quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef omearos het volgende:
euhm, dat mag allebei
beslissen -> beslist
besluiten -> besloten
Volgens mij is dat grammatica...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:55 schreef Miss_S het volgende:
en hoe gaat het met afvallen met jullie?
vind ik iets interessanter om over te praten dan over spelling
welkomquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef mirrie1986 het volgende:
Ben nu 3,8 kg afgevallen in 2 maanden tijd.. Niet heel erg veel. Maar het is een begin.. Wil nu eerst naar de 63 kg. Dan zal mijn figuur er al weer heel erg anders uitzien. Dus nog 7,9 kg te gaan. Moet te doen zijn. Vind het wel erg moeilijk om nu geen ijsjes enzo te gaan eten.. Maar ben nu eindelijk onder de 71 kg.. En dat ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Dus vind het al goed gaan!
Zal hier nu proberen vaker mee te posten.
zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurigquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:08 schreef Byte_Me het volgende:
dadelijk nog maar een stuk skaten om wat calorietjes te verbranden
sinds ik minder dan 80 weeg gaat het afvallen echt zoooo langzaam, dan gaat het nog wel even duren voor ik de 75 haal. ik wil er niet echt voor gaan lijnen, daar geloof ik niet zo in. heb mn hele levensstijl al aangepast, maar kennelijk hoort het gewicht van 80 kilo daarbijof misschien moet ik me niet blind staren op gewicht, want dankzij 4/5 keer per week sporten wordt ik wel steeds gespierder. misschien moet ik maar eens zo'n weegschaal die je vetpercentage meet halen om daarop de vooruitgang te volgen.
o dat wist ik niet, das best waardeloos dan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo'n weegschaal meet alleen de vetpercentage van je benen dus is niet echt nauwkeurig
ja dat kan best kloppen. bij 85 ben ik ook een tijdje blijven hangen en toen ineens vrij snel tot 80 afgevallen. toch raar eigenlijk. maar nu de zomer aan het losbarsten heb ik daar geen geduld voorquote:verder zou ik als ik jou was gewoon door blijven gaan met sporten en gezond eten
na een tijdje zal je merken dat het afvallen weer sneller gaat, zo ging het bij mij tenminste altijd
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).
Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)
van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:58 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf] is dr ook weer ff,[/me]
1 ding: rosebier is best lkkr :$.
vakantie van 14sep-28sep ofzo, ffkes een dag of wat naar Istrie, erg veel zin in.
Maar... begin oktober onder het mes, schouder is verrot, nouja kapsel ingescheurd, spiertjes wat kapoet, doe je helemaal niks aan. En toch door bljiven sporten, want dat is zo lekker:).
Enne het eten, tja, werk een dikke maand bij mijn nieuwe werkgever, enorm grote kantine, en heeel veeeel lekker, maar het is me nog gelukt om geen vette hap te halen, best trots enzo.
Nog steeds het zelfde gewicht, 73.5 kg, niet heel verkeerd, morgen weer trainen, conditie, kracht, en afzien:)
[me=DakDuuf zit nog steeds op een bikini foto van miss_s te wachten, en de rest natuurlijk:)
Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
van mij zijn er al 3 fotos in bikini te vinden hoor
tonks die heeft altijd wel iets te zeikenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had pas een discussie met iemand over 1 van je foto's. tonks vond het ook een gekke foto, er waren allemaal dingen mee maar we zijn ze vergeten, behalve dat z'n arm afgesneden moet zijn en daarna aangenaaid ofzo. Maar dat was geen bikinifoto geloof ik, zo te zien aan dat plaatje onder je naam.
Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die fotoquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tonks die heeft altijd wel iets te zeiken
maar ik wil het wel een keer horen
ik heb wel ooit eens een foto gepost waar het maar op lijkt alsof ik 1 been heb
mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijdquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het was niet om te zeiken hoor, het was gewoon een langdurige discussie over die foto
Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mensen op fok vinden mij wel heel interessant merk ik altijd
en toch had je niets beters te doen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je blik viel trouwens ook op! Ik kijk altijd zo precies op het punt dat ik ga tuffen!
Was hij flieft op jou?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch had je niets beters te doen?
en tonks die is ook nog steeds niet over mij heen
Dat is ook niet erg gezond, om het maar ontopic te houdenquote:ik heb vandaag bbq gehad met familie dus niet heel erg gezond, morgen maar weer niet eten
Het lijkt wel of we het allemaal het erg moeilijk hebben om goed door te gaan. (behalve Miss_S dan, die gaat als een stoomlocomotief door, waarvoor hulde overigens) En raar genoeg hangt dat samen met dat dit topic ook wat minder goed loopt, dus als het niet zo goed gaat met afvallen heb ik iig minder zin om te posten. Viking haakt helemaal af (alhoewel ik hoop heb, dat als ze weer begint met sporten in september, ze dan weer terugkomt)quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Mooi weer is slecht voor mn lijn... Gister 2 bier 2 rose, ijs (2 bolletjes australian), barbecue (met 2 stukjes vlees) ook salade en brood, dus niet alles was slecht. Gelukkig is er nu ook niets ongezonds meer in huis. Ik weet niet of ik vrijdag weer op de weegschaal durf te gaan staan eigenlijk....
![]()
Vanmiddag ga ik een nieuw boek kopen bij de slegte en lekker in het park lezen ofzo, nu ziet het er wel goed uit nog steeds.
Morgen weer hardlopen, gaat wel beter als het niet zo heel warm is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |