Als je even leert wat statistiek is voordat je het woord in de mond neemt, had je geweten dat er niets veranderd is aan de kans dat de prijs daar weervalt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:24 schreef _The_General_ het volgende:
Statistisch gezien is de kans erg klein dat er twee keer een grote prijs valt in de zelfde plaats?
Dat dus!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:51 schreef muhahaha het volgende:
*shouderklop geeft*
Ga je de lotterij nu ook aanklagen?
ja van 0.000000001%quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
(of beter gezegd: even klein)
Je kunt trouwens beter Staatsloten kopen, dan maak je meer kans
De kans dat ie daar niet valt is iig kleiner dan de kans dat ie ergens anders valtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:49 schreef mvdejong het volgende:
Als je even leert wat statistiek is voordat je het woord in de mond neemt, had je geweten dat er niets veranderd is aan de kans dat de prijs daar weervalt.
De kans dat hij daar niet valt is vele malen groter dan de kans dat hij ergens anders wel valtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
De kans dat ie daar niet valt is iig kleiner dan de kans dat ie ergens anders valt![]()
Een verdubbeling van je kans, lijkt mij het waard.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja van 0.000000001%
naar 0.000000002% ?
Foute notatie van mij. In mijn zin zijn beide kansen even groot omdat ik 2x hetzelfde zegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
De kans dat hij daar niet valt is vele malen groter dan de kans dat hij ergens anders wel valt
Vosss en hij wonen in Heythuysen, ik woon niet zo gek veel verder.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef webfreak het volgende:
TS, Wat is jouw woonplaats dan?
Vosss woont vlakbij (Heythuysen dacht ik), jij ook?
Arbeit macht frei en geld maakt niet gelukkigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:24 schreef _The_General_ het volgende:
Vandaag heeft iemand uit mijn woonplaats 9.4 miljoen euro gewonnen in de lotto. Statistisch gezien is de kans erg klein dat er twee keer een grote prijs valt in de zelfde plaats? Bedankt he! Nu moet ik de rest van me leven zeker blijven werken.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |