Daar heb je vrienden voor!!! En familie natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goed hoor, mag naar omstandigheden niet klagen. Thuis wat ups en heel veel downs, maar ik bof met hele goede vrienden en een lieve familie. Dankzij hun heb ik ook heel veel leuke dingen te doen, waardoor ik ook af en toe met iets anders bezig kan zijn dan alleen de scheiding.
Zij slepen me wel door deze periode heen, en ik kan vooruitkijken naar een mooie toekomst.![]()
Zeker weten. Ik heb nog nooit in mijn leven zo sterk gevoeld dat ik de juiste keuze maakte. En ik krijg op de meest onverwachte, soms zelfs vreemde manieren bevestigingen hierin...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar heb je vrienden voor!!! En familie natuurlijk.
En zo te horen gaat het wat die toekomst betreft helemaal goed komen!!!![]()
Ze blijven vasthouden aan hun eerste mening: "eigenlijk wel fijn, dan is er niet meer zoveel ruzie thuis."quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo, de pielen zijn alweer verleden tijd zie ik?
En dreamer, hoe zijn de kindjes eronder?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef liefie_ het volgende:
ik vond het scheiden van mn ouders zelf niet erg, maar ik vond het wel erg dat daarna iedereen zo met zn eigen verdriet bezig was en dat er over mij gezegd werd: die is zo verstandig en je hoort dr nooit klagen dus die redt zich wel... terwijl ik nog maar 10 was en dat natuurlijk niet kon maar ja
ja hoor vanalles kijk maarquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:45 schreef Chen het volgende:
Worden hier zo nu en dan ook foto's gepost?
Geil hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja hoor vanalles kijk maar[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om kwart voor zeven? Neuquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer? Je bent zeker nog niet wakker?
Dat ken ik. Met een laptop ergens lekker rustig gaan zitten is dan het best, maar dan moet je er wel eentje hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wéér begonnen met schrijven (ondertussen de derde keer dat ikaan dit verhaal begin). het schiet alleen totaal niet op, te veel afleidende factoren hier.
Precies. Gaan we samen signeersessies doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en dan word ik rijk dankzij mijn bestseller!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |