abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54684560
Echt een jongensboek.

Wanneer komt de film?
pi_54684569
Ik ook, hij was geemotioneeerd.

'Koevermans schiet Oranje naar EK' Klinkt goed!
That's all folks!
pi_54684640
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, hij was geemotioneeerd.

'Koevermans schiet Oranje naar EK-titel' Klinkt goed!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54684784
Koevermans is inderdaad van het type waar we er meer van zouden moeten hebben.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:17:04 #105
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54684953
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:
Juist niet. Eén is prima (nieteens negatief bedoeld).
pi_54685014
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:17 schreef Grulez het volgende:

[..]

Juist niet. Eén is prima (nieteens negatief bedoeld).
Denk datwe in elke linie wel zo'n niet zeuren maar voetballen figuur kunnen gebruiken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:21:22 #107
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54685054
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Denk datwe in elke linie wel zo'n niet zeuren maar voetballen figuur kunnen gebruiken.
Ja ok. Of juíst alleen maar negeroide medemensen.
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:22:00 #108
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54685070
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Vond het echt mooi om te zien.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_54685109
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. De kracht van Koevermans is dat hij precies weet waar hij niet goed in is. Voor de basis is hij (normaal gesproken) geen optie, maar als pinchitter (ipv Vennegoor) moet hij zeker mee naar het EK.
pi_54686150
De Koef schiet NL naar het WK.

Wie dat vorig jaar zou hebben gezegt zou toen hard worden uitgelachen
pi_54686170
quote:
Op zondag 18 november 2007 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
De Koef schiet NL naar het WK.

Wie dat vorig jaar zou hebben gezegt zou toen hard worden uitgelachen
Na de zomer spelen we dus twee jaar oefenwedstrijdjes?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54686187
quote:
Op zondag 18 november 2007 00:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Na de zomer spelen we dus twee jaar oefenwedstrijdjes?
Ik bedoelde EK
pi_54696413
Fijn voor hem dat hij scoorde, dat verdient hij wel. Verder speelde hij niet heel opvallend vond ik.

Maar ja, wij konden een Sparta-liedje zingen op de tribune nu haha.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54696986
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:
Idd. Gaaf om te zien dat hij het echt een eer vind om voor Oranje te spelen. Straalt ook van hem af. Mooi ook zijn reactie na het doelpunt.

Koef.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55068095
Danny lacht vandaag weer in zijn vuistje als hij zijn opvolger bezig heeft gezien.
pi_55068311
Welke opvolger?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55068319
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke opvolger?
Pelle.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 december 2007 @ 00:03:42 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_55206845
Hij speelt morgen dus niet

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55206876
welcome back
AFC AJAX
pi_55209946
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Pelle.
Ari
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:55:14 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55211815
Danny Jankebrok

Was gister aan het huilen (FC Update had het uit het AD) dat de 1-4 een e.d. was van Saeijs en niet op zijn naam kwam.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56247220
quote:
Topscorer die zelden mag spelen
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Als PSV woensdagavond aantreedt tegen zijn oude club Sparta is de kans levensgroot dat Danny Koevermans opnieuw op de bank zit.

De 29-jarige Schiedammer bewijst al een carrière lang dat hij altijd en overal scoort. Maar wie ook zijn trainer is, het volledige vertrouwen geniet de topscorer van PSV eigenlijk nooit. Of hij wel eens moedeloos wordt van het vechten tegen de bierkaai, van de voortdurende strijd tegen de vooroordelen van anderen? Danny Koevermans denkt even na en trekt zijn gezicht dan in een grimas. ,,Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat ik de enige spits in de hele wereld ben die topscorer van zijn club is en niet speelt.’’

Met de entree van Sef Vergoossen als trainer bij PSV is Koevermans weer helemaal terug bij af. De Limburger heeft gekozen voor een systeem met één diepe spits en op die positie krijgt Danko Lazovic vooralsnog de voorkeur. De tien goals van de Schiedammer voor de jaarwisseling ten spijt begint hij elk duel op de bank. Hij had het zich anders voorgesteld, juist vanwege zijn rol als reserve bij AZ had hij Alkmaar verruild voor Eindhoven.

De situatie van Koevermans begint onderhand absurde vormen aan te nemen. Na Louis van Gaal, Ronald Koeman en Jan Wouters is Vergoossen zijn vierde oefenmeester van dit lopende seizoen. Sinds de zomer van 2006 maakte de centrumspits 32 competitiegoals, maar niet één van zijn trainers zag of ziet hem als basisspeler.

Bij AZ - waar hij tot 31 augustus onder contract stond - speelde Koevermans dit seizoen geen minuut. In zijn zeventien wedstrijden als PSV’er had hij slechts acht maal een basisplaats, vier onder Koeman, vier onder Wouters. In die periode kwam hij tot een beter gemiddelde dan bijvoorbeeld Klaas Jan Huntelaar (zie graphic). ,,Waarom ik niet word opgesteld? Ik weet het niet, zeg jij het maar,’’ baalt Koevermans.

De man die de opstelling van PSV bepaalt, heeft de spits keurig uitgelegd waarom Lazovic speelt. ,,Ons eerste idee is om te spelen met één diepe spits,’’ geeft Sef Vergoossen aan. ,,Dan moet je een keuze maken tussen Danny of Lazovic. In eerste instantie hebben we gekozen voor Danko. Omdat hij beweeglijker is, meer sleurt en sjouwt. Ik denk dat we daar nu meer behoefte aan hebben. En dat is op geen enkele manier een diskwalificatie van Danny.’’

Koevermans kent alle vooroordelen over zijn kwaliteiten inmiddels uit het hoofd. Van Gaal vertelde hem eind vorig seizoen dat hij bij AZ ondanks 28 doelpunten (inclusief beker en Uefa Cup) niet op een basisplaats hoefde te rekenen. Wouters zei dat Koevermans niet goed genoeg anticipeerde op steekpasses (’tegen NAC kreeg ik zo’n bal en die zat er gelijk in’) en nu is hij weer niet beweeglijk genoeg.

Met een blik van ’het is altijd wat’ zegt Koevermans: ,,In de speeltijd die ik heb gekregen, heb ik het toch niet zo slecht gedaan. Iedereen kan wel praten over hoe mooi een spits moet spelen of hoe hij moet bewegen, maar je moet gewoon goals maken. Ik sta op tien doelpunten en eigenlijk had dat er nog één meer moeten zijn ook,’’ doelt hij op de eerste treffer tegen Roda JC die door hem werd ingetikt maar werd aangemerkt als eigen doelpunt.

Hoe dan ook, Koevermans zit op de bank en het ziet er niet naar uit dat hij op korte termijn verlost zal zijn van de status als invaller. Vergoossen: ,,We hebben een keuze gemaakt en je moet mensen de kans geven zich in een bepaalde rol te bewijzen. Danny zal teleurgesteld zijn, maar zijn houding op trainingen is uitstekend.’’

Het zijn van die complimenten waar een voetballer niets aan heeft. ,,Ik kan wel ontkennen dat ik er moedeloos van word, maar het is gewoon vervelend. Ik kan me voorstellen dat de trainer iets laat staan waarvoor hij gekozen heeft. Maar voor mij is het toch weer een bittere pil. Het is een rare situatie. Ik kom er alleen in als het niet goed gaat en dat is ook weer niet de bedoeling. Ik wil die schaal ook wel eens vasthouden.’’

Hij zal het zelf nooit zeggen maar voor Danny Koevermans zou het beter zijn als hij nog in januari naar een andere club kan verhuizen. Eind november schoot hij Nederland tegen Luxemburg met zijn eerste interlandgoal naar het EK. Zijn kansen op de eindronde zullen verschrompelen als PSV-reserve.

,,Natuurlijk zit het EK in mijn hoofd,’’ is hij eerlijk. ,,Ik kan alleen maar hopen dat ik de komende maanden genoeg speelminuten krijg om iets te laten zien. Maar eigenlijk weet je: Als je hier blijft wordt de kans op het EK steeds kleiner. En vertrekken, dat gaat op dit moment gewoon niet.’’

Daarover zijn speler en trainer het in elk geval wel eens. Vergoossen: ,,Een vertrek van Danny is on-be-spreek-baar.’’
pi_56247410
Het is ook heel raar inderdaad met hem.

Man o man, wat zou ik hem nog graag in het AZ-shirt gezien hebben

En nu ook bij PSV dezelfde onzin, dat je geen basisspeler bent. Alsof Koevermans niet sjouwt. Dat is meer een bulldozer die door gaat en door gaat en door gaat dan Lazovic.

Door trainers een zeer ondergewaardeerde speler, voor velen van ons denk ik een held en publiekslieveling.
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:22:16 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56248736
Hij moet gewoon naar Feyenoord.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56249041
Niet te geloven ja
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: