als je er maar niet aan gaat wennenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik moet nog steeds weer eens fatsoenlijk afvallen. Ik ben nog niet afgevallen, maar ik fiets wel veel vaker. Tot een uur per dag ofzo. Deze hele week fiets ik twee keer per dag op en neer naar mijn werk. 's Ochtends en 's avonds. Dat zal hopelijk wel genoeg beweging zijn...
weet je zeker dat het een pilates dvd is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:58 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens een pilates dvd besteld
vond het stretchen op vakantie zo lekker dat ik dacht dat dit misschien ook wel iets voor mij is
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een pilates dvd is?
Oeh dat heb ik gelukkig niet ... maar waar ga je dan werken? (succes alvast)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Succes met werken.. Ik heb vrijdag proefdag en daar hangt alles van af![]()
nee echt Russisch ... en er zat ook geen fruit bij. Vroeg de kok (nouja, plaatsvervangende weekendhulp) ook wat het was, hij wist het ook niet ... vast lokaal toetje ofzo xD (en zonder alcoholquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Chocolate, bedoel je geen Romeinse berg? Dat hebben wij hier soms, het is cake, vochtig gemaakt met een alcoholische drank en vruchtjes en dan maken ze er een bolletje van met een ijsschep. Ze doen er idd vaak wat aardbeien kwark of zoiets bij. Geen ijs, want dat is meestal al half gesmolten tegen de tijd dat het bij de patiënten aan komt.
De betreffende collega was een paar weken geleden jarig en trakteerde toen ook al op Bossche bollen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Viking84 het volgende:
En Bossche bollen zijn idd evil. Ik trakteer mezelf nu op een broodje 'gezond'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |