Ligt aan zijn perspectief bij PSV.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Koevermans een overstap naar Ajax of Feyenoord overwegen denken jullie?
Ik zou het me niet voor kunnen stellen, lekker CL-spelen en een grote kans maken op het kampioenschap bij PSV. Wat wil je nog meer.
Ik denk persoonlijk dat Lazovic volgend jaar gewoon op de bank zit of ze staan beiden in de spits.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ligt aan zijn perspectief bij PSV.
Als hij weer een fijn gesprek krijgt met een trainer waarin hem gemeld wordt dat hij 2de keus is volgend seizoen dan denk ik dat hij wel open staat voor een transfer.
Inzaghi is ook niet om aan te zien aan de bal.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:09 schreef navigator het volgende:
Laten we hopen dat die kneus blijft, ik moet er niet aan denken om die non voetballer in het prachtige Ajax-shirt te zien...
Die twee zijn niet te vergelijken. Van Basten is knettergek als hij rond de 5 miljoen gaat uitgeven aan een matige spits van 29 die alleen nationaal mee kan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Inzaghi is ook niet om aan te zien aan de bal.
Zo matig vind ik Koevermans niet het is geen wereldtop maar met de juiste spelers om hem heen kun je denk ik toch een hoop plezier beleven van een type zoals Koevermans.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die twee zijn niet te vergelijken. Van Basten is knettergek als hij rond de 5 miljoen gaat uitgeven aan een matige spits van 29 die alleen nationaal mee kan.
Koevermans heeft niet het niveau dat Ajax zou moeten na streven. Het is gewoon een mindere, oudere variant van Huntelaar zonder ook maar de potentie te hebben om ooit in de buurt van Huntelaar te komen. Oftewel, je gaat er gewoon op achteruit als Huntelaar vertrekt en je Koef er voor terug haalt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zo matig vind ik Koevermans niet het is geen wereldtop maar met de juiste spelers om hem heen kun je denk ik toch een hoop plezier beleven van een type zoals Koevermans.
Over VoH werd ook altijd gedacht dat hij tekort zou komen voor Europese wedstrijden, maar hij stond er toch telkens weer.
Het zal ook moeilijk worden om een waardige vervanger voor Huntelaar te vinden, nagenoeg onmogelijk dus. Ik snap van Basten wel hoor een Nederlandse speler met een neusje voor de goal die kan uitgroeien tot een publiekslieveling.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Koevermans heeft niet het niveau dat Ajax zou moeten na streven. Het is gewoon een mindere, oudere variant van Huntelaar zonder ook maar de potentie te hebben om ooit in de buurt van Huntelaar te komen. Oftewel, je gaat er gewoon op achteruit als Huntelaar vertrekt en je Koef er voor terug haalt.
Klopt maar ik vind het ook een veel andere type spits dan Koevermans, maar toch vind ik dat Koevermans word onderschat omdat hij geen flitsende techniek heeft. Techniek is niet alles en dat bewijst hij toch maar eens door topscorer te worden zonder een basisplaats te hebben.quote:VoH is een betere spits dan Koevermans. Veel meer ervaring in de top en een betere kopper. Koevermans is een leuke afmaker in een goed draaiende ploeg, niets meer, niets minder.
En het mooie is ook dat v Gaal het maar niet toe wilde gevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
Een Koevermans die iedere wedstrijd speelt in een goed aanvallend elftal, wordt gewoon topscoorder. Die kwaliteiten heeft ie nu eenmaal. Nog steeds onbegrijpelijk dat AZ hem niet meer wilde.
Ontzettend goede en onderschatte speler. Positioneel uitstekend en voetbald ook prima mee. Ook een prima schot trouwens.
Geen echte actie en geen echte snelheid, maar verder gewoon zeer goed.
Van Gaal geeft het 'gedeeltelijk' toe, door te zeggen dat het achteraf gezien slecht heeft uitgepaakt... maar houdt wel vol dat het op zich de beste keus was, en dat de nieuwe aankopen gewoon niet hebben gebracht wat ze ervan hebben verwacht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En het mooie is ook dat v Gaal het maar niet toe wilde gevenIk denk dat ze hem bij AZ goed hadden kunnen gebruiken afgelopen seizoen.
De fans wel hoor. Wacht maar op AZ-PSV. Hij samen met mijn held Shota was een team dat de sterren van de hemel speelde.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En het mooie is ook dat v Gaal het maar niet toe wilde gevenIk denk dat ze hem bij AZ goed hadden kunnen gebruiken afgelopen seizoen.
Natuurlijk, de fans wel. Die zijn ook niet zo stug als van Gaal. Maar Koevermans blinkt nergens echt in uit, behalve in efficiëntie en op de goede plek staan. Dat is ook een kwaliteit, net als Huntelaar deze heeft. Ik vind Huntelaar overigens geen betere voetballer dan Koevermans. Ik denk dat als Koevermans iedere wedstrijd zou spelen hij net zo veel doelpunten kan maken als Huntelaar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
De fans wel hoor. Wacht maar op AZ-PSV. Hij samen met mijn held Shota was een team dat de sterren van de hemel speelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |