abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52115820
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef omearos het volgende:
euhm, dat mag allebei
beslissen -> beslist
besluiten -> besloten
Hihi.
pi_52117832
en hoe gaat het met afvallen met jullie?
vind ik iets interessanter om over te praten dan over spelling
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:00:27 #128
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_52117911
Ben nu 3,8 kg afgevallen in 2 maanden tijd.. Niet heel erg veel. Maar het is een begin.. Wil nu eerst naar de 63 kg. Dan zal mijn figuur er al weer heel erg anders uitzien. Dus nog 7,9 kg te gaan. Moet te doen zijn. Vind het wel erg moeilijk om nu geen ijsjes enzo te gaan eten.. Maar ben nu eindelijk onder de 71 kg.. En dat ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Dus vind het al goed gaan!
Zal hier nu proberen vaker mee te posten.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:49:54 #129
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52118840
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:55 schreef Miss_S het volgende:
en hoe gaat het met afvallen met jullie?
vind ik iets interessanter om over te praten dan over spelling
Volgens mij is dat grammatica...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52118849
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef mirrie1986 het volgende:
Ben nu 3,8 kg afgevallen in 2 maanden tijd.. Niet heel erg veel. Maar het is een begin.. Wil nu eerst naar de 63 kg. Dan zal mijn figuur er al weer heel erg anders uitzien. Dus nog 7,9 kg te gaan. Moet te doen zijn. Vind het wel erg moeilijk om nu geen ijsjes enzo te gaan eten.. Maar ben nu eindelijk onder de 71 kg.. En dat ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Dus vind het al goed gaan!
Zal hier nu proberen vaker mee te posten.
welkom
3,8 in 2 maanden daat gaat lekker
je kan altijd een water ijsje nemen

wat is je bmi?
pi_52119189
dadelijk nog maar een stuk skaten om wat calorietjes te verbranden

sinds ik minder dan 80 weeg gaat het afvallen echt zoooo langzaam, dan gaat het nog wel even duren voor ik de 75 haal. ik wil er niet echt voor gaan lijnen, daar geloof ik niet zo in. heb mn hele levensstijl al aangepast, maar kennelijk hoort het gewicht van 80 kilo daarbij of misschien moet ik me niet blind staren op gewicht, want dankzij 4/5 keer per week sporten wordt ik wel steeds gespierder. misschien moet ik maar eens zo'n weegschaal die je vetpercentage meet halen om daarop de vooruitgang te volgen.
pi_52119370
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:08 schreef Byte_Me het volgende:
dadelijk nog maar een stuk skaten om wat calorietjes te verbranden

sinds ik minder dan 80 weeg gaat het afvallen echt zoooo langzaam, dan gaat het nog wel even duren voor ik de 75 haal. ik wil er niet echt voor gaan lijnen, daar geloof ik niet zo in. heb mn hele levensstijl al aangepast, maar kennelijk hoort het gewicht van 80 kilo daarbij of misschien moet ik me niet blind staren op gewicht, want dankzij 4/5 keer per week sporten wordt ik wel steeds gespierder. misschien moet ik maar eens zo'n weegschaal die je vetpercentage meet halen om daarop de vooruitgang te volgen.
zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurig
verder zou ik als ik jou was gewoon door blijven gaan met sporten en gezond eten
na een tijdje zal je merken dat het afvallen weer sneller gaat, zo ging het bij mij tenminste altijd
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:08:46 #133
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_52120282
ben 1,80 lang. Mijn bmi is 21,9. Redelijk normaal dus. (Miriam in de gewichtslijst)
pi_52120838
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurig
o dat wist ik niet, das best waardeloos dan.
quote:
verder zou ik als ik jou was gewoon door blijven gaan met sporten en gezond eten
na een tijdje zal je merken dat het afvallen weer sneller gaat, zo ging het bij mij tenminste altijd
ja dat kan best kloppen. bij 85 ben ik ook een tijdje blijven hangen en toen ineens vrij snel tot 80 afgevallen. toch raar eigenlijk. maar nu de zomer aan het losbarsten heb ik daar geen geduld voor
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:58:28 #135
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52121195
* DakDuuf is dr ook weer ff,

1 ding: rosebier is best lkkr :$.
vakantie van 14sep-28sep ofzo, ffkes een dag of wat naar Istrie, erg veel zin in.
Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).

Enne het eten, tja, werk een dikke maand bij mijn nieuwe werkgever, enorm grote kantine, en heeel veeeel lekker, maar het is me nog gelukt om geen vette hap te halen, best trots enzo.

Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)

* DakDuuf zit nog steeds op een bikini foto van miss_s te wachten, en de rest natuurlijk:)
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_52121483
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:

Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).

Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)
Niet sporten als je al weet dat je schouder stuk is
Heb ik ook gedaan, enkelband gescheurd, uiteindelijk volledig moeten stoppen met sporten en toen flink aangekomen. Dus ontzie je schouder nu gewoon, heb je langer plezier van dan dat je nu toch die schouder gaat gebruiken "want dat is zo lekker"
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:19:15 #137
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_52121579
Moet toch onder het mes, er is geen sprake van slijtage, gewoon instabiel:)
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_52127175
Ik zal je missen Viking Je was toch wel een van de vaste posters (vooral als het om hardlopen en sporten ging ...) Maar veel succes/plezier met de tijd die je overhebt en je strijd voor een strakker figuur

Hele dag gewerkt, wat een rotzooi was het vandaag. Er zit daar in de organisatie iets goed mis, waardoor ik (en een weekendkracht) ons vandaag helemaal kapot gewerkt hebben. Best wel balen. Zelfs voor pauze hadden we nauwelijks tijd (10 minuten) ... gewoon 2 mensen te weinig in de keuken, waar je dr normaal al maar 4 hebt ... Nouja, hard gewerkt, dus mijn ongelooflijke vreten van vandaag kan eigenlijk geen kwaad

Ik denk dat ik donderdag weer kan trainen, eindelijk weer sporten. En dan dinsdag weer een keer thuis eten, misschien dat het dan eindelijk weer een dagje gezond en normaal is

Dus wat betreft 'gezonderen' sta ik op dit moment stil, ik moet maar gewoon zorgen dat ik niet op mn bek ga of flauwval in de keuken. Of ik dan aankom ofzo kan me even niets schelen. Dat komt allemaal wel weer als ik klaar ben.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52129334
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf] is dr ook weer ff,[/me]

1 ding: rosebier is best lkkr :$.
vakantie van 14sep-28sep ofzo, ffkes een dag of wat naar Istrie, erg veel zin in.

Enne het eten, tja, werk een dikke maand bij mijn nieuwe werkgever, enorm grote kantine, en heeel veeeel lekker, maar het is me nog gelukt om geen vette hap te halen, best trots enzo.

[me=DakDuuf zit nog steeds op een bikini foto van miss_s te wachten, en de rest natuurlijk:)
van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoor
pi_52129389
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoor
Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.
pi_52129548
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.
tonks die heeft altijd wel iets te zeiken
maar ik wil het wel een keer horen
ik heb wel ooit eens een foto gepost waar het maar op lijkt alsof ik 1 been heb
pi_52129579
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tonks die heeft altijd wel iets te zeiken
maar ik wil het wel een keer horen
ik heb wel ooit eens een foto gepost waar het maar op lijkt alsof ik 1 been heb
Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die foto
pi_52129614
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die foto
mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijd
pi_52129641
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijd
Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!
pi_52129749
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!
en toch had je niets beters te doen?
en tonks die is ook nog steeds niet over mij heen

maar goed het gaat hier om afvallen dus terug ontopic
ik heb vandaag bbq gehad met familie dus niet heel erg gezond, morgen maar weer niet eten
pi_52129800
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toch had je niets beters te doen?
en tonks die is ook nog steeds niet over mij heen
Was hij flieft op jou?
quote:
ik heb vandaag bbq gehad met familie dus niet heel erg gezond, morgen maar weer niet eten
Dat is ook niet erg gezond, om het maar ontopic te houden
pi_52132637
damn , krijg hier even alle verleidingen die je maar kan verzinnen onder ogen geduwd.. een snackbar in de buurt houd er mee op, waren kennissen van ons, en nu staat alle eten en drinken hier bij ons.. ijsjes, snacks, frisdrank, snoepgoed, ALLES kan je hier vinden.. proberen we van de week door te verkopen maar iedereen pakt hier en daar wat weg... leuk hoor als je 4 weken thuis zit met een gebroken voet.. je ziet alles continue staan
pi_52133799
Goedemorgen!
Mooi weer is slecht voor mn lijn... Gister 2 bier 2 rose, ijs (2 bolletjes australian ), barbecue (met 2 stukjes vlees) ook salade en brood, dus niet alles was slecht. Gelukkig is er nu ook niets ongezonds meer in huis. Ik weet niet of ik vrijdag weer op de weegschaal durf te gaan staan eigenlijk....
Vanmiddag ga ik een nieuw boek kopen bij de slegte en lekker in het park lezen ofzo, nu ziet het er wel goed uit nog steeds.
Morgen weer hardlopen, gaat wel beter als het niet zo heel warm is!
Het mooi kotsende meisje.
pi_52134273
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 09:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Mooi weer is slecht voor mn lijn... Gister 2 bier 2 rose, ijs (2 bolletjes australian ), barbecue (met 2 stukjes vlees) ook salade en brood, dus niet alles was slecht. Gelukkig is er nu ook niets ongezonds meer in huis. Ik weet niet of ik vrijdag weer op de weegschaal durf te gaan staan eigenlijk....
Vanmiddag ga ik een nieuw boek kopen bij de slegte en lekker in het park lezen ofzo, nu ziet het er wel goed uit nog steeds.
Morgen weer hardlopen, gaat wel beter als het niet zo heel warm is!
Het lijkt wel of we het allemaal het erg moeilijk hebben om goed door te gaan. (behalve Miss_S dan, die gaat als een stoomlocomotief door, waarvoor hulde overigens) En raar genoeg hangt dat samen met dat dit topic ook wat minder goed loopt, dus als het niet zo goed gaat met afvallen heb ik iig minder zin om te posten. Viking haakt helemaal af (alhoewel ik hoop heb, dat als ze weer begint met sporten in september, ze dan weer terugkomt)

Zal even opnoemen wat ik allemaal gegeten heb afgelopen weekend:

krentenbol met boter
croissant
wodka (2)
rosé (6)
tiramisu
sate met saus (bbq)
koekjes bij de koffie (4)
japanse zoutjes (2) (bakjes) (diegene mét gecoate pinda's )

Ik heb vanochtend ook maar niet op de weegschaal gestaan.
pi_52134996
Ik mag op dit moment heel blij zijn dat mijn moeder nachtdienst heeft gehad en nu slaapt, dus ik niet bij de weegschaal kan komen. Gister enorm lopen bunkeren, had hele tijd honger en voelde me gewoon al ongelukkig. Dat laatste nog steeds, mn buik is helemaal opgezet en maak me weer zorgen over vanalles. Ik wil niet meer ...

Vandaag denk ik niet dat ik door mn keel ga krijgen: ik wil niet en voel me gewoon beroerd/misselijk. En moet alweer werken. 6 Dagen achter elkaar is toch best heftig, al helemaal als je dan meteen je vriend zo lang niet ziet, en die ook ff laat weten je totaal niet te missen ... Bah, wat een rotvakantie ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')