Lekker belangrijk
En die familieleden om 22.20uur vanavond... zou manlief Wim er nu EINDELIJK ook eens zitten, want daar ben ik wel HEEL benieuwd naar....
Grx, Maarten
Aan iedereen die de CD wil kopen wens ik:
sterkte....
[Dit bericht is gewijzigd door Alkyone (Datum 14 Oktober 1999).]
Ja maar de wereld vergaat als op de gemiddelde bouwplaats van Nederland "Big Brother" uit de strot van Mona komt rollen. Nou, dat zal wel weer mee vallen: "Herinnert u zich deze nog?" De twee dames 'Double Date' van het Nederlandse Songfestival. Live niet om aan te horen, maar na een bezoekje aan de studio leek het wel of de pianostemmer de stembandjes wat strakker had gezet.
Dus: Sticker op de auto; ER is hoop!
Bovenstaande is dus geen reden om het singeltje te kopen! Of iemand moet met een ludieke aktie komen: CDtjes terug waar ze vandaan komen (en dat is het BB-huis).
En al frisbieend hopen dat je Mona d'r stembanden doorsnijd.
Wat betreft het week budget: Als Mona d'r uit gaat hebben ze aan ƒ98,00 genoeg voor twee weken!
Ruud staat op ontploffen en heeft Mona in het vizier voor een zware lozing.
Mona vindt het volgens mij wel relaxed: veel aandacht van de meest populaire man van Nederland, en volgens mij ook niet vies om effe met Ruud te KLUSSEN. (" wie zegt dat ik 100 dage zonder sex uithou ??!!")
Anyway,
Eens kijken hoe die kerel reageert van Mona in de uitzending van vanavond. Daarbij kan ie eens effe lulle met die een ander slachtoffer van de BB soap: kerel van Karin!
quote:
op 10-14-1999 om 08:51 PM schreef Alkyone het volgende:Sabine wilde wel persé melk en yoghurt want je "moet toch aan je kalk komen".
Dan eet Sabine toch gewoon de schaal van de eieren op? Zit toch kalk in!
quote:
op 10-14-1999 om 09:42 PM schreef Gaby het volgende:
ik vind dat wat ik tot nu toe van die tekst hoor niet echt over bb gaat, ze zingen maar de hele tijd over amsterdam????
Gaby, zeg dat je dit als een grapje hebt bedoeld....pliesssss
quote:
op 10-14-1999 om 09:42 PM schreef Gaby het volgende:
ik vind dat wat ik tot nu toe van die tekst hoor niet echt over bb gaat, ze zingen maar de hele tijd over amsterdam????
Als je goed geluisterd had, zongen ze de originele tekst om de achter de volgorde van rijming te komen.
En Barbarella, ik snap jouw opmerking hierover niet?
Grx, Maarten
quote:
op 10-14-1999 om 09:47 PM schreef Barbarella het volgende:
Gaby, zeg dat je dit als een grapje hebt bedoeld....pliesssss
quote:
op 10-14-1999 om 09:53 PM schreef Beertje66 het volgende:
En Barbarella, ik snap jouw opmerking hierover niet?
Grx, Maarten
Echt niet?
Ben ik zo onduidelijk dan?
quote:
op 10-14-1999 om 08:44 PM schreef Barbarella het volgende:
Karin leek er wel lol in te hebben, Maurice wist de derde keer niet hoe snel hij weer van Karin weg moest komen.
Nou, inderdaad zeg. Zag je Maurice z n hoofd? Helemaal paars. Het leek wel of ie het Spaans benauwd had. Karin vond het inderdaad geen probleem dat kusscene opnieuw gedaan moest worden, had ze eindelijk een goed excuus.
Verder heb ik liever dat Mona niet meer zingt. Niemand heeft daar een boodschap aan. Of moet het de tweede (zwoele) stem voorstellen?
Bye bye
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |