Ja duhquote:
LOL ach alle kleine beetjes helpen mensen... hoe meer mensen er mee doen des te beter... en dan maakt het niet uit hoeveel keys ze hebben... want alle keys kunnen we gebruikenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:11 schreef Crientj het volgende:
Mjah, ik ram ook regelmatig even lekker op mn toetsen. Werkt wel eens tegen al dat getyp
Dus mijn schamele 250000 keys en 140000 clicks tot nu toe kunnen wel wat bijdragen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:12 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL ach alle kleine beetjes helpen mensen... hoe meer mensen er mee doen des te beter... en dan maakt het niet uit hoeveel keys ze hebben... want alle keys kunnen we gebruiken
Hell yeah!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:28 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dus mijn schamele 250000 keys en 140000 clicks tot nu toe kunnen wel wat bijdragen?
![]()
Zekersquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:28 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dus mijn schamele 250000 keys en 140000 clicks tot nu toe kunnen wel wat bijdragen?
![]()
ik zit ook op meer dan 3 mil, maar ik hou totaal niet van hitte en mijn videokaart is stukquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit op meer dan 3 milben ik nou de enige die zo hoog zit momenteel?
Hoeveel heb jij nu dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
ik zit ook op meer dan 3 mil, maar ik hou totaal niet van hitte en mijn videokaart is stuk
Misschien moet je gewoon wat meer gaan tikken, natuurlijk wel met de nodige typfoutenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:05 schreef Fugie het volgende:
ik ga nu ook wel redelijk, inmiddels 340k
Maar ik snap ook niet zo goed hoe ik veel meer dan 20-30k per dan kan halen
ja maar nutteloos typen heeft ook zo zijn limietenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon wat meer gaan tikken, natuurlijk wel met de nodige typfouten
Ga dan zoeken of zoquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar nutteloos typen heeft ook zo zijn limieten
Moet misschien wat meer boeiede gesprekken gaan voeren op msn ofzo
Moet ik eerst eens wat mensen vinden waarmee ik boeiende gesprekken kan houden
jah van dat kansloze gespamquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga dan zoeken of zoik typ gewoon overal en nergens
Mah dat nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah van dat kansloze gespam
niets voor mij![]()
Heel somsquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah dat nou ook weer niet hoorsoms nuttige bijdrages
Ik zal gewoon wachten tot de megapuls geweest is, dan heb je gepulst... en dan de nieuwe versie installerenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:03 schreef Omniej het volgende:
Zeg mensen... Ik las eerder in dit topic dat ik de nieuwste versie (beta dus) nodig heb om mn miles bij te laten houden, maar iemand (ben even te lui om terug te bladeren) zei ook nog dat je niet moet vergeten te pulsen voordat je de nieuwe versie installeert...
Even just to be sure: raak ik nou mn opgespaarde keys en clicks kwijt als ik upgrade naar een nieuwe versie? Of is dat geen probleem?
Ik heb op 't moment van schrijven 1.109.301 keys en 207.600 clicks opgespaard staan die ik eigenlijk wilde bewaren voor de megapulse, maar als ik die kwijtraak als ik upgrade naar de laatste versie kan ik dus beter maar tussendoor ff pulsen, toch?
Daarom... nog heel even geduld... en dan mag je van mij wel opnieuw installerenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:12 schreef Omniej het volgende:
Mja, da's ook weer zo. Vond 't zelf alleen wel grappig om ook de miles te zien, maar 't zou zonde zijn voor de megapulse als ik nu al aan 't pulsen sla natuurlijk...
We hopen ongeveer 20-30 miljoenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef casper4ever het volgende:
En hoe groot gaat de megapuls worden?
Zo veul!quote:
Dat is goed geconcludeerd! Aangezien we met een 1000 tal leden zijn en er maar 50 ofzo meedoen aan de megapulsequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo veul!![]()
Hmz, alhoewel, da's 10 - 15 keer zoveel als een dagelijkse output, waaruit ik kan concluderen dat er veel meer mensen niet aan de megapuls meedoen dan wel. Of niet? Damn, rekenen gaat echt moeilijk na 3 glazen wijn.![]()
Lekker wijn ik wil ook wel een glaasjequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo veul!![]()
Hmz, alhoewel, da's 10 - 15 keer zoveel als een dagelijkse output, waaruit ik kan concluderen dat er veel meer mensen niet aan de megapuls meedoen dan wel. Of niet? Damn, rekenen gaat echt moeilijk na 3 glazen wijn.![]()
Als er 50 man meedoen vind ik 20-30 miljoen nog niet eens zo heel gek veel eigenlijk...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef fate het volgende:
[..]
Dat is goed geconcludeerd! Aangezien we met een 1000 tal leden zijn en er maar 50 ofzo meedoen aan de megapulse.
Ja normaal kon de helft op het laatste moment niet... en het is pas 2 maanden bekend ofzo... dus echt heel veel tijd om te sparen was er ook niet voor iedereenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als er 50 man meedoen vind ik 20-30 miljoen nog niet eens zo heel gek veel eigenlijk...
Hoe vaak wordt er zo'n megapulse gepland eigenlijk? En hoeveel heeft 't de vorige keren zo'n beetje opgeleverd?(ik doe pas sinds een weekje of 2 mee, dus heb geen idee)
En als we dat niet halen, dan vind ik het ongelovelijk matig en stap ik OP!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef Crientj het volgende:
Anderhalve maand tijd was er om te sparen voor de Megapulse.
Enn voor de rest, dr doen ongeveer 65 man mee.. 20 - 30 miljoen moet wel te halen zijnn
Zo MOETEN nog welquote:
Ik was zo dom om een nieuwe versie te installeren. Zonder te pulsen. Of te wachten tot ná de MP...quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik was zo dom om een nieuwe versie te installeren. Zonder te pulsen. Of te wachten tot ná de MP...![]()
Voor straf moet je even een uur lang op je spatie klikkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik was zo dom om een nieuwe versie te installeren. Zonder te pulsen. Of te wachten tot ná de MP...![]()
Klikken ja?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor straf moet je even een uur lang op je spatie klikken
ja lekker lang sparen..... En dan een aantal users die corrupte bin bestanden, invalid tokens of andere problemen krijgen en de keyz kwijt zijn........quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef JortK het volgende:
Volgende megapuls moeten we al snel weer plannen en dan voor eind van het jaar ofzo
nee, anders zou je ook kunnen pulsen, en dan de backup gebruiken en weer pulsenquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:43 schreef gateway het volgende:
[..]
ja lekker lang sparen..... En dan een aantal users die corrupte bin bestanden, invalid tokens of andere problemen krijgen en de keyz kwijt zijn........
(kan je de files eigenlijk backuppen op een usb stick en bij problemen weer terug zetten met behoudt van je keyz? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |