Dat laatstequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef Basp1 het volgende:
stonden die 2 andere kass''s niets te doen? Of werd er gewoon vanuit de centrale rij steeds bij een lege plaats aangesloten?
Zo is datquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS, jij bent toch die dude die kickt op treinen en 15-jarige meisjes op pony's? Driewerf
En je durfde niet een blonde deerne aan te spreken of je er even langs mocht om naar de ander kant te gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste
maar driekwart van die winkel was dus totaal onbereikbaar. Handig gedaan ja
Zie je die kinderwagen niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En je durfde niet een blonde deerne aan te spreken of je er even langs mocht om naar de ander kant te gaan![]()
Ja en nog 7 grote gele stippen en 2 kleine gele stippen.quote:
Die kinderwagen was al aan het sparen voor een tweedequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja en nog 7 grote gele stippen en 2 kleine gele stippen.
Waren het allemaal heel dikke mensen? behalve die met de kinderwagen.![]()
ook ja, maar die recente filmpjes waren van Utrecht Centraalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef DJKoster het volgende:
AH to Go, Amersfoort..
Daar liepen al die muizen toch?
Yep, en in Utrecht, Amsterdam, Deventer, Rotterdam, Leeuwarden en Maastrichtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef DJKoster het volgende:
AH to Go, Amersfoort..
Daar liepen al die muizen toch?
Waar zit de AH to go in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef Livedeejay het volgende:
[..]
Yep, en in Utrecht, Amsterdam, Deventer, Rotterdam, Leeuwarden en Maastricht![]()
Heb je daar wat meer info over? Dat lijkt me best interessant namelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef Fixers het volgende:
D'n Hollander moet het single line, multiple channel principe maar eens gaan aanleren. In feite hetzelfe princiepe als met nummertjes, maar dan zonder de nummertjes. Dat werkt zoveel efficienter bij plekken waar nummertjes niet werken. Als je echt inzicht wilt: dan moet je bij disney zijn, die hebbenb veruit het meeste onderzoek gestoken in wachtrij analyse.
De britten hebben het tot kunst verheven. Maar daar moet dan bijgezegd dat ze daar ook netjes in de rij bij de bushalte staan.... de bushaltes zijn zelfs aangepast aan queueing.
Die vlak bij de Achmea toren toch?quote:
Wat die bushokjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je daar wat meer info over? Dat lijkt me best interessant namelijk
Nou, er was dus eerst 1 kassa open, rij was vol, en TOEN gingen er nog 2 kassa's open. Maar de rij reageerde daar niet opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef Schlumberger het volgende:
Yep... soms doen mensen dat 'single line queueing' inderdaad... werkt veel beter. Iedereen kent wel het gevoel dat andere kassrijen altijd sneller (lijken) te gaan. Dat heb je met één grote rij niet meer
Ik vind het alleen erg apart dat die mensen bij de AH dat ineens uit zichzelf gingen doen!
Wat is dat een teringwoord zegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef Fixers het volgende:
queueing
oh god, nee tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef DJKoster het volgende:
AH to Go, Amersfoort..
Daar liepen al die muizen toch?
Ik vind het altijd zo stom dat ze van die stationsprijzen rekenen. Komop zegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:44 schreef LoggedIn het volgende:
oh, en de AH to go is een goeie winkel
dat is gewoon het concept van die winkel.. De klanten lopen tussen hun overstap door even langs de AH to go om iets voor onderweg te halen (eten/ drinken/ iets te lezen), en willen maar heel kort in de winkel zijn (ze moeten hun verbinding halen). Dan gaat het dus om kleine producten (1 broodje, 1 flesje drinken, travelzakje chips, etc) waar wel marges op moeten zitten, en daarnaast is het heel arbeidsintensief om mensen te kunnen voorzien binnen enkele (volgens AH 2) minuten. En zon tent moet wel winst maken natuurlijk, dus de prijs ligt hoger dan in een conventionele winkel. De winkel bevindt zich op een locatie waar service belangrijker is dan prijs, en daarom kan dit concept werkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo stom dat ze van die stationsprijzen rekenen. Komop zegomdat de NS veel te dure koffie en frisdrank verkoopt hoeven zij nog niet aan dat kartel mee te doen.
Omlaag die prijzen.
![]()
Ik vind het wel erg frappant dat een flesje cola op ieder station, bij alle concurrenten evenveel kost.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:01 schreef LoggedIn het volgende:
dat is gewoon het concept van die winkel.. De klanten lopen tussen hun overstap door even langs de AH to go om iets voor onderweg te halen (eten/ drinken/ iets te lezen), en willen maar heel kort in de winkel zijn (ze moeten hun verbinding halen). Dan gaat het dus om kleine producten (1 broodje, 1 flesje drinken, travelzakje chips, etc) waar wel marges op moeten zitten, en daarnaast is het heel arbeidsintensief om mensen te kunnen voorzien binnen enkele (volgens AH 2) minuten. En zon tent moet wel winst maken natuurlijk, dus de prijs ligt hoger dan in een conventionele winkel. De winkel bevindt zich op een locatie waar service belangrijker is dan prijs, en daarom kan dit concept werken
Niks concept, de eigenaar: AH to go op de stations is gewoon van Servex, net zoals de Kiosk, Shakie's, Burger King, Pizza Hut en alle anderen. Albert Heijn verzorgt alleen maar de bevoorrading en verhuurt hun naam aan servex. En servex is weer onderdeel van het NS concern. Een onderdeel waarmee ze overigens meer verdienen dan met reizigersvervoer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is gewoon het concept van die winkel.. De klanten lopen tussen hun overstap door even langs de AH to go om iets voor onderweg te halen (eten/ drinken/ iets te lezen), en willen maar heel kort in de winkel zijn (ze moeten hun verbinding halen). Dan gaat het dus om kleine producten (1 broodje, 1 flesje drinken, travelzakje chips, etc) waar wel marges op moeten zitten, en daarnaast is het heel arbeidsintensief om mensen te kunnen voorzien binnen enkele (volgens AH 2) minuten. En zon tent moet wel winst maken natuurlijk, dus de prijs ligt hoger dan in een conventionele winkel. De winkel bevindt zich op een locatie waar service belangrijker is dan prijs, en daarom kan dit concept werken
ja idd breek me de bek niet losquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Dat niet kijken is i.d.d. heel erg irritant. Tas inpakken bovenaan de roltrap terwijl er 100 mensen van de band rollen, winkelwagentjes duwen en zelf een andere kant op kijken, dat soort dingen.
Of van die verdwaasde senioren die op hun vrije reisdag boven aan de roltrap uitgebreid hun aantekeningen gaan bestuderen of ze nu links of rechts moeten lopen. Qua roltrap ergernis op nummer 2 staan rokers. Die per se onder of boven aan moeten blijven om hun sigaret op te steken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:10 schreef en_door_slecht het volgende:
Dat niet kijken is i.d.d. heel erg irritant. Tas inpakken bovenaan de roltrap terwijl er 100 mensen van de band rollen, winkelwagentjes duwen en zelf een andere kant op kijken, dat soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |