abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52071503
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Deze opmerking vraagt om wat gerel, maar ik hou het er maar op dat ik niet zoveel af zou willen vallen als miss_s, dan zie je vast al m'n botjes.
Kheb in elk geval geen tentamenstress meer maar dat heb ik over een half uurtje vast wel weer als ik bezig ben
Als je je stress maar niet gaat wegeten Succes en leren!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52071515
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:

Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur ... (heb budget)

... Ik ga wel een boterham eten en daarna maar snel naar mn werk, kan ik me ergens anders op concentreren ...
Ah nee joh, lenzen zijn helemaal niet zo duur!
Bij Hans Anders betaal je voor zes paar maandlenzen ¤45. En als je bij VGZ verzekerd bent, krijg je ze ook nog eens gratis.

Ik heb deze lenzen nu een jaar of twee en ze bevallen uitstekend! Zelfs beter dan die van het Huis (ze hebben minder gauw scheurtjes)
pi_52072564
Ik heb daglenzen en betaal voor 15 paar een 35 euro. Ik gebruik ze ook enkel voor de volleybal, dus heb ze maar 2 ą 3 keer wekelijks nodig.. Maar ik denk dat ik eens ga kijken voor maandlenzen, ik kan ze dan uiteindelijk mss inhouden om naar het werk te gaan ipv mijn bril. Ik haat een bril
pi_52075120
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je je stress maar niet gaat wegeten Succes en leren!
W.b. tentamenstress heb ik het niet-emo eten maar een beetje opgegeven. Als de vreterij hoofdzakelijk uit rauwkost etc. bestaat valt het nog mee.
Het tentamen was natuurlijk weer belachelijk moelijk Gelukkig waren er ook wat dingen die ik wel wist...

* veiligheidsspeldje weet dat het niet zo hoort enzo, maar hoopt toch op een vijf (want dat voldoet ook in dit geval)
Het mooi kotsende meisje.
pi_52082247
guttegut tis wel erg kinderachtig om allemaal iemand aan te wijzen die het fout doet maar dan net zo kinderachtig terug te gaan doen he?

wat is er toch mis met jullie? afvallen maakt jullie allemaal iig geen leukere mensen.

heb ge-edit waar nodig en de rest van het geneuzel verwijderd.....

neem aan dat jullie het nu wel leuk kunnen houden (het schijnt echt niet zo moeilijk te zijn hoor, het merendeel van Fok! post op een normale manier, kijk er eens naar en leer er van) en anders kunnen we altijd een weekendslotje geven...

dan gaan jullie maar fijn iets anders doen ipv zeiken tegen elkaar.

[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 03-08-2007 20:10:22 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52087409
Zo te zien is er weer een en ander geėscaleerd
Vrede op aarde, enz.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 08:41:07 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52092648
Gelukkig was ik weg dan .

Goedemorgen . Vanmiddag barbequen bij m'n zus. Verder niks bijzonders vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_52092775
goedemorgen
wij gaan morgen bbqen
denk dat ik vandaag niet veel nuttigs ga doen
pi_52093337
Ik moet vandaag weer de hele dag werken, en daarna naar een verjaardag ... moet deze week zoveel werken en heb daarnaast zoveel dingen te doen (oppassen, kranten lopen, verjaardagen) dat ik niet eens meer tijd heb om me normaal te douchen ofzo

Over bril/lenzen: mn ouders wilden tot nu toe altijd gewoon NIET dat ik lenzen krijg, omdat in de familie heel veel mensen allergies reageerden op lenzen, ontstoken ogen enzo. En voor mijn budget van 200 euro koop je geen harde lenzen (wat ook weinig zin heeft, aangezien mn sterkte ieder halfjaar verandert, maar ik mag geen zachte helaas) ... Oh ja en een cilinder in mn ogen, dus het wordt allemaal een stuk duurder ...

En de Hans Anders en Pearl in Almere zijn klooiers ... daar krijg ik het vergoed, maar die rommelen echt maar wat aan met sterktes en glazen enzo, totaal geen vertrouwen in eigenlijk. Dus ik blijf wel bij mn eigen opticien, als die het tenminste voor elkaar krijgt een LEUKE bril te vinden

Ok, broodje smeren en naar mn werk. Doei genieten jullie maar wel van het mooie weer (aaarg morgen ook weer de hele dag binnen in de keuken staan)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:35:35 #110
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52093385
Chicolate, is het niet mogelijk alleen het montuur bij Hans Anders te kopen, en dan het montuur mee te nemen naar je eigen opticien en daar de bril af te laten maken?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52093592
Ik ben sinds 16 juli begonnen met op mijn eten te letten en ik ben al twee kilo afgevallen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:43:57 #112
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52094387
Goed zo!
Wat heb je precies gedaan? Minder gaan snoepen enzo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52113384
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 10:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chicolate, is het niet mogelijk alleen het montuur bij Hans Anders te kopen, en dan het montuur mee te nemen naar je eigen opticien en daar de bril af te laten maken?
Ik weet het niet, maar ook daar hadden ze geen leuke monturen ... net als bij de Pearl, ook niets leuks gezien helaas. Dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Sowieso ogentest bij mn eigen opticien doen, en daarna zie ik wel weer verder. Ben nu toch veel te druk met werken om ook maar iets te verzinnen als oplossing. (lenzen!! xD) Dinsdag eindelijk een vrije dag, na 6 dagen werk.

Zo, vandaag weer een hele dag werken, begin nu toch wel moe te worden. En ik eet steeds te weinig ofzo, rond een uur of 4 word ik helemaal slap en begin ik moeite te krijgen met mn hoofd helder houden. Dus vandaag iets meer eten is de planning Zometeen dus maar eens ontbijten en lunchpakket maken (en wow! Het is hier echt TE rustig!)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:59:14 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52113774
Goedemorgen .

Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen . Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat .

Groetjes, Viking.
Niet meer actief op Fok!
pi_52113875
Goedemorgen!
Het wordt weer mooi weer vandaag, dus wat dat betreft is het een goede beslissing van je, maar ik weet niet of gebrek aan zonlicht de enige reden is
Wel jammer hoor, want zo loopt het topic op den duur misschien wel leeg denk ik. Ik heb hier w.b. afvallen in elk geval veel aan (gehad) en dat zal voor anderen ook wel gelden.
Vriendje ligt nog te slapen tsss kwil al wel naar buiten!!
pi_52114143
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik kom even zeggen dat ik hier vanaf nu niet meer kom. Ik heb namelijk besloten mijn activiteiten op FOK! wat af te bouwen en me te beperken tot enkele subfora (WFL, TRU en de andere verwante subfora). Het was hier gezellig en misschien lees ik nog wel eens mee, maar actief posten zal ik niet meer doen . Ik blijf wel in het lijstje staan, want dat vind ik een erg handig iets, dus jullie kunnen wel zien hoe het mij vergaat .

Groetjes, Viking.
ik zal je missen en succes met het afvallen
pi_52114168
Er komen altijd weer nieuwe mensen Veiligheidsspeldje. En er komen ook heel vaak mensen terug. Het is niet voor niets zo dat maar 2% van de mensen die een dieet doen, dat gewicht voor altijd kwijt zijn.

En ga een rondje rennen! Het is nu nog enigszins te doen buiten.
pi_52114177
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Groetjes, Viking.
Ik zal je missen Viking!

Groetjes,
veldmuis
pi_52114245
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Er komen altijd weer nieuwe mensen Veiligheidsspeldje. En er komen ook heel vaak mensen terug. Het is niet voor niets zo dat maar 2% van de mensen die een dieet doen, dat gewicht voor altijd kwijt zijn.

En ga een rondje rennen! Het is nu nog enigszins te doen buiten.
Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.

'k Heb hier geen sportschoenen en - kleren bij, dus vandaag niet hardlopen, zaterdag wel gedaan
pi_52114266
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nou ik hoop toch echt niet bij die 98% te horen. Hier wordt echter niet bij gezegd of het gaat om het streefgewicht of dat mensen op een gezond gewicht blijven, dat vind ik best wel een verschil uitmaken ook. Al weet ik heus wel dat er ook mensen zijn die zwaarder worden dan ze ooit geweest zijn na op dieet te zijn geweest.

'k Heb hier geen sportschoenen en - kleren bij, dus vandaag niet hardlopen, zaterdag wel gedaan
hopelijk ligt dat procent toch wel hoger

en nog wel plannen voor vandaag?
ik ga F1 kijken, harry potter lezen en bbqen met familie
pi_52114317
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hopelijk ligt dat procent toch wel hoger

en nog wel plannen voor vandaag?
ik ga F1 kijken, harry potter lezen en bbqen met familie
Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?
pi_52114325
Jups wel plannen (F1 kijken vind ik geen plan hoor, dat is zo suf )
http://www.festivalboulevard.nl/content.asp?id=141 in Den bosch, straatfestival, dan is het vast erg gezellig in de stad 's avonds BBQ waarschijnlijk, maar gisteravond een grote salade gebouwd dus een dagje compenseren mag wel.
pi_52114366
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb je het sporten nog niet opgepakt na je vakantie?
nee heb beslist dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoor
pi_52115395
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee heb besloten dat dat niet hoeft omdat ik toch niet bij die 98% hoor
pi_52115684
euhm, dat mag allebei
beslissen -> beslist
besluiten -> besloten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties