Ik kan niets met mijn handen, behalve vrouwen plezieren. Dus ik denk dat ik het hier maar bij laat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Wat een tiefusnoob ben jij zeg. Ga gezellig een bakkie meedrinken met die bouwvakkers. Leer je misschien nog eens iets nuttigs. Pauper.
Hoe zou je je voelen als dat al 4 weken zo gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:55 schreef Arid het volgende:
[..]
Moeilijk toch om normaal met mensen om te gaan![]()
Als jij geen hamer vast kunt houden kan je ook niet vingeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:56 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Ik kan niets met mijn handen, behalve vrouwen plezieren. Dus ik denk dat ik het hier maar bij laat.![]()
dat jij vrouwen bewerkt met een hamer ...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij geen hamer vast kunt houden kan je ook niet vingeren.![]()
Eens!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij geen hamer vast kunt houden kan je ook niet vingeren.![]()
quote:
misschien voor de vrouwen in mijn huisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:08 schreef gewoon_doen het volgende:
een echte bouwvakkers bilnaad maakt veel goed
Jij wel jochie. Jij wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Moesten ze eens bij mij proberen me huis binnen lopen en op de vensterbank gaan zitten...doe ik het raam open en lazer ze naar buiten!
Toch mooi dat die korpsballen nog steeds niet doorhebben dat zo door acteur K. Prins zwaar in de zeik genomen worden!! En maar lachenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:11 schreef Arid het volgende:
[..]
Toch mooi dat die korpsballen nog steeds niet doorhebben dat zo door acteur K. Prins zwaar in de zeik genomen worden!! En maar lachen![]()
Helemaal juistquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:53 schreef Jumparound het volgende:
luie kutstudent, ga je karige stufi aanvullen als vakkenvuller oid..
en in "het seizoen" zeker weer janken dat je geen geld hebt, parasiet
Dude, lees je eigen OP, jij bent hier het sterotype studentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:06 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Helemaal juist
Niettemin heb ik mijn Bachelor binnen drie jaar gehaald, heb ik een gewone bijbaan en is het financieel niet altijd even makkelijk..
Gelukkig ben je zo'n pauper die in stereotypen denkt. Dat jij lekker je de krentekakken moet werken om rond te komen? Gelukkig vul je maandelijks mijn stufi aan, en daar ben ik je dankbaar voor![]()
![]()
Hmm, eerst maar eens een kop koffie en daarna met mijn matties op de societeit lullen, misschien vanavond even borrelen en stappen en dan is morgen weer een dag! Heerlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |