Gele Kornoeltjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:23 schreef Strychnine het volgende:
Loena Leeflang
[afbeelding]
Een boom met de G
MIsschien kun je ze beter opslaan en dan uploaden via bv Tinypic.com. Is wel een extra stap maar dan weet je in ieder geval zeker dat je plaatjes niet gek gaan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef hilliebillie het volgende:
hmm m'n plaatje doet inderdaad raar. Ik snap er niks meer van van die plaatjes van mij tegenwoordig, de een veranderd spontaan in een kruis en de andere wordt ineens een potloopventend skelet.. doe ik iets fout ofzo??
Ik kan alleen de Happinez vinden, maar dat is niet echt een fashion magazinequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:15 schreef Malahide het volgende:
Een bindi (weer wat geleerd)
[afbeelding]
Een 'glossy' (dames fashion magazine) met een H
TE LAAT!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:52 schreef Deceit het volgende:
De pizza Calzone..
[afbeelding]
Maar ook de pizza cardinale
[afbeelding]
Mutant uit xmen met de gave om energievonken te genereren en af te vuren vanuit haar vingers. Was ook niet te detecteren door telepaten en kon voorwerpen explosief opladen op het subatomaire niveau. Beginnend met de letter J
pizza carbonara is anders mijn lievelingspizza hoor!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:54 schreef Deceit het volgende:
Ohhh je had eerder gepost maar.. carbonera is een pasta geen pizzaen nee niet jij... hoop ik.. lol
google de pizza dan!!! met afbeeldingen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Deceit het volgende:
hmm nu komen we er nooit uit
nee jij! Je wilt niet toegeven dat ik gewonnen heb!!!!quote:
Heb ik lekker toch wel... probeer m maar eens te bestellen... ik verzin het echt niet hoor!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:10 schreef Deceit het volgende:
gewonnen nog wel.. ik wil alleen toegeven dat je niet gelijk hebt!!
Verzin eens iets wat ik kan vinden!quote:
O jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moroni
[afbeelding]
Piraat met de P
100000 begint niet met een t Malahide
Danku danku danku danku!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Carbonara is een pizzaheeeel lekker
Ja die bedoel ik... en ik zal proberen een ander plaatje voor Truus te vinden... bij mij issie goed, maar dan issie beschermd!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:33 schreef Angelcakes het volgende:
ovide
[afbeelding]
ik had er nog nooit van gehoord .. bedoelde je deze ?
reep met een M
ps ik zie bij jou een gele kikker
Carbonara is een saus, maakt niet uit of je het op pasta of pizza, jullie hebben het dus allebei goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Carbonara is een pizzaheeeel lekker
ja wist ik ook eiegnlijk wel. van het weekend nog gegeten, spaghetti carbonaraquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Carbonara is een saus, maakt niet uit of je het op pasta of pizza, jullie hebben het dus allebei goed
(Het antwoord klopt wel, maar niet in deze verpakking.. dit is zilverpoets hahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
silvo
een spierbundel uit een strip met een J
oops sorryquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:32 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
(Het antwoord klopt wel, maar niet in deze verpakking.. dit is zilverpoets hahaha)
Jerommeke
[afbeelding]
Actie van een supermarkt met een F
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
oops sorrykhad zelf nog een paar doosjes kruiden van silvo staan
trouwens fc heereveen glazen bij zo'n supermarkt (had je vast niet verwacht)
[afbeelding]
ennuh uhh uhh iets waar je op kan zitten met een K![]()
sinds de uitvinding van de klomp zijn er mensen geweest die ballerina's hebben uitgevonden (90% van de vrouwen draagt deze tegenwoordig)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
lol oops![]()
![]()
![]()
gaat lkr
kvind ze tog allebei stom
ennuh (lol dr bestaat een schoenmerken.be xD maffe belgen staat trouwens ook budweiser bij enzo :S lekkere site
)
Blue Haven
[afbeelding] lol kon geen goed plaatje vinden![]()
hmm een pantersoort beginnent met een Nthem
page toiletpapierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:56 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
sinds de uitvinding van de klomp zijn er mensen geweest die ballerina's hebben uitgevonden (90% van de vrouwen draagt deze tegenwoordig)
[afbeelding]
en een pantersoort... ehm..
een naakte panter (vliegende panters)
[afbeelding]
wc papier met een P
begint niet met een Dquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
lolennuh de bundesbahn
[afbeelding]
een webcammerk die begint met een S
Die komen niet uit de jaren zeventig maar is een of andere coverband, ff doorzoeken, is echt niet zo moeilijk...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
glancehij was wel lastig
![]()
[afbeelding]
witte poezen/katten soort begint meet een p
lol oops sorry :quote:
heeey op de site stond wel uit de 70squote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Malahide het volgende:
[..]
Die komen niet uit de jaren zeventig maar is een of andere coverband, ff doorzoeken, is echt niet zo moeilijk...
wat is de 2e letterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Malahide het volgende:
Kelly Pfaff
[afbeelding]
Hij was nog niet opgelost... een disco-act uit de jaren '70 met een G
grease is tog een musical geen disco act of heb ik t nou fout? :S:Squote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef ggiirrll het volgende:
Grease?
[afbeelding]
Winnaar Shell ECO-marathon met een S
Krabquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:40 schreef Reza-impreza het volgende:
Seroxat
[afbeelding]
zeedier met de K
Jeetje, da's niet echt PimPamPetten meer, maar een vraag-en-antwoord-spelletje... oftewel, ik heb geen idee...quote:Op woensdag 5 september 2007 08:06 schreef Reza-impreza het volgende:
Engels woord voor : met een door een motor aangedreven voertuig stilstaand de aangedreven wielen laten draaien met een partij rook als gevolg, met de B
ja laten we m afkeuren! is maar 1 antw van goed.. met dit spel is juist meerdere antw mogelijk beterquote:Op donderdag 6 september 2007 16:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jeetje, da's niet echt PimPamPetten meer, maar een vraag-en-antwoord-spelletje... oftewel, ik heb geen idee...![]()
vergeet het plaatje nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:03 schreef Reza-impreza het volgende:
Heersers der Woestijn
Trilgrasquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:03 schreef Reza-impreza het volgende:
Een grassoort met de T
Ik bedoelde borsthaar.... maar buik kan ook maar dat is niet specifiek voor mannen.. :-)quote:
Rokenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef SlagerKorrel het volgende:
DangerMouse
(hier rechts)
[afbeelding]
Een deugd met een R.
dankje!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:19 schreef hilliebillie het volgende:
gefeliciteerd!
plaatje zie ik niet ??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:30 schreef Reza-impreza het volgende:
Pďetisme
[afbeelding]
Onderdeel van het lichaam met de W
Harsenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:58 schreef ggiirrll het volgende:
oesters
[ afbeelding ]
schoonheidsbehandeling met een H
Een andere dan????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:33 schreef ggiirrll het volgende:
[ afbeelding ]
Iets uit de computerkamer met een s
het prachtig Ethiopiëquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:28 schreef hilliebillie het volgende:
een land in afrika met een E
Twents landgansquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:46 schreef ggiirrll het volgende:
prinses Amalia
[ afbeelding ]
Een huisdier met een t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |