Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Meganog het volgende:
Dennis begint weer over de horloge terror.
Dit is de best voorbereide terroractie sinds 9/11. Huiveringwekkend.

YES, LIEKEquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef riri het volgende:
[..]
hij had al gegeten en daarbij hij eet toch mee...een boterham met pindakaas....![]()

Hoe weet huub dat dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.
Ik lach me echt stuk als hij gewoon helemaal maar dan ook echt helemaal niet reageert.
En zegt leuk geprobeert Dennis , alleen volgende keer beter voorbereiden, hahaa

Heeft Jaap het aan Huub verteld dan ??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Huub weet dat al! Dus als hij meespeelt is het im opdracht van achter.
Ik lach me echt stuk als hij gewoon helemaal maar dan ook echt helemaal niet reageert.
En zegt leuk geprobeert Dennis , alleen volgende keer beter voorbereiden, hahaa

Denniks kwaakt zelf een stuk beter dan Huub, met z'n kikkerwangenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis speelt voetbal met zijn vriendjes de kikkers in de vijver, misschien kwaken ze nu terug naar hem.
![]()

Daar ben ik het wel mee eens. Natasia zorgde natuurlijk voor heftige momenten, maar ze had ook iets verstikkends.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eerder interessanter.... De mensen komen nu pas los.... Kijk eens hoe ontspannen Brian is.....

Hamster, tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:17 schreef riri het volgende:
konijnenmondje heeft nadia

En niet van de wijn te drinken, "Heb je lopen te kutten met de wijn sliko"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:17 schreef Visual het volgende:
nadia is aan het doorslaan ze durf zelfs eten van lieke niet te eten

Haar hyper momenten..... Als ze als een 10-jarige door de kooi heen stuiterde....."Wat dan, wat dan ?"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Natasia zorgde natuurlijk voor heftige momenten, maar ze had ook iets verstikkends.
En los daarvan vind ik het een zegen om niet meer die stem te hoeven horen, niet meer die loensende lelijke inteeltharses te hoeven zien, en geen reet ter grootte van twee skippyballen meer in een strakke witte broek gespannen te hoeven zien staan.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |