Nee daar woont maikuuulquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef Adelante het volgende:
Was je in Kampen ofzo?
Hieroquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet je nog een paar passwords voor BangBros hebben ?
En ze dronk ook bierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef Molluck het volgende:
Iemand die tegen seks voor het huwelijk is gaat wel met een volledig onbekende in de kroeg over seks staan praten?
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet je nog een paar passwords voor BangBros hebben ?
Bangsisters lijkt me leukerquote:
Spatie gaat niet in gebruikers naam, domme noob.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:47 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Lekker Wijf was het, domme doos
Pics first, bewijzen moet jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Spatie gaat niet in gebruikers naam, domme noob.![]()
Je hebt Ladidadida gemeet??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef Munchies het volgende:
Ontmoet ik gister dus een lekker wijf, beetje praten, flirten etc.
Na wat leuk contact sloeg het onderwerp al snel over naar sex totdat ik erachterkwam dat ik slachtoffer was geworden van een uitgemolken sekte waarvan ik het bestaan al was vergeten..
Blijkt ze gristen
Gristenen(tegen sex voor huwelijk)![]()
(ze had wel een lekker kontje)
Ze moest je niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef Munchies het volgende:
Ontmoet ik gister dus een lekker wijf, beetje praten, flirten etc.
Na wat leuk contact sloeg het onderwerp al snel over naar sex totdat ik erachterkwam dat ik slachtoffer was geworden van een uitgemolken sekte waarvan ik het bestaan al was vergeten..
Blijkt ze gristen
Gristenen(tegen sex voor huwelijk)![]()
(ze had wel een lekker kontje)
10 Euro. Kun je 1 uur gratis downloaden.quote:
amelandquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef Adelante het volgende:
Was je in Kampen ofzo?
Niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef BobbyB het volgende:
Want je gaat natuurlijk alleen met meisjes om, om sex mee te hebben, of niet dan?
Kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |