abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58127126
Zou Koevermans een overstap naar Ajax of Feyenoord overwegen denken jullie?

Ik zou het me niet voor kunnen stellen, lekker CL-spelen en een grote kans maken op het kampioenschap bij PSV. Wat wil je nog meer.
That's all folks!
pi_58127243
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Koevermans een overstap naar Ajax of Feyenoord overwegen denken jullie?

Ik zou het me niet voor kunnen stellen, lekker CL-spelen en een grote kans maken op het kampioenschap bij PSV. Wat wil je nog meer.
Ligt aan zijn perspectief bij PSV.
Als hij weer een fijn gesprek krijgt met een trainer waarin hem gemeld wordt dat hij 2de keus is volgend seizoen dan denk ik dat hij wel open staat voor een transfer.
  vrijdag 18 april 2008 @ 05:22:00 #153
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58128292
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:50 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ligt aan zijn perspectief bij PSV.
Als hij weer een fijn gesprek krijgt met een trainer waarin hem gemeld wordt dat hij 2de keus is volgend seizoen dan denk ik dat hij wel open staat voor een transfer.
Ik denk persoonlijk dat Lazovic volgend jaar gewoon op de bank zit of ze staan beiden in de spits.
Persoonlijk vind ik heel die Lazovic een aanfluiting en is hij gewoon PSV onwaardig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 april 2008 @ 11:05:15 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58131812
beste oplossing, Lazovic weg. Scorende spits erbij en Koevermans blijft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58131942
Laten we hopen dat die kneus blijft, ik moet er niet aan denken om die non voetballer in het prachtige Ajax-shirt te zien...
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:38:03 #156
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_58132615
Z'n motoriek is dan wel niet om aan te zien, maar ik heb Koevermans technisch perfecte goals zien maken.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:09:37 #157
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58136128
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:09 schreef navigator het volgende:
Laten we hopen dat die kneus blijft, ik moet er niet aan denken om die non voetballer in het prachtige Ajax-shirt te zien...
Inzaghi is ook niet om aan te zien aan de bal.
pi_58136908
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Inzaghi is ook niet om aan te zien aan de bal.
Die twee zijn niet te vergelijken. Van Basten is knettergek als hij rond de 5 miljoen gaat uitgeven aan een matige spits van 29 die alleen nationaal mee kan.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:54:53 #159
73305 Stpan
pi_58137091
Dat ben ik dan wel weer met Emimich eens.
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:07:58 #160
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58137407
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:46 schreef Emimich het volgende:

[..]

Die twee zijn niet te vergelijken. Van Basten is knettergek als hij rond de 5 miljoen gaat uitgeven aan een matige spits van 29 die alleen nationaal mee kan.
Zo matig vind ik Koevermans niet het is geen wereldtop maar met de juiste spelers om hem heen kun je denk ik toch een hoop plezier beleven van een type zoals Koevermans.
Over VoH werd ook altijd gedacht dat hij tekort zou komen voor Europese wedstrijden, maar hij stond er toch telkens weer.
pi_58137756
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:07 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Zo matig vind ik Koevermans niet het is geen wereldtop maar met de juiste spelers om hem heen kun je denk ik toch een hoop plezier beleven van een type zoals Koevermans.
Over VoH werd ook altijd gedacht dat hij tekort zou komen voor Europese wedstrijden, maar hij stond er toch telkens weer.
Koevermans heeft niet het niveau dat Ajax zou moeten na streven. Het is gewoon een mindere, oudere variant van Huntelaar zonder ook maar de potentie te hebben om ooit in de buurt van Huntelaar te komen. Oftewel, je gaat er gewoon op achteruit als Huntelaar vertrekt en je Koef er voor terug haalt.

VoH is een betere spits dan Koevermans. Veel meer ervaring in de top en een betere kopper. Koevermans is een leuke afmaker in een goed draaiende ploeg, niets meer, niets minder.
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:38:41 #162
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58138148
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef Emimich het volgende:

[..]

Koevermans heeft niet het niveau dat Ajax zou moeten na streven. Het is gewoon een mindere, oudere variant van Huntelaar zonder ook maar de potentie te hebben om ooit in de buurt van Huntelaar te komen. Oftewel, je gaat er gewoon op achteruit als Huntelaar vertrekt en je Koef er voor terug haalt.
Het zal ook moeilijk worden om een waardige vervanger voor Huntelaar te vinden, nagenoeg onmogelijk dus. Ik snap van Basten wel hoor een Nederlandse speler met een neusje voor de goal die kan uitgroeien tot een publiekslieveling.
quote:
VoH is een betere spits dan Koevermans. Veel meer ervaring in de top en een betere kopper. Koevermans is een leuke afmaker in een goed draaiende ploeg, niets meer, niets minder.
Klopt maar ik vind het ook een veel andere type spits dan Koevermans, maar toch vind ik dat Koevermans word onderschat omdat hij geen flitsende techniek heeft. Techniek is niet alles en dat bewijst hij toch maar eens door topscorer te worden zonder een basisplaats te hebben.
pi_58139054
Eredivisietop is gewoon zijn absolute plafond. Klaar.
  maandag 21 april 2008 @ 11:43:29 #164
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58199535

Mooie foto
pi_58209510
Koevermans blijft PSV trouw
21 april 2008

Danny Koevermans piekert er niet over om weg te gaan bij PSV.

De Schiedamse spits voelt geen enkele behoefte om de 21-voudig landskampioen te verlaten:"ik heb het prima naar mijn zin bij PSV". Koevermans reageert daarmee op berichten dat Feyenoord en Ajax in hem geinteresseerd zouden zijn.

Koevermans sloot zondag zijn eerste seizoen in Eindhoven af met het binnenhalen van de landstitel. De oud-Spartaan werd met 14 treffers clubtopscorer. Eind vorig seizoen toonde Feyenoord ook al interesse maar zag toen van een transfer af, omdat Koevermans toenmalige werkgever AZ zes miljoen euro vroeg.

www.rijnmond.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:26:12 #166
73305 Stpan
pi_58220324
Vanuit Spartaans standpunt heb ik ook liever dat hij niet ooit 'besmet' terugkeert naar Sparta.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:42:14 #167
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_58248067
Logisch bij PSV heb je de meeste kans op een schaal momenteel..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61250593
Heeft z'n eerste doelpunten alweer gemaakt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61251394
Pikte zijn momentjes weer mee vandaag. Zijn manier van vrijlopen en positie kiezen zag er prima uit.
Dit, dus.
pi_61266970
Hij scoort gewoon bijzonder makkelijk als hij voor de goal komt. Mocht hij het hele jaar eerste man zijn in de spits bij PSV en die ploeg besluit om vaker voor grote zeges te spelen, dan lijkt hij me een serieuze kandidaat voor de topscorerstitel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:55:44 #171
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61267078
Een Koevermans die iedere wedstrijd speelt in een goed aanvallend elftal, wordt gewoon topscoorder. Die kwaliteiten heeft ie nu eenmaal. Nog steeds onbegrijpelijk dat AZ hem niet meer wilde.
Ontzettend goede en onderschatte speler. Positioneel uitstekend en voetbald ook prima mee. Ook een prima schot trouwens.
Geen echte actie en geen echte snelheid, maar verder gewoon zeer goed.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:19:18 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61267604
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
Een Koevermans die iedere wedstrijd speelt in een goed aanvallend elftal, wordt gewoon topscoorder. Die kwaliteiten heeft ie nu eenmaal. Nog steeds onbegrijpelijk dat AZ hem niet meer wilde.
Ontzettend goede en onderschatte speler. Positioneel uitstekend en voetbald ook prima mee. Ook een prima schot trouwens.
Geen echte actie en geen echte snelheid, maar verder gewoon zeer goed.
En het mooie is ook dat v Gaal het maar niet toe wilde geven Ik denk dat ze hem bij AZ goed hadden kunnen gebruiken afgelopen seizoen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:24:14 #173
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61267774
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En het mooie is ook dat v Gaal het maar niet toe wilde geven Ik denk dat ze hem bij AZ goed hadden kunnen gebruiken afgelopen seizoen.
Van Gaal geeft het 'gedeeltelijk' toe, door te zeggen dat het achteraf gezien slecht heeft uitgepaakt... maar houdt wel vol dat het op zich de beste keus was, en dat de nieuwe aankopen gewoon niet hebben gebracht wat ze ervan hebben verwacht.

Hij heeft geen keus van de beslissing an sich, maar betreurt wel hoe de beslissing uiteindelijk heeft uitgepakt.

Persoonlijk vind ik het gewoon een domme beslissing om je topscorer die GARANT staat voor veel goals EN een goede prof is die zich steeds voorbeeldig gedraagt en goed in de groep ligt etc, 1 dag na het verliezen van het kampioenschap op zo'n manier af te danken. Koevermans die niet eens in de basis stond geloof ik die laatste wedstrijd.

Ik snap best dat je wil vernieuwen enzo met jong talent... maar een zekerheidje als Koevermans moet je gewoon koesteren.
pi_61267842
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De fans wel hoor. Wacht maar op AZ-PSV. Hij samen met mijn held Shota was een team dat de sterren van de hemel speelde.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:37:42 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61268125
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

De fans wel hoor. Wacht maar op AZ-PSV. Hij samen met mijn held Shota was een team dat de sterren van de hemel speelde.
Natuurlijk, de fans wel. Die zijn ook niet zo stug als van Gaal. Maar Koevermans blinkt nergens echt in uit, behalve in efficiëntie en op de goede plek staan. Dat is ook een kwaliteit, net als Huntelaar deze heeft. Ik vind Huntelaar overigens geen betere voetballer dan Koevermans. Ik denk dat als Koevermans iedere wedstrijd zou spelen hij net zo veel doelpunten kan maken als Huntelaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')