Als je je stress maar niet gaat wegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Deze opmerking vraagt om wat gerel, maar ik hou het er maar op dat ik niet zoveel af zou willen vallen als miss_s, dan zie je vast al m'n botjes.
Kheb in elk geval geen tentamenstress meer maar dat heb ik over een half uurtje vast wel weer als ik bezig ben![]()
Ah nee joh, lenzen zijn helemaal niet zo duur!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur... (heb budget)
... Ik ga wel een boterham eten en daarna maar snel naar mn werk, kan ik me ergens anders op concentreren ...
W.b. tentamenstress heb ik het niet-emo eten maar een beetje opgegeven. Als de vreterij hoofdzakelijk uit rauwkost etc. bestaat valt het nog mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je je stress maar niet gaat wegetenSucces en leren!
Ik weet het niet, maar ook daar hadden ze geen leuke monturen ... net als bij de Pearl, ook niets leuks gezien helaas. Dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Sowieso ogentest bij mn eigen opticien doen, en daarna zie ik wel weer verder. Ben nu toch veel te druk met werken om ook maar iets te verzinnen als oplossing. (lenzen!! xD) Dinsdag eindelijk een vrije dag, na 6 dagen werk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chicolate, is het niet mogelijk alleen het montuur bij Hans Anders te kopen, en dan het montuur mee te nemen naar je eigen opticien en daar de bril af te laten maken?
ik zal je missen en succes met het afvallenquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen. Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat
.
Groetjes, Viking.
Ik zal je missen Viking!quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen. Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat
.
Groetjes, Viking.
Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Er komen altijd weer nieuwe mensen Veiligheidsspeldje.En er komen ook heel vaak mensen terug. Het is niet voor niets zo dat maar 2% van de mensen die een dieet doen, dat gewicht voor altijd kwijt zijn.
En ga een rondje rennen! Het is nu nog enigszins te doen buiten.
hopelijk ligt dat procent toch wel hogerquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.
'k Heb hier geen sportschoenen en - kleren bij, dus vandaag niet hardlopen, zaterdag wel gedaan![]()
Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hopelijk ligt dat procent toch wel hoger
en nog wel plannen voor vandaag?
ik ga F1 kijken, harry potter lezen en bbqen met familie
nee heb beslist dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee heb besloten dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |