onherkenbaar gemaakt waarschijnlijk......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:31 schreef wolferl het volgende:
Die auto is niet eens van Carlos, kenteken plaat staat DE GOUDEN KOOI.
Maar hij wordt volkomen genegeerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
actie Jaap mislukt..... Hij gaat nu maar meetrainen.....
net alsof ze van te voren wisten wat jaap van plan was met zijn autoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
onherkenbaar gemaakt waarschijnlijk......![]()
Hij gaat steeds meer op dennix lijkenquote:
je zou het bijna denken.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
net alsof ze van te voren wisten wat jaap van plan was met zijn auto![]()
En waar heeft Carlos Jaap allemaal ooit wel niet voor uitgemaakt...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:35 schreef Borga het volgende:
Horen jullie dat, geen Bokito
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:35 schreef Gigageil het volgende:
Het wordt steeds gekker....loopt Nadia nou op hoge hakken te sporten ?![]()
![]()
![]()
Wat dan? Wat dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
En waar heeft Carlos Jaap allemaal ooit wel niet voor uitgemaakt...![]()
Ze klost dag in dag uit op slippertjes rond....... maar voor het sporten doet ze pumps aan omdat ze geen sportschoenen heeftquote:
en zo is dat, wat een nietszeggend figuur is die Jaap gewordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Hij deed Bokito ook niet na, hij noemde Carlos Bokito..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
Geloof niet dat Jaap echt Bokito nadeed..... Het was meer dat Jaap een "macho" nadeed.
Oh ! Sukkel-Jaap. En hij deed wel degelijk een gorilla na.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij deed Bokito ook niet na, hij noemde Carlos Bokito..
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:41 schreef neehe het volgende:
Jaap wordt net als Dennix een loser.
Ik vindt het wel goed dat Japio eens goed voor lul staat.
Ach, dat geeft niet... ik denk dat Carlos zich er toch niet helemaal prettig bij voelt, en dat is leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
He makes a complete utter fool of himself now..... Zijn actie is volkomen mislukt.
Tja een hoedje of een brilletje opzetten en dan een typetje spelen.. daar hebben we André van Duin voor. Als die verschillende Japen heb ik nu wel gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
He makes a complete utter fool of himself now..... Zijn actie is volkomen mislukt.
Wansmaakjaapquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Tja een hoedje of een brilletje opzetten en dan een typetje spelen.. daar hebben we André van Duin voor. Als die verschillende Japen heb ik nu wel gezien.
Dat denk ik niet, Carlos kan hem er net zoals de vorige keer zo uitzetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, dat geeft niet... ik denk dat Carlos zich er toch niet helemaal prettig bij voelt, en dat is leuk![]()
Nog steeds " beeldvullend"quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:49 schreef neehe het volgende:
Nou maar hopen dat Naad een halter op haar kop krijgt.
Ja zou erg prettig zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:49 schreef neehe het volgende:
Nou maar hopen dat Naad een halter op haar kop krijgt.
Hij heeft dan ook weer hetzelfde gewicht dat hij had toen hij de kooi inkwam....quote:
Ja, en daar moet 50 kilo af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook weer hetzelfde gewicht dat hij had toen hij de kooi inkwam....![]()
180.6 Kg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |