quote:Should we shag now or shag later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
Net als het woord fag.. Smoking a fagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Ja precies die Belgen zijn ook raar ja maar die Engelse met hun shag
Idd fagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net als het woord fag.. Smoking a fag![]()
quote:
Excuse me while i light my spliff, ooh god i need to take a lift. From reality i just can't dream, thats why i stay to the .. spliffquote:
Bleh, sigaretten zijn juist smerig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:59 schreef -moppie- het volgende:
shagal die vieze stukjes in je mond
![]()
sigaretten![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:01 schreef Glennz het volgende:
[..]
Bleh, sigaretten zijn juist smerig.Als je goeie shaggjes kan draaien heb je er geen last van.
Dan zuig je te hard moppie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef -moppie- het volgende:
dan kan mijn vriend dus geen goeie shaggjes maken![]()
rook er sporadisch (das nou zo'n woord wat ik nooit 'opschrijf') eentje als mijn sigaretten op zijn en ALTIJD heb ik dan van die vieze stukjes in mijn mond.....
waar niet van, het harde zuigen of....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:15 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, dus....![]()
vieze stukjes in mijn mond.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waar niet van, het harde zuigen of....![]()
Toetervorm dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:35 schreef Glennz het volgende:
Ik draaide ze altijd in zo'n > vorm zeg maar.
een stuk chemischer jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:58 schreef T1M het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen die shag-smaak lekker kunnen vinden. Doe mij maar een sigaretje, smaakt een stuk beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |