Ik heb ergens gelezen dat daar idd sprake van was. Maar ik denk eeerlijk gezegd dat ze de 25k niet gaan halen hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee. Of wil jij dat record ook op je naam hebben staan?
Ik had nog nooit van dat record gehoord. Ik ken nog wel een ander Guinness record waarbij het erom gaat dat men in een tijdsbestek van 24 uur door zoveel mogelijk verschillende landen reist, dat record staat nu 11.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee. Of wil jij dat record ook op je naam hebben staan?
Heb je daar een bron van? Hoe lang staat dat al? Dat lijkt me op zich niet onhaalbaar sinds de versplintering van oost-europaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van dat record gehoord. Ik ken nog wel een ander Guinness record waarbij het erom gaat dat men in een tijdsbestek van 24 uur door zoveel mogelijk verschillende landen reist, dat record staat nu 11.
14 keer Parijs - Marseille geloof ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is best knap. Gewoon als een malle op en neer janken met de TGV van Marseille naar Parijs of zo? Weet iemand hier meer over? (Was een klein stukje op nu.nl)
Ik heb daar echt HE-LE-MAAL niks van gemerkt... Had rond 13.00 de IC naar Groningen vanaf Amersfoort, en ben gewoon via Putten ed. gereden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Willy84 het volgende:
Aanrijding-met persoon Putten
Tussen Zwolle en Amersfoort moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Amersfoort Vathorst en Harderwijk geen treinen.
* Doorgaande reizigers tussen Zwolle en Amersfoort kunnen omreizen via Deventer.
Aardig stukje omkachelendaar doe ik het voor..!!
![]()
![]()
ja dat is het idd, heb die site inmiddels gezien. Nou ja, maar eens kijken hoe ze het er vanaf brengenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:08 schreef Luco het volgende:
[..]
14 keer Parijs - Marseille geloof ik
Kijk, en dat maakt het dan weer WEL knapquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:13 schreef Socios het volgende:
Verder staat er voor de liefhebber nog een ander record in: "Grootste afstand per trein". Hierbij heeft iemand wereldwijd in minder dan vier maanden 128.492 kilometer per trein afgelegd, zonder tweemaal over hetzelfde traject te rijden.
Ja, is net even wat anders dan dat ´Franse´ record waarbij het erom gaat om zoveel mogelijk kilometers te rijden binnen een week binnen Frankrijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, en dat maakt het dan weer WEL knap
Mwoa, dat ze frankrijk hebben uitgezocht moeten zij weten, primaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, is net even wat anders dan dat ´Franse´ record waarbij het erom gaat om zoveel mogelijk kilometers te rijden binnen een week binnen Frankrijk.
rijden daar nog treinen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef knars het volgende:
Ik zie wel wat in een poging het duurrecord lightrailsurvival op de RijnGouwelijn te breken... maar das alleen voor de echte doorzetters natuurlijk.
DAT is pas onzinquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef knars het volgende:
Ik zie wel wat in een poging het duurrecord lightrailsurvival op de RijnGouwelijn te breken... maar das alleen voor de echte doorzetters natuurlijk.
dan haal je je record toch nooit? dat ding staat toch nog steeds aan de kant zijnde defect?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is pas onzinDan kan je nog beter het Castellumtrammetje pakken, als je zo nodig moet afzien
rolletje ducttape?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef knars het volgende:
Auto's, storingen... Dat is toch juist de uitdaging, om met al die mogelijke obstakels zo lang mogelijk de lightrail te overleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |