Lease for the winquote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef wjschreuder het volgende:
nieuwe auto voor het lijstje geloof ik ( ? )
Heb zelf een V50 2.0D (180pk/380nm door Rica)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volvo For Life !
ik heb niks tegen zweden, maar ben zelf meer renault ook al zou tegen een mooie t5 of t6 geen nee zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:34 schreef SuperFrank het volgende:
Zou ik zelf komen bij een 850. Maar ik heb dan ook wat vooroordelen.. Zijn prima te vinden voor 3000-3500eur. Hou wat geld over om eventueel een eerste (grote) beurt op te vangen. Schrik niet van hoge kilometerstanden, mits redelijk onderhouden, is dat voor een 850 geen enkel probleem. Let wel op de extra maandlasten in de vorm van belasting. Behoorlijk zware bak.. Mag, en kan 1600kg trekken.
Zoek maar eens op marktplaats/bekende occasion sites. Komen in een paar motor varianten. Ik zou de 2.0 lekker laten staan en gaan voor een 2.5 10v of 20v (144 resp. 170pk).
Als je maar een beetje gevoel voor auto's hebt, ben je na een proefrit in een goede 850 verkocht. Het geluid, de soeplesse en kwaliteit vind ik heel bijzonder..
Ben je toe aan een stukje zweden?
Sterkte wagens -> grote motor -> hoog verbruik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:21 schreef invine het volgende:
[..]
ik heb niks tegen zweden, maar ben zelf meer renault ook al zou tegen een mooie t5 of t6 geen nee zeggen. Maar hij is helaas niet voor mij maar voor mijn zus
Ik heb het er met haar even over gehad en ze vind dat volvo's teveel benzine zuipendoen ze wel maar ze heeft teveel eisen.
- Hij moet een trailer met 2 paarden mogen en kunnen trekken.
- Hij mag niet duurder zijn dan 3500 euro
- Hij moet betrouwbaar zijn
- Hij mag niet veel zuipen
- Een benzine
Ik geef het op![]()
Waarom een benzine als verbruik een rol speelt? kijk dan eens naar een volvo op gas. Ook 1 op 10 maar dan voor een paar cent per liter. Net zo betrouwbaar en mits LPI zelfs nog snellur...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:21 schreef invine het volgende:
[..]
ik heb niks tegen zweden, maar ben zelf meer renault ook al zou tegen een mooie t5 of t6 geen nee zeggen. Maar hij is helaas niet voor mij maar voor mijn zus
Ik heb het er met haar even over gehad en ze vind dat volvo's teveel benzine zuipendoen ze wel maar ze heeft teveel eisen.
- Hij moet een trailer met 2 paarden mogen en kunnen trekken.
- Hij mag niet duurder zijn dan 3500 euro
- Hij moet betrouwbaar zijn
- Hij mag niet veel zuipen
- Een benzine
Ik geef het op![]()
ik weet niet precies hoe het zit maar de megane van mijn zus nu mag het ook trekken, en zijn geen normale paarden. (ze zijn wat kleiner) maar ik ga even opzoek naar een 850 die leek me ook al wat en dan stel ik die even aan der voorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:51 schreef sig000 het volgende:
2 paards trailer heeft 2500kg laadvermogen en dat mag een Volvo ook niet trekken helaas.
Wat weer helemaal in lijn staat met het topic "betrouwbaarste auto"... imago zegt weinig als het aankomt op persoonlijke ervaringen. Maar wel jammer joh.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:34 schreef Future_Echo het volgende:
Ik heb ondertussen geen Volvo meer, mn S70 heeft in 3 maanden tijd 6 keer bij de garage gestaan en hij deed het nog steeds niet. Continu op de meest onverwachte en onhandige momenten sloeg de motor af, lekker betrouwbaar wagentje heb je dan... Enige pluspunt was dat de stoelen wel geweldig zaten als je weer eens stilstond te wachten tot de motor weer wilde starten.
Onverwacht slechte ervaringen met zowel Volvo als auto en als garage/dealer. Nooit meer een Volvo voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |