Ik wilde nog vragen van wie dat 'Can`t take my mind of you' was, maar van hem dus.quote:
Dat dacht ik dus ook!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef spacemangraig het volgende:
WTF, die slet heeft zich zelf laten beffen door Huub, heeft met de halve villa in bed gelegen, en nu Brian één keer een ander vrouw op haar mond zoent (want meer was het niet), krijg je dit!
Waarom denk je dat ze het niet close-up laten zien?quote:
Ze vindt het heerlijk om in haar eigen drama te verzuipen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ze het echt menen? Ze jammert en huilt zo nep
een groot toneelstuk volgens mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ze het echt menen? Ze jammert en huilt zo nep
He shit.....nog een uitzending morgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze het niet close-up laten zien?![]()
Daar begrijp ik ook niets van!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ze zei wat later ook nog iets van "dit is echt niet mijn bedoeling geweest", ook al zo niet gemeend.
Wat een vreselijk sterke uitzending is dit weer, ik twijfelde nog op ik wel zou gaan kijken omdat ik dat Amanda - Brian verhaal nu wel weet.
Maar dit was gelukkig niet in ruzie/ naar elkaar schreeuwen - sfeer, en ik heb met bewondering voor de programmamakers zitten kijken.
Ik snap die uitspraak 'Natasia steekt iedere dag haar tong in Brians mond om haar straatje schoon te vegen bij Wilgo' nog steeds niet.
Of gaat het erom dat Natasia de aandacht naar Brian - Nadia probeert te verleggen om zo de aandacht van zichzelf af te leiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |