egniequote:
ik vind jou ook lief hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
Worst!
Wat een combinatie....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
Pizza dus. Brb.
Sausage is een populaire topping hier hoorquote:
Van pielen krijg je sausagequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sausage is een populaire topping hier hoor
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga alvast even mijn bed in... tot straks waarschijnlijk![]()
Nu we het over worst hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef wonderer het volgende:
Worst!
quote:
...quote:
Gaat prima, salami is ook een soort worstquote:
Hoi.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat prima, salami is ook een soort worstOverigens, volgens mij heb ik me nog niet eerder in deze topicreeks laten zien
DEnk niet dat ik daar ooit terecht kom, maar bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met pepperoni bestellen moet je uitkijken, dat is niet in elk land pittige salami... in Tsjechië bijvoorbeeld niet weet ik uit eigen ervaring
Echt wel, hartstikke spannend! Zondag bij het fietsen kwamen we nog een schildpad van wel 30 cm tegenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zit je eigenlijk in New Hampshire wonderer? Ik heb niet het idee dat dat nou de spannendste staat van de VS is...
"pepper-oni", ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het waren kleine, rode stukjes. Centimeter of 2-3 lang, paar millimeter breed... ik vreeste al een beetje dat het pepers zouden zijn, maar hoopte nog op paprika. Na eentje proeven wist ik zeker dat het pepers waren. Gelukkig was het drinken ter plaatse niet heel duur
Ze hadden ook 14 van die dingen op m'n eten gelegd
Ik heb er niet echt naar gezocht, maar lekkerder dan die van de appie is het toch niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:47 schreef Nirak het volgende:
Hebben ze dat daar niet??
Nopequote:
Waarom heb je een officiële reden voor nodig dan? Ga gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:20 schreef wonderer het volgende:
Ik had bedacht dat als ik naar Target zou gaan, ik meteen eindelijk die foto's van Brad kon laten afdrukken zodat ik niet alleen met een foto van mijn maatje in mijn portemonnee loop. Maar ik kan dus met de beste wil van de wereld niet meer bedenken waar ik officieel voor naar Target zou gaan
Hebben jullie dat ook wel es?
Ik heb geen zin om alleen voor die foto's erheen te fietsen. Ik vond het juist zo handig dat ik het kon combineren, dan had het nog nut. Die foto's zijn al drie maanden oudquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Waarom heb je een officiële reden voor nodig dan? Ga gewoon.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:06 schreef maedel het volgende:
so heeej, heb ik effe de klusvrouw uitgehangen vandaag![]()
Morgen weer![]()
Deuren geschilderd.quote:
Euh nee. Een stuk of 20.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
2531 deuren toevallig?
Dan had ik geweten waar je woondequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh nee. Een stuk of 20.
Hoe kom je in godesnaam aan dat aantal van 2531?![]()
Ok, wattuh?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan had ik geweten waar je woonde
Die foto's zijn niet reden genoeg?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alleen voor die foto's erheen te fietsen. Ik vond het juist zo handig dat ik het kon combineren, dan had het nog nut. Die foto's zijn al drie maanden oud
Neu, die kunnen nog wel even wachtenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet reden genoeg?
Zit er soms iets dichterbij waar je met de foto's terecht kan?
Nou misschien kom je er later nog een keer op. Wanneer je het niet verwacht.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, die kunnen nog wel even wachtenIk ben regelmatig in de mall waar ik ze ook kan laten afdrukken, maar het komt er steeds niet van. Daarom was ik ook zo blij met mijn twee vliegen plannetje.
jeumig, je zal dat moeten schilderen zegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=en&q=%222531+doors%22&btnG=Search
Eerste hit.
Gelukkig maar whehe. Hoeveel deuren moet je nu nog?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:01 schreef maedel het volgende:
[..]
jeumig, je zal dat moeten schilderen zeg![]()
maaruh, nee, daar woon ik niet![]()
nog 4, en twee halve...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig maar whehe. Hoeveel deuren moet je nu nog?
vertel maarquote:
Ja, te onsamenhangend. Iets over Snape, iets over Bassie en een restaurant, iets over iemand die mijn boeken in de fik wilde steken omdat ik tegen haar uitgevallen was, omdat zij weer tegen mijn duidelijke bezwaren in in mijn geheime kastje snuffelde. "Goor kutwijf, ALLES moet ook altijd op JOUW manier, huh?!" En dat vond ze niet zo leukquote:
Dat was meervoudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |