Tenzij je cultuurrelativist bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:19 schreef hugecooll het volgende:
Ze hebben het ook over hele culturen :0
Niet echt bevorderlijk voor de verkoop, lijkt mij
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:42 schreef BertV het volgende:
Vrouwen moeten 's stoppen met praten en het ook een keer gewoon proberen...
Het blijft een vies idee. Poepende vrouwen...![]()
Welkom in de marketing: gooi met veel termen en het klinkt net alsof het waar is. De techniek van het overdonderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:16 schreef hugecooll het volgende:
ja bifidus esensus en bifidus activarus of zo
Alsof dat iemand iets zegt...
Ah dus jij poept nog goedquote:
Als een bus!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef -moppie- het volgende:
vrouwen poepen nooit en laten ook nooit scheetjes, toch mannen??
![]()
Zo vaak?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:46 schreef amaranta het volgende:
Ik heb het ook niet nodig. Poep ongeveer 3 keer per dag.
nee echt, in ieder geval 's ochtends als ik op staquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo vaak?Da's nou ook weer wat overdreven.
Dat krijg je als je baby's eet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee echt, in ieder geval 's ochtends als ik op sta
dan 's overdag nog een keer en dan tegen de avond weer....
heeft volgens mij iets te maken met de baby
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef amaranta het volgende:
sterker nog, het is tijd voor mijn middagpoepje, ik ga dat nu doen
Schijtwijf.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef amaranta het volgende:
sterker nog, het is tijd voor mijn middagpoepje, ik ga dat nu doen
Dat komt omdat al die idiote wijven diëten, geen vet eten en te weinig vezels, en zo niet kunnen schijten (stoel-gang, wat is dat voor een kutwoord?!).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap het ook niet.Hebben vrouwen bovengemiddeld veel last van stoelgangsproblemen?
Het is een hype.
elastische rectum waar een zeer hoog bar(ometing) aan vast zitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:40 schreef -skippybal- het volgende:
Tubgirl heeft ook last van d'r...
Hi hi hiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef Koenholio het volgende:
Poep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |