Ik ook. Alleen minder geld dan jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:04 schreef maedel het volgende:
ja, de links zijn alleen niet leesbaar...![]()
En ik heb er ook echt voor gestudeerdEn verdien er ook daadwerkelijk mijn geld mee
![]()
Dus jah...![]()

quote:

Klinkt bekend ja ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik was zo vertrokken. Het was ook niet dat ik niet kon slapen vannacht, had er gewoon nog geen zin in. Wel met als resultaat dat ik vanochtend te laat opgestaan ben, deels omdat ik wilde weten hoe mijn droom afliep... Wat ik dus nog niet weet. Niet dat ik niet verder droomde, maar ja, die vervelende snooze-knop he...

Nou kijk, daar heb je het alquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen minder geld dan jij
het ging ook om de linkjes (die donkerblauwe)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat er mis is met zwart en groen...

Beslagkom uitlikken. HOU OPquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry. Helpt het als ik zeg dat ik misselijk ben doordat ik de beslagkom heb uitgelikt?

Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
Hoooi.

Saté en salade etenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:23 schreef maedel het volgende:
salades klaar...
Saté net in de marinade gezet.
3 x raden wat we zo gaan doen![]()

Ja, best wel eigenlijk. Veel wakker, maar wel lekker geslapen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
O, hier is het ook warm nu trouwens... we doen lekker met je mee
Gourmetten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:23 schreef maedel het volgende:
salades klaar...
Saté net in de marinade gezet.
3 x raden wat we zo gaan doen![]()

*LOL*quote:

Een heel weekend?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:27 schreef maedel het volgende:
duh
nee, maar goed, dat dachten jullie ook niet.
Aangezien wij er op gokken dat dit weekend de enige kans is, maken we er een bbq-weekend van![]()

GMTA enzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
dat is precies wat ik als eerste wilde zeggen....

Ik zou ook best wel willen barbecueen. En dan met allemaal verantwoorde hapjes enzo, fruitkebabs en kip en mager vlees en saus enzo...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:27 schreef maedel het volgende:
duh
nee, maar goed, dat dachten jullie ook niet.
Aangezien wij er op gokken dat dit weekend de enige kans is, maken we er een bbq-weekend van![]()

*ROFL*quote:

Wie houdt je tegen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel willen barbecueen. En dan met allemaal verantwoorde hapjes enzo, fruitkebabs en kip en mager vlees en saus enzo...

Mezelf.quote:

Hier thuis hebben we soms wel een hele week ge-BBQ'ed.quote:

Oh.... jij wilt het voor je gedaan hebben.. je wilt niet bbq-en, maar bbq voer etenquote:

Heel de week? Als in.. vlees op de bbq ipv in de pan, of de hele mikmak.. incl sausjes, salades, etc?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier thuis hebben we soms wel een hele week ge-BBQ'ed.

Vlees op BBQ, maar ook met salades en sauzen. maar er gaat sowieso hier geen maaltijd voorbij zonder zelfgemaakte salade.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heel de week? Als in.. vlees op de bbq ipv in de pan, of de hele mikmak.. incl sausjes, salades, etc?

Nou barbecueën wij ook redelijk sober hoor. Normaal alleen vlees,brood en wat salade.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heel de week? Als in.. vlees op de bbq ipv in de pan, of de hele mikmak.. incl sausjes, salades, etc?

Nee, ik vind het best leuk, beetje met gloeiende kooltjes spelen en zorgen dat het niet aanbrandt enzo, maar die voorbereidingen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.... jij wilt het voor je gedaan hebben.. je wilt niet bbq-en, maar bbq voer eten

Schoonpapa grilt (buiten) het hele jaar door, ook als het sneeuwt. Maar da's hier normaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
verantwoord![]()
Nee, zwaar gemarineerde meuk hier hoor, en sauzen, en kruidenboter.![]()
Maar goed, ook wel salades.
Ik ben al aan een tomaatje begonnen![]()
Als we hier een klimaat hadden waar je gewoon van maart tot november kon bbq-en (met fatsoenlijk weer dus), zou ik overigens wel anders bbq-en hoor. Maar nu, voor die paar keer...
Slaan wij los![]()

Ja, maar dat zijn dan ook andere grill apparaten dat die barbecook van ons.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schoonpapa grilt (buiten) het hele jaar door, ook als het sneeuwt. Maar da's hier normaal.

Ja, mijn vrouw zweert bij briketten en houtskool...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij hebben een fijne gasbbq.

Ja, die van mijn schoonvader staat op het "deck" buiten en werkt op propaan. Je hebt inderdaad dingen van drie meter breed, met lampjes, aanrechten, een broodbakoven en weet ik veelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn dan ook andere grill apparaten dat die barbecook van ons.![]()
[afbeelding]
ik heb wel eens het idee dat in de US een bbq zo ongeveer de halve veranda beslaat.
Ook al zo iets dat wij niet hebben, een veranda... Zie je wel, daar ga je dan al![]()

Gloeiende kooltjes, als het avond wordtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, mijn vrouw zweert bij briketten en houtskool...
Dus jah, zo'n gasbbq komt er niet in hier.![]()
Ik hoef dan ook niet te stoken, dat staat zij -as we speak- te doen

Yeah. Vleesnatie, huh?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:06 schreef maedel het volgende:
ik vind een "vaste" bbq ook wel wat inderdaad, alleen dan moeten we wel weten hoe de tuin wordt. Beetje hetzelfde als wel Nirak zegt
Ik zie die bbq-monsters van 3 meter breed wel eens op tv. Bij Extreme Home Makeover, waar zo'n gezin dan meteen zo'n ding cadeau krijgt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |