Vorige deel: [FOT SC #57] To Google or not to Googlequote:
Cameraspulletjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier niet, daar gaat deze SC te langzaam voor... In de R&P SC heb ik al voldoende krediet opgebouwd voor een paar balansweken...
Maar goed, eerst nog 1,5 week werken, cameraspulletjes in ontvangst nemen en mijn aandeel in m'n concept afstudeerrapport afronden...
Wow, een man die een subtiele hint die voor hem is bedoeld ook daadwerkelijk oppakt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CameraspulletjesDa's een goed plan
Ik zal morgen eens langsrijden
da's dan voor het eerstquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wow, een man die een subtiele hint die voor hem is bedoeld ook daadwerkelijk oppakt!![]()
Ja, beetje jammer dat dat dan juist bij mij moet gebeuren terwijl je wellicht je droompartner bent misgelopen doordat je die subtiele hint juist niet oppikte...quote:
Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat dat dan juist bij mij moet gebeuren terwijl je wellicht je droompartner bent misgelopen doordat je die subtiele hint juist niet oppikte...![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:
Wie is Ans trouwens en wat zijn de dagen dat we haar kunnen en moeten bellen?
Zie de TT...quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:
Wie is Ans trouwens en wat zijn de dagen dat we haar kunnen en moeten bellen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:12 schreef freud het volgende:
Google over ans: http://www.ans-online.nl/blog/potloodventer-bij-tandheelkunde
Joh, niet huilen, je hoofd is niet te zienquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, niet huilen, je hoofd is niet te zien.
En je mag een topictitel aanpassen! Hoe mooi kan het leven zijn?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Hoi![]()
Wat een prutsdag
Gelukkig komt wel mijn nieuw bestelde externe HDD vandaag. Tenminste, ik ben niet thuis, dus ontvang ik hem niet, maar goed, moet toch iets positiefs verzinnen aan vandaag. Behalve dan dat de zon schijnt.
[FOT SC #57] Zonder belandagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef freud het volgende:
[..]
En je mag een topictitel aanpassen! Hoe mooi kan het leven zijn?!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Hoi![]()
Wat een prutsdag
Gelukkig komt wel mijn nieuw bestelde externe HDD vandaag. Tenminste, ik ben niet thuis, dus ontvang ik hem niet, maar goed, moet toch iets positiefs verzinnen aan vandaag. Behalve dan dat de zon schijnt.
Of misschien ook #58 er van maken, en dubbele SC nummering voorkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[FOT SC #57] Zonder belandagen
Dan verwijst 't in ieder geval naar een bestaande SC user...
Nummering gewoon verwijderen. Heeft geen toegevoegde waarde!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef freud het volgende:
[..]
Of misschien ook #58 er van maken, en dubbele SC nummering voorkomen.
Jawel, want er waren allemaal mensen benieuwd hoeveel SC's er in een jaar volgepost werden. Vandaar de nummering dit jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nummering gewoon verwijderen. Heeft geen toegevoegde waarde!
Hmmm, even denken... Schollenpop of Welcome to the Future... Lastig... _not_quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jawel, want er waren allemaal mensen benieuwd hoeveel SC's er in een jaar volgepost werden. Vandaar de nummering dit jaar![]()
En tis aangepast dus![]()
Wie van hier gaan er zaterdag naar Schollenpop? Het wordt mooi weer
Na afloop mag je inderdaad even aan de slag met je blaasgalgje ja...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef didotcicero het volgende:
Klinkt erg leuk, dat Schollenpop. Maar strandzand en camera's da's toch geen goede combi?
Gut zijn nu je into partyfotografie bent ineens alle popfestivals ondergeschikt. Beetje minder denigrerend mag ook wel hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef freud het volgende:
[..]
Hmmm, even denken... Schollenpop of Welcome to the Future... Lastig... _not_
Ach gewoon goed opletten. Of je camera thuis laten en gaan voor het socializenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef didotcicero het volgende:
Klinkt erg leuk, dat Schollenpop. Maar strandzand en camera's da's toch geen goede combi?
Haha, ik hou meer van techno dan pop, dus is de keuze voor mij makkelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gut zijn nu je into partyfotografie bent ineens alle popfestivals ondergeschikt. Beetje minder denigrerend mag ook wel hoorSchollenpop is haske gezellig en zomers enzo
Staan inderdaad wel goeie namen bij:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, ik hou meer van techno dan pop, dus is de keuze voor mij makkelijk.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach gewoon goed opletten. Of je camera thuis laten en gaan voor het socializen![]()
Lekker beetje op strand hangen, muziek luisteren, flesje rosé erbij ofzo![]()
Naja mijn camera gaat wel mee, maar ik hoef maar vier bandjes (Dennnis, Maroen, Seven en Heideroosjes)Tussendoor gaat ie ook bij mij dus lekker in de tas
![]()
Anders heb ik nog wel wat Calvados voor je hoorquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach gewoon goed opletten. Of je camera thuis laten en gaan voor het socializen![]()
Het bleek zojuist dat klote nog kloteriger konquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, ik hou meer van techno dan pop, dus is de keuze voor mij makkelijk. Je moet wel een enorme klotedag hebben om te lezen dat ik popfestivals minder vind
.
Je opa?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Het bleek zojuist dat klote nog kloteriger kon![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
Neuj. Werk.
Ik heb iets gelezen wat ik niet mocht lezen. Maar ik ben dus binnenkort weer in Rotterdam te vinden zoals het er nu uit ziet.
En wat is daar klote aan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef Yoni het volgende:
Neuj. Werk.
Ik heb iets gelezen wat ik niet mocht lezen. Maar ik ben dus binnenkort weer in Rotterdam te vinden zoals het er nu uit ziet.
Dat dat dus betekent dat ik hier van deze klus weg moet. Dat ze wéér eens niet tevreden zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is daar klote aan als ik vragen mag?
Dat klinkt alsof dat niet voor het eerst is bij deze klant. Lastige klant?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat dat dus betekent dat ik hier van deze klus weg moet. Dat ze wéér eens niet tevreden zijn.
Misschien omdat Rotjeknor sucks?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is daar klote aan als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat dat dus betekent dat ik hier van deze klus weg moet. Dat ze wéér eens niet tevreden zijn.
Nee het heeft niks met de klant te maken. Het is meer the story of mý life....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof dat niet voor het eerst is bij deze klant. Lastige klant?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee het heeft niks met de klant te maken. Het is meer the story of mý life....
Ik heb het inderdaad niet zien aankomen. Heb totaal geen signalen gehad die in die richting wezen. Bij mijn weten is hier iedereen ook nog steeds helemaal happy.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Het klinkt in ieder geval niet alsof je het had zien aankomen. Geen tussentijdse terugkoppeling gehad, of wijken de impliciete verwachtingen af van wat jij als opdracht heb meegekregen?
Muß Ich überzetsen für dich?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
Zo..en nu conference-callen met een duitse collega
Wat dat betreft kan het inderdaad een harde business zijn... 'voor jou tien anderen'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef Yoni het volgende:
En het nadeel van detachering is dat ze je er ook gewoon zo uit kúnnen knallen. Ze hebben een contract met mijn werkgever, niet met mij als persoon.
Vroeger, als ik met de Duitse leverancier moest bellen was mijn eerste vraag altijd: Können wir englisch sprechen?quote:
Nein. Danke schön. But my german colleague should be on time. I cannot reach him because his telephonenumber gives a busy-tone and his instant-messenger-status is set to awayquote:
Da's al geen probleem meer bij onsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Dan hadden we allebei tenminste het nadeel dat wij niet in onze moedertaal konden spreken...
Ik hoorde van mijn ex-collega's dat dat sinds kort bij die leverancier ook geldt. En terecht...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's al geen probleem meer bij onsDe standaard-voertaal binnen de afdeling is engels. Alle documenten worden ook zo opgeleverd. Alleen vergeten die duitsers dat af en toe
Zaterdagmiddag naar de Gay Pride foto's makenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jawel, want er waren allemaal mensen benieuwd hoeveel SC's er in een jaar volgepost werden. Vandaar de nummering dit jaar![]()
En tis aangepast dus![]()
Wie van hier gaan er zaterdag naar Schollenpop? Het wordt mooi weer
Uhuh, dit weekend. Wordt lang dagje voor me, half tien sochtends er zijn, tot het eind. Maar goed wordt mooi weer en ik sta voornamelijk bij de mainstage, dus ga me zeker vermakenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:26 schreef ..zapper het volgende:
Loveland, is dat dit weekend? Ontzettend gave site overigens.
Dat vermaken gaat zeker lukkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Uhuh, dit weekend. Wordt lang dagje voor me, half tien sochtends er zijn, tot het eind. Maar goed wordt mooi weer en ik sta voornamelijk bij de mainstage, dus ga me zeker vermaken![]()
Twee infusen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:32 schreef freud het volgende:
Pfffff, ben al weer sinds froeg bezig... Koffie aan infuus helpt niet...
Mja, misschien complete dialyse en dan bloed vervangen door hoog octaan koffie of zo...quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zijn er ook camera's die voor linkshandigen zijn?![]()
Oja goeiemorgen![]()
quote:Sony Cyber-shot DSC-T7
De allerplatste digitale camera ter wereld
Door Dick Simonis
We waren verbaasd. Wat heeft Sony nou weer gebakken? Hoe is het mogelijk dat er in dit platte dingetje een 3 x zoomlensje zit? Kan een behoorlijke camera wel zo dun zijn? FOTOcentraal laat haar kritische blikken glijden over de Cyber-shot T7.
Begin 2005 kwam Blokker met een ontzettend plat cameraatje, dat tegen een even plat prijsje van nog geen 20 euro in de Blokkerfilialen lag. FOTOcentraal kocht het meteen in de hoop dat we onze lezers op een fantastisch koopje konden wijzen. Maar helaas, die CAMera Digi GR8 was teleurstellend slecht van beeldkwaliteit. Nu komt Sony met een cameraatje dat nauwelijks groter is dan die Blokkercamera. Kan Sony wat Blokker niet lukte? Kan het dat we met deze T7 een volwaardige camera in handen hebben? En wat kost ie?
De Cyber-shot DSC T7 is 98 millimeter lang, inclusief alle uitsteeksels. Hij is 61 hoog en 14 millimeter dik, inclusief zijn lensschuif. Zonder die schuif is de behuizing slechts 11,5 millimeter dik. De beplating van zijn metalen behuizing is 1 mm dik en zo blijft er een binnenruimte over van nog geen centimeter. Binnen die diepte moeten alle onderdelen ondergebracht worden, met niet in de laatste plaats de 3 x zoomlens. Sony heeft hiervoor de KonicaMinolta-methode gebruikt, waarbij achter de lensopening een spiegelend prisma is gemonteerd. Het spiegelende oppervlak kaatst het beeld haaks de camera in de richting waarin de meeste ruimte is. Dat ruimteprobleem is dus getackeld, maar in die extreem beperkte ruimte heeft Sony ook kans gezien alle functionaliteit van een volwaardige compactcamera onder te brengen. Er is een groot 2,5 inch LCD-scherm en een Li-ion accu, maar ook een microfoon en luidspreker voor geluidsregistratie en -weergave. Uiteraard stopte Sony er een kleine Memory Stick Duo in, maar er is een adapter zodat je hem in de normale Memory Stick aansluitingen kunt gebruiken.
De drie millimeter dikke lensschuif op de voorzijde functioneert meteen als aan/uitschakelaar. Bovenop de camera zie je de gaatjes van de microfoon, de piepkleine kantelschakelaar voor het in- en uitzoomen, en de ontspanknop. Gedwongen door het passen en meten heeft Sony het LCD-scherm aan de rechterzijde achterop de T7 gemonteerd. Daardoor komen alle bedieningsknoppen aan de linkerkant terecht. Dat is feestelijk nieuws voor linkshandigen, want dit is de eerste camera die alleen in min of meer linkshandige uitvoering verkrijgbaar is. Uiteraard zul je op deze camera niet de normale elektronische connectoren aantreffen, want die zijn allemaal veel te groot. Zelfs de mini-USB-plug is te groot en te veel voor deze T7, dus heeft Sony aan een zijkant een piepkleine meerpolige connector gemaakt. Een speciale adapter scheidt alle aansluitingen van dat ene connectortje naar een USB-aansluiting, de videoconnector en de plug voor de netvoeding,
Zijn sensor is van eigen fabrikaat, het is een Super HAD CCD (Hole Accumulaiton Diode) die bijdraagt aan beter doorlichte scènes. De lens komt van de vertrouwde Sony-partner Carl Zeiss en daar hadden we goede ervaringen mee. En ondanks de kleine afmetingen heeft Sony ook nog kans gezien de Real Imaging Processor in deze camera te bouwen. Dat betekent dat hij beschikt over snelle reactietijden, vlotte beeldafhandeling, veel voorgebakken scèneprogramma’s en uitgebreide bewerkingsopties. Hij heeft een Precision Zoom van 2 x en daarnaast ook een 12 x SmartZoom, maar die haal je alleen bij opnamen in 640 x 480-formaat. Dus die 12 x klinkt indrukwekkend, maar in de praktijk heb je daar bijzonder weinig aan. Die 2 x Precision Zoom is echter wel van sublieme kwaliteit. Alsof het niet op kan heeft hij ook nog een hulpverlichting voor het scherpstellen in schemerige omstandigheden. En hij haalt een videoresolutie van 640 x 480 met 30 beelden per seconde en dat is weer prachtig vergelijkbaar met televisiekwaliteit. Zo kan de T7 ook prima dienst doen als videocamera, mits je natuurlijk wel een paar flinke geheugenkaarten bij je hebt.
De beeldkwaliteit van deze T7 is goed tot uitstekend. De scherpte van zijn groothoekopnamen had wat ons betreft iets beter mogen uitvallen. Die groothoekscherpte is zichtbaar minder dan die van de beelden die een beetje optisch gezoomd zijn. Zelfs de foto’s in de uiterste optische zoomstand blijven gestoken scherp. En de digitaal gezoomde opnamen zien er fabuleus uit. Sony interpoleert die digitale zoomopnamen en dat interpolatiealgoritme van Sony hebben wij al vaker geroemd. Het neemt samples of voorbeeldkleuren van 64 pixels om de kleurwaarde van de nieuwe beeldpunt te bepalen. Vrijwel alle andere interpolatiealgoritmen hanteren daarvoor de kleurwaarden van slechts negen beeldpunten. Dat geeft Sony blijkbaar een enorme voorsprong op de rest. Terug naar de algemene beeldkwaliteit zie je dat de contrasten van zijn opnamen bijzonder fraai zijn. Ze hebben een flinke doortekening, terwijl ze toch de werkelijke lichtomstandigheden geen geweld aandoen. Helderheid en kleurverzadiging hadden iets sterker gemogen. De opnamen van deze Sony vertonen nauwelijks ‘purple fringing’ of kleurschifting en dat is netjes.
CONCLUSIE
Deze Cyber-shot DSC T7 is een supergadget, een hebbeding waarvoor je niet eens stinkend rijk hoeft te zijn. Hij is het summum van wat de digitale camera je kan bieden. Het is de camera die je altijd bij je hebt en waarmee je dus altijd hoogresolutie foto’s kunt maken. Zijn straatprijs ligt direct na zijn introductie al rond 430 euro. Dat is zeker niet goedkoop, maar dat is bijzonder weinig geld voor ‘de platste digitale camera ter wereld’.
Moogguhhh Ynske.quote:
Hey Speedyquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zijn er ook camera's die voor linkshandigen zijn?![]()
Oja goeiemorgen![]()
Mah ik ben zelf niet links handigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Speedy![]()
Stormpie op komst?![]()
Pfffffffff ... die paar regels ... das nog nixquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:40 schreef Ynske het volgende:
Je kost energie Pie, teveel voor de vroege morgen
Camera gewoon omdraaienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah ik ben zelf niet links handigmaar de vriend van mijn zus dus wel
![]()
En voorlopig nog geen stormpiemaar die maanden komen we weer in zicht
Iets meer?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Camera gewoon omdraaien![]()
Komende zaterdag wel 1 dichtbij Speedy ...mag van mij iets meer opschuiven naar rechts![]()
@P Goeiemorgen
Die bedoel ik wel, maar een kniesoor die let op een paar kmquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iets meer?
[afbeelding]
Hmmz ik denk dat het nog wel een heeeeel stuk naar rechts kannee geen storm voor ons
![]()
Dat is idd wel waar, maar zolang deze niet verder westelijk gaat zal het ook niet ver komen, deze ligt immers niet rampkoers op NL en houd het ook niet lang vol, zolang dit er niet is, kunnen we ook maar weinig verwachten. Maar goed, oct/nov/dec/jan/feb kunnen leuke maanden zijn voor stormenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die bedoel ik wel, maar een kniesoor die let op een paar km![]()
Maar luchtdrukgebieden willen nog wel eens heel anders uitkomen, dan wat ze voorspellen.
Zo zou voor 4,5 en 6 aug een enorme hitte onze kant opkomen vanuit zuid-oostelijke hoek. Maar lijkt af te zwakken door toch weer iets andere druksystemen.
Foto's maken? Mooi weer voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef Marc H het volgende:
Morge all
* Marc H kijkt naar buiten, en vraagt zich af wat hij gaat doen.
loosdrechtseplassenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:14 schreef Marc H het volgende:
Fotograferen ok, heb alleen geen idee waar...
WYZquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
loosdrechtseplassen
blijdorp
rhenen
strand
heide
krullermullermuseum
apenheul
Klinkt eigenlijk ook wel leuk! Hier moet het alleen nog een beetje opklarenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
loosdrechtseplassen
blijdorp
rhenen
strand
heide
krullermullermuseum
apenheul
Je doet het helemaal zelf hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef An24 het volgende:
Net bedje uit, was te gezellig op msn gisteravond
![]()
Dus nu snel wat eten, trainen, zonnebankje, douchen, boodschappen, shoppen, papieren op orde maken, opruimen, foto's bewerken, een gesprekje voor een opdracht doen...
mmmm leuk zo'n VRIJE donderdag![]()
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef An24 het volgende:
![]()
Dus nu snel wat eten, trainen, zonnebankje, douchen, boodschappen, shoppen, papieren op orde maken, opruimen, foto's bewerken, een gesprekje voor een opdracht doen...
Hey Annnnnnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef An24 het volgende:
![]()
quote:
Foto's maken was er bijna niet mogelijk vanwege die regen, dag erna was het gewoon prachtig weerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laatste keer met die vette storm stond ik op de maasvlakte ... me Golfie bewoog niet alleen horizontaal ...![]()
Ben toen maar ff weggegaan, leek me wel zo verstandig![]()
En foto's maken kon ik dus ook wel schudden![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...eindelijk mijn eerste bak thee hier
quote:
Als je maar enige prioriteit geeft aan de dingen die je mag doen voor mensen die geen collega van je zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja joh
Allemaal irritante mensen die me hier willen spreken en willen dat ik dingen voor ze doe en dan moet ik ook nog een tripje naar Duitsland regelen voor a.s. dinsdag
Jij denkt dat je 2x geluk hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar enige prioriteit geeft aan de dingen die je mag doen voor mensen die geen collega van je zijn...![]()
De eerste keer geluk moet nog komen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef freud het volgende:
[..]
Jij denkt dat je 2x geluk hebt...
Oepsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar enige prioriteit geeft aan de dingen die je mag doen voor mensen die geen collega van je zijn...![]()
Voel je niet verplicht. Mocht je het nou niet redden met al die drukte, laat het dan weten, dan regel ik het zelf nog wel even voor mijn vakantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OepsEr wordt aan gewerkt
Ik geef je een seintje wanneer ik alles heb
ik weet niet maar ik krijg hier heel rare ideeén bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OepsEr wordt aan gewerkt
Ik geef je een seintje wanneer ik alles heb
en ik maar denken dat IK een dirty mind hebquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet maar ik krijg hier heel rare ideeén bij
[afbeelding]
Welnee, misschien heb je gewoon een gebrek aan mensenkennis!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
en ik maar denken dat IK een dirty mind heb
Pff, overtuig me maar dat het niet zo is ;')...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze houden heerlijk weer... Gewoon op het strand onder de sterrenhemel slapen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef didotcicero het volgende:
Ik wil wel naar Schollenpop. Hoop wel dat ik dan bij PdeHoog mag logeren
Ik ben toch een liev meisjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:05 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, overtuig me maar dat het niet zo is ;')...
Lieve, onschuldige meisjes, daar bedenk ik zelf wel dingen bij...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben toch een liev meisjeIk zou nooit vieze dingen denken
Als je niet aan het denken bent, dan ben je ze wel aan het doen..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben toch een liev meisjeIk zou nooit vieze dingen denken
Kun je foto's maken als ie met Airwin bezig isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef didotcicero het volgende:
Zoals het een goed porno scenario betaamt, wordt hij er natuurlijk in no time bijgehaald om mee te doen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:10 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kun je foto's maken als ie met Airwin bezig is![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je niet aan het denken bent, dan ben je ze wel aan het doen..![]()
Wie hebben er hier nou een dirty mindquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieve, onschuldige meisjes, daar bedenk ik zelf wel dingen bij...![]()
![]()
Lieve meiden die niks zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
[..]
Wie hebben er hier nou een dirty mind![]()
Ik zeg niksIk ben liev
Ipv te bevestigen dat ik gewoon liev benquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:14 schreef freud het volgende:
Zal ik nu gewoon voor de verandering wijselijk mijn toetsenbord eens houden hmmmmmmmmmm![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Lieve meiden die niks zeggen![]()
![]()
ik word instant verliefd!
Je ontwijkt mijn flirtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ipv te bevestigen dat ik gewoon liev bentssss
Het was ook niet Chanty specifiek bedoeld. Meer als beeldspraak voor verliefd worden op stille, lieve dames...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:23 schreef ..zapper het volgende:
Nah die asociatie heb ik niet met Chanty.
quote:
Nummertje trekken en graag achter aansluitenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Lieve meiden die niks zeggen![]()
![]()
ik word instant verliefd!
Foute vrouw... Wat denk je dat een gemiddelde vrijgezellige man doet?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nummertje trekken en graag achter aansluiten![]()
Is dat een kliekjes meet of wordt er verse bami gemaakt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef freud het volgende:
Wordt trouwens weer tijd voor een ba-meet trouwens.
sick mindquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef freud het volgende:
[..]
Foute vrouw... Wat denk je dat een gemiddelde vrijgezellige man doet?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
wat, wil jij ook een nummertje trekken?
Ik niksquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]mensen kinder wat heb je met mijn hersens gedaan
Ja daahaag... dan loop ik de tosti's misquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze houden heerlijk weer... Gewoon op het strand onder de sterrenhemel slapen!
idd ieuwsssssquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle maar van het nummertje af ziet, andermans lichaamssappen
Aangezien ik dit anders interpreteer dan andere mannen heb ik zojuist nummertje 1 getrokken. En nu?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik niksNou niet mij de schuld geven dat jij een dirty mind hebt he
Goh, het voorste getal zal dan wel vervaagd zijn, ik denk dat er nummer 71 stondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aangezien ik dit anders interpreteer dan andere mannen heb ik zojuist nummertje 1 getrokken. En nu?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goh, het voorste getal zal dan wel vervaagd zijn, ik denk dat er nummer 71 stondNummer 1 ligt al wat jaartjes achter me
En nu ga ik echt douchen
Kennelijk hebben die andere 70 mannen nooit de moeite genomen om een nummertje uit jou te trekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goh, het voorste getal zal dan wel vervaagd zijn, ik denk dat er nummer 71 stondNummer 1 ligt al wat jaartjes achter me
En nu ga ik echt douchen
Jaaaa ba-meet!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef freud het volgende:
[..]
Foute vrouw... Wat denk je dat een gemiddelde vrijgezellige man doet?
babelaars-meetquote:
Fout, ik ben nu bij nummer 5, dus er zijn nog 65 wachtende voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kennelijk hebben die andere 70 mannen nooit de moeite genomen om een nummertje uit jou te trekken.
Ik kom je rug wel even wassen.
Geen probleem. Let wel dat ik de volgende dag op tijd weg moetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef didotcicero het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Fout, ik ben nu bij nummer 5, dus er zijn nog 65 wachtende voor je![]()
En als ik zo naar mijn Vieze Harry kijk, denk ik dat die nog heeeel lang kunnen wachten
Oh ik was douchen he
Een ba-meet is een bami-eet-meetquote:
hier vandaag wokkkiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een ba-meet is een bami-eet-meet
Dat vraagt om andere middelen *electrocutieapparaat uit berging haalt*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Fout, ik ben nu bij nummer 5, dus er zijn nog 65 wachtende voor je![]()
En als ik zo naar mijn Vieze Harry kijk, denk ik dat die nog heeeel lang kunnen wachten
Oh ik was douchen he
Pas maar op dat je geen schok krijgt als je 'm aanzet, zo'n berging kan verdomd vochtig zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat vraagt om andere middelen *electrocutieapparaat uit berging haalt*
In het meest gunstige geval schuiven wij weer een plekje naar voren in de Chanty wachtrij...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen schok krijgt als je 'm aanzet, zo'n berging kan verdomd vochtig zijn...
Zondag of in Utrecht naar de OUDmeet kun je kindjes schietenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wordt het zondag een beetje mooi weer? Zit er over te denken om zondag richting het strand te reizen en kijken of ik wat mooie foto's kan schieten?
Kindjes schieten doe ik voorlopig maar even niet..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zondag of in Utrecht naar de OUDmeet kun je kindjes schieten
of lekker naar Lissen
Zeg dan gewoon dat je liever tieten gaat schieten op het strandquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kindjes schieten doe ik voorlopig maar even niet..![]()
Het klinkt wat... eh... kind onvriendelijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kindjes schieten doe ik voorlopig maar even niet..![]()
Ik wilde eerder Surfers gaan schieten. Ik moet toch ergens m'n 300mm mee op de proef stellen..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je liever tieten gaat schieten op het strand.
Valt toch wel mee?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Twee lange relaties, een kortere en een hele korte en nu alweer ruim 3,5 jaar met Rob
Vind ik toch wel netjes, moet ook wat ervaring opdoen voordat je je vastketend
btw zondag wordt het een graadje op 30
Voorruit zal ook nog even een mooie bikini close-up voor jullie maken..quote:
goh vertel?quote:
t is ook geen datingshowquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:33 schreef Ynske het volgende:
Brrr was een meneer in opsporingsbericht van de politie die er niet echt smakelijk uitzag
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Annnnnn![]()
Hoe lang is jouw donderdag wel niet?![]()
Tot zoverquote:Net bedje uit, was te gezellig op msn gisteravond
![]()
dit was geen crimineel dit was een lijk waarvan men niet wist wie t wasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Criminelen horen toch eng te zijn toch?
De ergste gevallen zijn altijd degene, waarvan je van de buren hoort dat ze nooit last van ze hebben, of harstikke aardig met de omgeving omgaan enzo..
Niet waar, er staan nog meer leuke dingen op de planning. Wacht maar, over twee uurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ohoh je hebt alleen de leuke dingen gedaan![]()
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet waar, er staan nog meer leuke dingen op de planning. Wacht maar, over twee uur
heb ik een flinke opdracht binnen![]()
Hoop ik....
Spannendquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef An24 het volgende:
Wacht maar, over twee uur
heb ik een flinke opdracht binnen![]()
Hoop ik....
Volgende keer evenvan te voren aangeven dat je allergisch bent voor ve-tsin?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske] duimt mee voor an[/me]
wokkie was lekker
ware t niet zo dat men iets teveel smaakversterker erin geflikkerd had
[me=Ynske heeft hoofdpijn
de koks hier worden al gek van mijn gedoe iedere keerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Volgende keer evenvan te voren aangeven dat je allergisch bent voor ve-tsin?
Airwins privé gigolo postbodequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zo..... vandaag mijn handstrap binnen gekregen voor de cameraZo eens de andere bestellingen gaan afleveren
Dat zou ik knap vinden aangezien hij, voor zover mijn kennis reikt, mijn adres niet heeft...quote:
komt op t zelfde neerquote:
Nah, ik voel me nou toch een beetje als een kindje waarvan het laatste snoepje is afgepakt...quote:
nah speciaal voor jouquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nah, ik voel me nou toch een beetje als een kindje waarvan het laatste snoepje is afgepakt...![]()
Jij keek naar de verkeerde snoepjes...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:23 schreef ..zapper het volgende:
Ik dacht dat vind ik helegaar geen snoepje, tot dat ik zag wat ze vast heeft.
Feliquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef An24 het volgende:
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
350 euro, exclusief reiskosten. Van drie panden sfeerfoto's maken (restaurantjes)
Mijn foto's komen op de site, in het krantje van de keten en in advertenties, met mijn naam en toenaam.
Blij![]()
![]()
![]()
Dank...quote:
Topquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank...![]()
en nog net niet, haha.
Wel een KVK regelen en misschien vanaf eind dit jaar dagje minder werken als dit blijft lopen![]()
Lekker joh!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef An24 het volgende:
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
350 euro, exclusief reiskosten. Van drie panden sfeerfoto's maken (restaurantjes)
Mijn foto's komen op de site, in het krantje van de keten en in advertenties, met mijn naam en toenaam.
Blij![]()
![]()
![]()
Tof An!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef An24 het volgende:
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Blij![]()
![]()
![]()
wie zijn ze nu weer kwijt??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:33 schreef Ynske het volgende:
Brrr was een meneer in opsporingsbericht van de politie die er niet echt smakelijk uitzag
ah okquote:
Tofquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef An24 het volgende:
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Blij![]()
![]()
![]()
Kan je een 40D kopen, die is tegen die tijd wel op de marktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank...![]()
en nog net niet, haha.
Wel een KVK regelen en misschien vanaf eind dit jaar dagje minder werken als dit blijft lopen![]()
fietsklunen de nieuwe sportquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zoff bij Yoni handstrap afgeleverd en gelijk Xil voorzien van een CF-houder. En dat, omdat ik eigenlijk geen zin had om binnen te gaan sporten, op de fiets
12 km heen, 12 km terug in respectievelijk 44 en 40 minuten.... heerlijk fietsen (afgezien van de wegopbrekingen in Den Haag waar ik moest survivalen
)
Oe lekker koffiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:53 schreef An24 het volgende:
oei, de eerste hmmmm
![]()
Alstu! * An24 nu vertrekt
Oeh, leuk... En Xil heeft gelijk, Habanas is goed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:44 schreef Yoni het volgende:
Spammerdespam: [US MEETS FOT] Zomerse modellenshoot in park.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, leuk... En Xil heeft gelijk, Habanas is goed!![]()
Nu nog bedenken of ik het aandurf...
[stok-achter-deur]quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zoff bij Yoni handstrap afgeleverd en gelijk Xil voorzien van een CF-houder. En dat, omdat ik eigenlijk geen zin had om binnen te gaan sporten, op de fiets
12 km heen, 12 km terug in respectievelijk 44 en 40 minuten.... heerlijk fietsen (afgezien van de wegopbrekingen in Den Haag waar ik moest survivalen
)
*KLETS* *fantaseer*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:53 schreef An24 het volgende:
Dankjulliewel![]()
Mijn foto's in een museum *fantaseer* KLETS! Wakker worden, moet werken, haha
Tot laters luitjes![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:44 schreef Yoni het volgende:
Spammerdespam: [US MEETS FOT] Zomerse modellenshoot in park.
Ik ben overtuigd...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon doenDit soort meets zijn lekker vrijblijvend en heel leuk om te experimenteren met modellen. Juist omdat er meer fotografen zijn, zullen de modellen niet snel met lege handen naar huis gaan
![]()
Dat dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:54 schreef ..zapper het volgende:
Top plan, alleen zou ik het fijner vinden als er één topic voor is.
Ja maar dat kan nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:54 schreef ..zapper het volgende:
Top plan, alleen zou ik het fijner vinden als er één topic voor is.
Oh... wie danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:54 schreef freud het volgende:
[stok-achter-deur]
Ik dacht al iemand te missen in de sportschool![]()
[/stok-achter-deur]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:55 schreef didotcicero het volgende:
Hmmm... lijkt er op dat ik dit weekend mijn 10.000e foto ga schieten...
Iets meer als een jaar als ik Flickr mag geloven. Ik vind het wel uniek hoor, 10.000 foto's. Het zal nog wel even duren (eeuwig?) voor dat ik dat aantal bereik met mijn analoge camera's...quote:
1-0quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Niet iedereen is verslaafd aan de autodrive.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Niet iedereen is verslaafd aan de autodrive.
Jij hebt je camera sinds vorig jaar maart ofzo toch al? Op de Dutch Bloggies heb ik er toen nog mee lopen kloten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Iets meer als een jaar als ik Flickr mag geloven. Ik vind het wel uniek hoor, 10.000 foto's. Het zal nog wel even duren (eeuwig?) voor dat ik dat aantal bereik met mijn analoge camera's...
Haha, morgen misschien SpeedyJ op de foto zettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemorgen op deze prachtige morgen![]()
Vandaag even lekker naar het bos toeeens kijken of ik daar nog wat mooie plaatjes kan schieten
Ja, ergens in maart inderdaad. Zullen we het er op houden dat ik 'm een kleine anderhalf jaar heb?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jij hebt je camera sinds vorig jaar maart ofzo toch al? Op de Dutch Bloggies heb ik er toen nog mee lopen kloten.
SpeedyJ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, morgen misschien SpeedyJ op de foto zetten.
Ongeveer 555 foto's per maand dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ja, ergens in maart inderdaad. Zullen we het er op houden dat ik 'm een kleine anderhalf jaar heb?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:33 schreef didotcicero het volgende:
Gemiddeld wel misschien. Maar wat zegt een gemiddelde > ik weet dat ik in het weekend dat ik het Edit Festival fotografeerde al ruim 1800 foto's schoot (Erg lastige lichtomstandigheden en daarmee veel bewogen foto's)... Klinkt nog steeds als belachelijk veel overigens.
Een gemiddelde zegt niks, behalve dat het een gemiddelde is. En ik ben dol op gemiddeldes en cijfertjes enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:33 schreef didotcicero het volgende:
Gemiddeld wel misschien. Maar wat zegt een gemiddelde > ik weet dat ik in het weekend dat ik het Edit Festival fotografeerde al ruim 1800 foto's schoot (Erg lastige lichtomstandigheden en daarmee veel bewogen foto's)... Klinkt nog steeds als belachelijk veel overigens.
Nee, enge mensen hier. Geen oogcontact maken, bokitobrilletje op en vooral niet beginnen over het feit dat je een Nikon hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef Marty26 het volgende:
is het hier leuk? en gezellig?
Het waren dan ook veel bandjes en optredens...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een gemiddelde zegt niks, behalve dat het een gemiddelde is. En ik ben dol op gemiddeldes en cijfertjes enzo![]()
En ja 1800 is belachelijk veel![]()
Aaah oke nee dan weet ik datquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, enge mensen hier. Geen oogcontact maken, bokitobrilletje op en vooral niet beginnen over het feit dat je een Nikon hebt.
I see dead pixels...
quote:
Gast ik schiet zelf met nikonquote:
quote:
HAHAHAHA, jij fotografeer met een huismerk cameraquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
*vijlt het cameramerk van z'n camera* Einde gezeur.
Jij staat al helemaal in de weekendstand als ik jouw posts zo zie...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef freud het volgende:
[..]
HAHAHAHA, jij fotografeer met een huismerk camera![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat al helemaal in de weekendstand als ik jouw posts zo zie...
Kan je nagaan hoe erg ik in het weekend ben als ik doordeweeks zo post!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat al helemaal in de weekendstand als ik jouw posts zo zie...
fotoooooooooooquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft heul veul boellie vlechtjes
ben nu op t werk, morgen ff kijken of een foto te fixen is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
fotooooooooooo
Hoe lang heb je ervoor gezeten?
Gewoon op tijd gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:30 schreef Ynske het volgende:
Ik zit nog te twijfelen
moet morgen vanaf 5 uur werken, zou het de moeite waard zijn om dan naar dat castelfest in Lissen te gaan? of zou ik daar toch beter de hele dag voor uit kunnen trekken en de oud-meet afzeggen voor zondag...
dubio dubio
Maar wel van een Goed Huisquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef freud het volgende:
[..]
HAHAHAHA, jij fotografeer met een huismerk camera![]()
Heeeeel misschien neem ik m'n camera mee als ik zaterdag even op Schollenpop ga kijken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:58 schreef Marty26 het volgende:
Mensen verder nog mooie foto plannen dit weekend?
hmmmmzz, vanochtend toen ik van huis ging lag Utrecht nog gewoon in de binnenlanden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:58 schreef Marty26 het volgende:
Zo bijna weekend en tijd voor een feestje of uuuuuh 3 of mischien 4 ben de tel kwijt
In iedergeval zo strand feestje in utrecht.
Is het inhalen van bewerkingsachterstanden ook een fotoplan?quote:Mensen verder nog mooie foto plannen dit weekend?
Ik ga een dagje op stap met een modelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:58 schreef Marty26 het volgende:
Als dat model niet teveel in de weg gaat staan, moet je absoluut wel wat mooie natuurplaatjes kunnen schieten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga een dagje op stap met een modelEens kijken of er nog wat leuks te fotograferen is op de veluwe
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat model niet teveel in de weg gaat staan, moet je absoluut wel wat mooie natuurplaatjes kunnen schieten...
Ben benieuwd... Neem je zonbeschermende hoedje maar mee...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt mij ookMaar natuurplaatjes zijn ook te schieten met / van een model hoor
![]()
Volgens mij rent ze dan hard gillend weg als ik iedereen moet gelovenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Neem je zonbeschermende hoedje maar mee...![]()
Ze zijn allemaal jaloers!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij rent ze dan hard gillend weg als ik iedereen moet geloven
dat valt heul wel meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij rent ze dan hard gillend weg als ik iedereen moet geloven
http://www.strandooginal.nl/ ik verzin het ook niet he al die ongeinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmmmzz, vanochtend toen ik van huis ging lag Utrecht nog gewoon in de binnenlanden.
[..]
Is het inhalen van bewerkingsachterstanden ook een fotoplan?
En ik ga mn grote liefde fotograferen, omdat ze over een week 4 wordt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat model niet teveel in de weg gaat staan, moet je absoluut wel wat mooie natuurplaatjes kunnen schieten...
Denk het ookquote:
Doe je 'm morgen ook op?quote:
Neequote:
Ik ga alleen 's avonds ff kijken denk ik... FF relaxed strandhangen na een dag aan m'n afstudeerverslag werken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeWant ik kom niet naar Schollenpop denk ik
Heb nog een waslijst met andere dingen die ik moet doen.
Morgen knetterende techno (als ik de mensen mag geloven), en zondag afterparty relaxdinges van outdoorstereo. Erg zwaar weekend dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:58 schreef Marty26 het volgende:
Zo bijna weekend en tijd voor een feestje of uuuuuh 3 of mischien 4 ben de tel kwijt
In iedergeval zo strand feestje in utrecht.
Ja vooralsnog hebben we geen beestjes meer gezien, maar wie weet heeft ze er wel een meegenomen van de dierenarstquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:04 schreef Ynske het volgende:
En nu wel een hele vlovrije Pien?
Mijn dierenarts is een jonge blonde vrouw, mag dat ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef Chanty het volgende:
Zowww net met Pien naar de dierenarts geweest voor de tweede vaccinatie
Deze dierenarts was veel toffer dan de vorige. Echt zoals je je een dierenarts voorstelt: ouwe grijze man met hart voor beestjes. Pien eerst op d'r gemak gesteld en ze bleef ook heel rustig toen ze d'r prikje kreeg. Ook daarna nog tijd voor het beestje genomen en onze vragen rustig beantwoord. Die vorige was echt zo van: spuit erin en wegwezen maar weer
I can see your pussyquote:En kijk ons samen eens liev zijn
DPI=dots per inchquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:27 schreef Roi het volgende:
Vraaaaagje! Wat houdt '300dpi' in ? Hoe kan ik zien of mijn foto's dat zijn ? (Of zijn alle foto's van een DSLR dat?)
Ja het mag wel, maar het is niet zoals ik mij dierenartsen voorstelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mijn dierenarts is een jonge blonde vrouw, mag dat ook?Inclusief hart voor dieren
[..]
I can see your pussy
Liev hoor en samen met Sexy Borat op de foto..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef Chanty het volgende:
Zowww net met Pien naar de dierenarts geweest voor de tweede vaccinatie
Deze dierenarts was veel toffer dan de vorige. Echt zoals je je een dierenarts voorstelt: ouwe grijze man met hart voor beestjes. Pien eerst op d'r gemak gesteld en ze bleef ook heel rustig toen ze d'r prikje kreeg. Ook daarna nog tijd voor het beestje genomen en onze vragen rustig beantwoord. Die vorige was echt zo van: spuit erin en wegwezen maar weer
En kijk ons samen eens liev zijn
Dankjewel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
DPI=dots per inch
dots= pixels
Het is een maat voor de resolutie waar je op afdrukt. Je kan iedere foto op 300 dpi afdrukken, maar hoe groot je foto dan wordt, hangt af van het formaat in pixels. Een foto zelf 'heeft' of 'is' geen dpi.
300 dpi geeft een zeer hoge afdrukkwaliteit, wordt gebruikt als een soort van ideale resolutie voor drukwerk. Vrijwel niemand kan echter met het blote oog het verschil tussen 240 en 300 dpi zien, dus voor de consument is het niet echt relevant. Zelfs 180 dpi is nog een hele veilige waarde voor normale afdrukken.
Twee kleintjesquote:
quote:
Borat is friend of me. We will make sexy time when he is back from Kazachstanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Liev hoor en samen met Sexy Borat op de foto..
Gefeliciteerd met je 5000ste post!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
[..]
Borat is friend of me. We will make sexy time when he is back from Kazachstanthen he wil play with my pussy
goh heb je dat nou helemaal zelf ontdekt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 5000ste post!
En dat het dan net die post moet zijn..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 5000ste post!
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
goh heb je dat nou helemaal zelf ontdekt?![]()
Dank je
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dat het dan net die post moet zijn..
nah veel plezier dan he, en maar dr niet te natquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:08 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik op de bank hangen en met het poesje spelen
Wat Freud zegt...jou voordeel: ze doen dus hier ook al niet aan knuffelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef Marty26 het volgende:
is het hier leuk? en gezellig?
Eigenlijk stom...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat Freud zegt...jou voordeel: ze doen dus hier ook al niet aan knuffelen![]()
![]()
Knuffelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat Freud zegt...jou voordeel: ze doen dus hier ook al niet aan knuffelen![]()
![]()
Ga je nog mailen voor iets van naamsvermelding o.i.d.?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:40 schreef Roi het volgende:
hehe, ik kom er net achter dat een foto van mij gebruikt wordt op een film review site!
http://laist.com/2007/07/18/movie_review_in_2.php
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ga je nog mailen voor iets van naamsvermelding o.i.d.?
Staat er alquote:Photo courtesy of Shiratski via Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |