe babies!
Wij moesten echt passen en meten want Brent heeft maar een kamertje van 2x3m... En het kan best maar mooi en praktisch is anders...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:35 schreef appelsap het volgende:
Wat een tof kamertje van je nichtje, sonnetje!
Het kroontje, is dat erop geschilderd of een sticker?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:53 schreef bixister het volgende:
welk lampje wordt 't BE?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:09 schreef texelonia het volgende:
BE wat leuk zo met de meubeltjes erin! Het wordt steeds echter he
DeLiedje wat een mooie muurschildering zeg! Staat echt leuk, mooie kleur blauw ook
Ik heb gisteren behangbeesten gescoord op de 3 dwaze dagen.... Nu nog passen en meten hoe ik ze op de muur krijg te passen
Behangbeestenquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Zijn het stickers?
Leuk! Bij de Bijenkorf hebben ze van dat Delfts Blauwe spul he, voor baby's, maar dat weet je vast al.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:12 schreef DeLiedje het volgende:
Er komen dus nog rood-wit-blauwe motiefjes, lakentjes en accesoires bij... Boerenruitjes, delfstblauw, rood met witte stippenen kanten randjes...
Die boom vind ik ook erg leuk!quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind vooral die bomen ook erg leuk
Maar als ik het goed begrijp, is het gewoon behang dat je met behanglijm opplakt? Dus je kunt het er niet erg gemakkelijk weer afhalen, dat gaat gewoon als bij normaal behang?
Ow, het is ook nog behoorlijk prijzig, zie ik nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |