Ik kan niets met mijn handen, behalve vrouwen plezieren. Dus ik denk dat ik het hier maar bij laat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Wat een tiefusnoob ben jij zeg. Ga gezellig een bakkie meedrinken met die bouwvakkers. Leer je misschien nog eens iets nuttigs. Pauper.
Hoe zou je je voelen als dat al 4 weken zo gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:55 schreef Arid het volgende:
[..]
Moeilijk toch om normaal met mensen om te gaan![]()
Als jij geen hamer vast kunt houden kan je ook niet vingeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:56 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Ik kan niets met mijn handen, behalve vrouwen plezieren. Dus ik denk dat ik het hier maar bij laat.![]()
dat jij vrouwen bewerkt met een hamer ...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij geen hamer vast kunt houden kan je ook niet vingeren.![]()
Eens!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij geen hamer vast kunt houden kan je ook niet vingeren.![]()
quote:
misschien voor de vrouwen in mijn huisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:08 schreef gewoon_doen het volgende:
een echte bouwvakkers bilnaad maakt veel goed
Jij wel jochie. Jij wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Moesten ze eens bij mij proberen me huis binnen lopen en op de vensterbank gaan zitten...doe ik het raam open en lazer ze naar buiten!
Toch mooi dat die korpsballen nog steeds niet doorhebben dat zo door acteur K. Prins zwaar in de zeik genomen worden!! En maar lachenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:11 schreef Arid het volgende:
[..]
Toch mooi dat die korpsballen nog steeds niet doorhebben dat zo door acteur K. Prins zwaar in de zeik genomen worden!! En maar lachen![]()
Helemaal juistquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:53 schreef Jumparound het volgende:
luie kutstudent, ga je karige stufi aanvullen als vakkenvuller oid..
en in "het seizoen" zeker weer janken dat je geen geld hebt, parasiet
Dude, lees je eigen OP, jij bent hier het sterotype studentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:06 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Helemaal juist
Niettemin heb ik mijn Bachelor binnen drie jaar gehaald, heb ik een gewone bijbaan en is het financieel niet altijd even makkelijk..
Gelukkig ben je zo'n pauper die in stereotypen denkt. Dat jij lekker je de krentekakken moet werken om rond te komen? Gelukkig vul je maandelijks mijn stufi aan, en daar ben ik je dankbaar voor![]()
![]()
Hmm, eerst maar eens een kop koffie en daarna met mijn matties op de societeit lullen, misschien vanavond even borrelen en stappen en dan is morgen weer een dag! Heerlijk![]()
Met dit topic richt TS zich niet op het feit dat er mensen zijn die werken... hij klaagt over het feit dat mensen hem lastigvallen bij het uitoefenen van hun werkzaamhedenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:22 schreef GateWayX het volgende:
Schokkend he , mensen die werken !
Geef 'm eens ongelijk. Jaloers?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dude, lees je eigen OP, jij bent hier het sterotype student
'
En zinnen als: bla bla bla kustedent bla bla bla lok je het toch mee uit?
schelden is nergens goed voorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Janetje het volgende:
Godeskolere, wat een gezeik. Doe even normaal, al was hij een professionele McDonalds-hamburger-flipper met een vrije week.
Het is gewoon vervelend om om half acht je nest uit geboord te worden.
Neuh, ik vraag me af waar het goed voor is om in ieder topic de TS aan te vallen, terwijl er toch een redelijke klacht in het topic staat. En zie je mij schelden? Neuh.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
schelden is nergens goed voor
pleur op joh! voel je je aangevallen ofzo
Jiskefet, geniaal!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:15 schreef Golradir het volgende:
Iemand deze al geplaatst?
http://nl.youtube.com/watch?v=zKoiWV9u4y0&mode=related&search=
Godkolere vind ik een steve krachttermquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, ik vraag me af waar het goed voor is om in ieder topic de TS aan te vallen, terwijl er toch een redelijke klacht in het topic staat. En zie je mij schelden? Neuh.
Kennelijk ziet ie zelf in dat dit wel eens een topic zou kunnen worden waar bovenstaande termen in gebruikt wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:39 schreef _Qmars_ het volgende:
Disclaimer: opmerkingen over lui-kutstudenten ed, zijn voorspelbaar, dus wees orgineel![]()
![]()
En eenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:53 schreef Jumparound het volgende:
luie kutstudent, ga je karige stufi aanvullen als vakkenvuller oid..
om alvast een vervolg topic voor te zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:53 schreef Jumparound het volgende:
en in "het seizoen" zeker weer janken dat je geen geld hebt, parasiet
van een evenzolaag niveau isquote:Gelukkig ben je zo'n pauper die in stereotypen denkt. Dat jij lekker je de krentekakken moet werken om rond te komen? Gelukkig vul je maandelijks mijn stufi aan, en daar ben ik je dankbaar voor
met het equilivant van kanker even een topic binnen komt zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Janetje het volgende:
Godeskolere, wat een gezeik. Doe even normaal, al was hij een professionele McDonalds-hamburger-flipper met een vrije week.
Het is gewoon vervelend om om half acht je nest uit geboord te worden.
Typisch! Zo gaat het hier ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:15 schreef Golradir het volgende:
Iemand deze al geplaatst?
http://nl.youtube.com/watch?v=zKoiWV9u4y0&mode=related&search=
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ja das kut he als je lekker loopt te pitte en ze gaan verbouwe. Ik voel met je mee bradaa
Het was niet mijn bedoeling op een onrespectvolle manier naar je te flamen eerder in het topic ... ik had een ochtendhumeur. Door het lawaai...quote:
Ach, ik was ook nogal botquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:31 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling op een onrespectvolle manier naar je te flamen eerder in het topic ... ik had een ochtendhumeur. Door het lawaai...
Ik ergerde me nie aan het feit dat mensen werken, maar gewoon om het feit dat het echt zo'n lawaai is in de ochtend. Ik heb vorig jaar geen vakantie gehad, om nu mijn bachelor binnen te halen. Nu heb ik wel vakantie en daar wil ik van genieten, en daar hoort uitslapen een beetje bij. Waarom moeten bouwvakkers echt altijd om half 8 beginnen? Ze kunnen toch wel een beetje rekening houden met de bewoners - van een zeer gehorig huis -...
Stel je voor dat ik nu herkansingen had... dat zou echt kut zijn ...
My 2 cents![]()
Net al 2 weken kroatie gehad, en half juni een studiereis naar Milaan. De centjes zijn een beetje op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ach, ik was ook nogal botnevermind
Dam,n, idd
Herkansing met die herrie sucks...
Ach, ik heb fanatieke buurmensen die tot 1 uur 's nachts doorklussen / opruimen en om half 8 alweer bezig zijn..
Op zaterdag EN zondagochten 1 gat in een muur boren en dan iets anders gaan doen wat geen herrie maakt.
Radio / tv keihard aan
dom zitten te hinneken in de tuin / balkon waar het lawaai blijft hangen
Typisch onaangepast asoverdrag vertonen
euhm, waarom ga je niet lekker op vakantie? langweekend ardennen ofzo? (goedkoop en dichtbij)
Zijn allemaal van mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Gluckskafer het volgende:
Die bouwvakkers komen uiteraard alleen even kijken of er nog geile studentes in een string rondlopen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:55 schreef thedude0 het volgende:
je vraagt er zelf gewoon om als je op zo'n pauperplek gaat wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |