We moeten jouw echt een WP stressbal geven ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 06:56 schreef superworm het volgende:
weer een hele degelijke output! megapulse nog 13 nachtjes slapen!
Gok is, als we geen Megapulse hebben, hoe groot onze dagelijkse uitput zal zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 06:56 schreef superworm het volgende:
weer een hele degelijke output! megapulse nog 13 nachtjes slapen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We moeten jouw echt een WP stressbal geven ofzo. Wel lekkere cijfertjes ja
.
richting 5 mil ? zitten toch een aantal mensen bij die volgens mij flink op de toetsenbord spammenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:35 schreef Ravii het volgende:
[..]
Gok is, als we geen Megapulse hebben, hoe groot onze dagelijkse uitput zal zijn?
Je hebt toch echt de beta nodig om miles bij te kunnen houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Versie 1.4.7, de nieuwste die geen bèta is..![]()
Ah oké, bedankt! Installeer ik die straks wel evenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je hebt toch echt de beta nodig om miles bij te kunnen houdenvandaar dus
Vergeet niet eerst te pulsenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah oké, bedankt! Installeer ik die straks wel even![]()
Kut.quote:
Gromquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kut.![]()
Daar gaan weer 3xx,xxx keys![]()
Hoe dan ook, ik wil em nu opstarten, maar hij vraagt m'n username, wachtwoord en profile.
De eerste twee weet ik nog, maar profile weet ik niet? En hij doet het niet als ik hem niet invul![]()
Help?![]()
Gelukt! Merci beaucoupquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef Crientj het volgende:
Onder profile gewoon je nickname invullen. Dat is erbij neergezet voor mensen die meerdere computers in huis hebben en dus onder 1 account met 3 computers zitten bijvoorbeeld.
Dan vul je bij profile: Werk, thuis, hobby etc in en komt het wel goed.
Vandaag alleen al?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:30 schreef Fugie het volgende:
ik heb vandaag alweer 30k zitten spammen
carequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vandaag alleen al?
Of gister maar vandaag gepulsed?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. keys staan voor de megapulse.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
LOL lekkere bug, ik zal hem als ik jouw was even aanmelden bij hun op het forumquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:23 schreef vdvorst het volgende:
Volgens mij kan whatpulse niet tegen 2 users met hetzelfde aantal keys:
[afbeelding]
Wel goed werkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef WooZ het volgende:
Ik heb eindelijk de moeite genomen om op een paar computers bij m'n ouders ook ff wp te zetten, scheelt altijd weer een beetje, misschien dat ik de laptops van m'n zusjes ook eens onderhanden moet nemen. Tijdens de MP ben ik op vakantie trouwens, ik doe er toch nooit aan mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |