abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52068445
Van een catsuit zou ik me niet kunnen voorstellen dat ik het ooit aan zou doen Ik zie er ook alleen een soort catwoman ding bij ofzo
Nog 2 uur voor de Grote Ramp en dan heb ik eindelijk echt niets meer met studie te maken tot de 29e...
Het mooi kotsende meisje.
pi_52068482
Kan iemand mij even tegenhouden uit frustratie te gaan eten? ... ik zit er ff heel erg doorheen (en over een uurtje naar mn werk, daarna kan het allemaal geen kwaad meer, daar eet ik alleen nog mn avondeten)

Daarstraks naar de stad geweest, nieuwe bril uitzoeken. Niets gevonden ... enige opties die er nu nog zijn: nieuwe glazen in mn oude montuur (ja hallo, die wilde ik juist niet meer omdat ie oud en slap is, en niet leuk meer staat), hetzelfde montuur als mn moeder (staat superleuk, daar niet van ... maar hij is eigenlijk de verkeerde kleur, en wil niet dezelfde, we zijn geen tweeling ofzo) of geen bril meer op ... waarom doe ik dan al die stomme oogtesten?

En dan nog zo'n muts bij de Pearl "ja je knijpt met je ogen, dus ik kan het niet goed meten ..." Ja daarom moest ik ook een meting bij de oogarts doen, maar dat knijpen doe ik ook maar onbewust ... Na een hele ochtend verkloot te hebben op deze manier, wil lik nog maar 1 ding: heel veel eten (en dat mn koppijn weggaat )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52068484
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Van een catsuit zou ik me niet kunnen voorstellen dat ik het ooit aan zou doen Ik zie er ook alleen een soort catwoman ding bij ofzo
Nog 2 uur voor de Grote Ramp en dan heb ik eindelijk echt niets meer met studie te maken tot de 29e...
eignelijk is het niet heel bijzonder want het boven stuk is open en moet je een shirt onder
en tja de broek is gewoon een spijkerbroek
pi_52068589
Chicolate: ik wou dat ik een goede tip voor je had, maar ik ben net zo eigenlijk....
Dus wat ik dan altijd doe is een grote lading rauwkost, komkommer of tomaat wegstouwen
of ergens heen gaan waar geen eten is (of geen portemonnee mee) en hoogstens de nuttige dingen als boterhammen meenemen. Dat werkt wel.
Verder jezelf overtuigen dat je er niets mee opschiet om een hoop te vreten...
En w.b. bril begrijp ik je ook, vond het ook heel moeilijk om een mooi montuur te vinden... maar wat bleek bij mij, veel mensen viel het uberhaupt niet op dat ik er een had misschien kan je naar een groter filiaal met meer keuze?
pi_52069009
Chicolate, ga eens naar een andere opticien dan! Er zijn echt ontzettend veel monturen te vinden, dus er is ook vast iets wat jij leuk vindt en wat leuk staat. Het kost je hooguit wat meer, maar dat s dan jammer, je bril is ongeveer het eerste dat mensen zien dus die moet wel leuk zijn.
pi_52069143
Dat vind ik het vervelende juist, ik ben vandaag al bij 3 opticiens geweest en ze hadden geen van allen iets dat ook maar in de buurt komt van "he ja ik herken mezelf en dit staat best leuk" ... De mode bij brillen op dit moment is gewoon veel te groot/breed ... en daar komt nog bij dat ik voor eind augustus een nieuwe bril wil hebben: dan worden er weer pasfoto's gemaakt. Als ik dan geen nieuwe heb, wil ik het ook gewoon helemaal niet meer ... En in Almere barst het van de slechte opticiens, die in staat zijn een glas te vergeten of gewoon totaal verkeerde sterkte meten ... (en het moet wel in Almere, als mn bril dan een keer scheefstaat kan ik niet steeds naar Amsterdam rennen)

Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur ... (heb budget)

... Ik ga wel een boterham eten en daarna maar snel naar mn werk, kan ik me ergens anders op concentreren ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:02:17 #82
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52069519
lenzen is dat zo duur dan? ik dacht dat een bril veel duurder was...

en hallo allemaal! It's been a while since i visited, goed weekend voor allen van jullie!

En blijf van die snacks af
pi_52069681
Het Huis opticiens is altijd wel goed. En laat je ook gewoon adviseren, je moet ook wennen aan een nieuwe bril. Een goede opticien geeft je ook een eerlijk advies.

Lenzen kunnen duur zijn, hoeft niet. Hangt van het soort lenzen af.
Anders kun je zelf toch ook een deel van de kosten betalen Chicolate?
pi_52069756
Het ligt ook erg aan de verzekering natuurlijk, bij sommigen kan je maar 100 euro ofzo terugkrijgen, dan wordt het aanbod al een stuk kleiner (als je tenminste niet rijk bent), zeker bij het huis.
Nog even patsen kon zelf 350 terugkrijgen, maar ik zie mezelf toch niet met een D&G of chanel bril ofzo lopen, maar ik zou het wel jammer vinden als ik niet eens de glazen terugkreeg ofzo, dat werd wel erg duur dan.

[ Bericht 43% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 03-08-2007 12:20:52 ]
pi_52069870
heb net gelunched met griekse yoghurt en honing iets dat ik op vakantie elke dag als ontbijt had
en vanmorgen had ik gerookte zalm met witte broodjes
pi_52070047
Ow, ik doe niet aan verzekeringen voor mijn bril enzo. Is een aanvullend pakket en dan krijg je 50 euro per glas terug eens in de 3 jaar ofzo.
Schiet niet echt op.
Wat wel scheelt is een montuur in de uiterkoop halen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:18:48 #87
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52070058
mmmmmmm... Miss_S, wanneer nodig je ons is uit? klinkt allemaal heel lekker
pi_52070166
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
K zou zelf alleen de lunch en het ontbijt omdraaien. 'k Vind gerookte zalm heerlijk, maar als ontbijt moet ik er niet aan denken.
pi_52070245
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

K zou zelf alleen de lunch en het ontbijt omdraaien. 'k Vind gerookte zalm heerlijk, maar als ontbijt moet ik er niet aan denken.
ja dat was ook mijn idee maar toen bleek de yoghurt op te zijn en wou ik toch eerst iets eten voordat ik naar de stad ging en toen maar de yoghurt gekocht
pi_52070269
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef AcidBurner het volgende:
het is nu op
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:38:13 #91
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52070633
ou, ik breng de vis wel mee, maar het klaarmaken laat ik aan jou hoor ;-)

zo gedaan met werken, zodadelijk is een lekker zwemmetje gaan doen!

ik doe het nog altijd dagelijks een uurtjee, de tijd dat ik uren in het bad zat zijn wel gedaan

allemaal een heel goei weekend!!! en veel succes met het dieet!!! btw Miss_S je bent de kampioen afvallen hier ... je ziet er heel goed uit als ik je een complimentje mag geven

al het beste

Acid
pi_52070815
ik had dan ook wel het meeste overgewicht van iedereen hier
maar toch bedankt voor de complimentjes
pi_52070887
Het is dan ook geen wedstrijd...
Toch?....
pi_52071007
onnodig

[ Bericht 77% gewijzigd door DarkElf op 03-08-2007 20:00:40 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:56:43 #95
43556 miss_dynastie
pi_52071062
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil lenzen, is stuk makkelijker, maar vinden mn ouders helaas te duur ... (heb budget)
Heb je geen baantje/zakgeld of zoiets? Zo heel verschrikkelijk duur is het namelijk ook niet (al weet ik niet hoe lang jij gemiddeld met je budget moet doen).

weggehaald: reactie op edit

[ Bericht 36% gewijzigd door DarkElf op 03-08-2007 20:01:06 ]
pi_52071166
..... maar ik hou het er maar op dat ik niet zoveel af zou willen vallen als miss_s, dan zie je vast al m'n botjes.
Kheb in elk geval geen tentamenstress meer maar dat heb ik over een half uurtje vast wel weer als ik bezig ben

[ Bericht 23% gewijzigd door DarkElf op 03-08-2007 20:02:26 (quote weggehaald) ]
pi_52071254
Succes veiligheidsspeldje! Ik hoop dat je het beter doet dan ik afgelopen maandag!
pi_52071332
Thx liejannuh, ik weet natuurlijk niet hoe slecht jij het deed, maar m'n motivatie om te studeren was nogal miserabel, dus ik zal wel flink schrikken van alle nuclei en vervelende ziektes waarvan ik al blij ben dat ik er uberhaupt van gehoord heb
pi_52071361
Ik heb de 13e een hertentamen.
En die moet ik echt halen!
pi_52071422
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de 13e een hertentamen.
En die moet ik echt halen!
Hup, studeren jij dan!
Nu ga ik weg