Dat vult natuurlijk wel...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of met meer dan een neger natuurlijk
Je HEBT niks te willenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:10 schreef Soempie het volgende:
nee nee, het is al 60 x 60. Ik wil het niet kleiner
Okeeej, momentjequote:
Volgens mij was er in het restaurant vandaag ook iemand op een dieet, die ging de koks lastig vallen of bij een bepaalde bereidingsmethode vet werd gebruikt... ze vroeg dit voor de wok, de grill (tot zover kan ik me het nog voorstellen) en bij de GESTOOMDE maaltijdenquote:
Princess Peach? Dan kan ik Soempie ontvoerenquote:
* Daffodil31LE roffelt met vingers op tafelbladquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Soempie het volgende:
Daff, niet weglopen bij je computer hoor..
Vanwaar eigenlijk die 31LE in je username?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
* Daffodil31LE roffelt met vingers op tafelblad
5 MB? Is dat alles?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
We're sorry, but one of the files you are trying to upload is to large. Please limit all files to less than 5 megabytes.![]()
Nagetekend van Lichtenstein:quote:
Een Daffodil is een model personenauto van DAF. De 31 is het type. En LE staat voor Luxe Extra.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die 31LE in je username?
Alleen de lippen uploaden. Dat kan vast wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Dit is het origineel, maar ik wil m'n eigen prutsel.
Ok, dank voor de ophelderingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een Daffodil is een model personenauto van DAF. De 31 is het type. En LE staat voor Luxe Extra.
Dat doe je snel!quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Princess Peach? Dan kan ik Soempie ontvoeren![]()
Hoop ik dat de loodgieters afwezig zijnquote:
Was ook niet moeilijk... openen in The Gimp, opnieuw opslaan, uploaden, klaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doe je snel!
Alleen doet hier usericonmanager het niet![]()
Morgen dus even thuis proberen. Tim, dankje!![]()
Oja, de loodgieters!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoop ik dat de loodgieters afwezig zijn
Ah, als dat de koffie niet is!quote:
Belle werd niet ontvoerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, de loodgieters!![]()
Ik ging al bijna over op een versie van belle en het beest![]()
Echt snel zijn ze niet...quote:
Voor een 2 cylinder boxertje van 750 cc vind ik 't best meevallen.quote:
Komt bij mij ook wel eens voor dat ik iets te hard rij, maar zodra ik er achter kom ga ik weer naar een correcte snelheid. En boetes zijn niet zo heel hoog voor 3 km/u te hard, dus kan me nooit echt veel geld kostenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Overigens rijd ik normaal gesproken wel netter, maar ben ik niet zo goed in me aan de snelheid houden
Dat is dan wel het voornaamste. Ben een vlotte automobilist, maar doe niet aan bumperkleven, door rood rijden etc. Eigenlijk alleen snelheid
Ik ben écht verbrand. Pas toen ik in de trein zat werd de schade duidelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ben behoorlijk verbrand vanmiddag. Nem alleen nog erger..
Keloel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben écht verbrand. Pas toen ik in de trein zat werd de schade duidelijk
De banken leken bleek in vergelijking?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben écht verbrand. Pas toen ik in de trein zat werd de schade duidelijk
Ik zal morgen eens kijken of ik een foto kan winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Keloel.
Jij kan niet tippen aan mijn tomaatrode lichaam na een week Rhodos.
Kijk, zó dood je nou een schaapquote:
Zwijg stil... Normaal klaag ik niet als m'n vrouw m'n rug openkrabt, maar nu is lichtjes wrijven al teveel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken of ik een foto kan winnen.
Ik hóóp voor je dat je me niet hebt overtroffen want dan heb je behoorlijk pijn geleden
Ik voel met je meequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zwijg stil... Normaal klaag ik niet als m'n vrouw m'n rug openkrabt, maar nu is lichtjes wrijven al teveel.
Neus rood: checkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Niet al te scherp. Maar dit op beide armen en mijn gezicht
[afbeelding]
Er is een reden dat ik bij de aanschaf van een nieuwe videokaart weer voor nVidia heb gekozen, want van die drivers kende ik de structuur al (kan alleen niet de nieuwste gebruiken want daarin is tv-out verpest, en dat gebruik ik nog best vaak)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
uyhjcosfHNDngdnfbsxfb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ati-drivers
dgdsgdgdgdfg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles probeer gewoon video drivers te intaleren maar de desctop blijft schokkerig en tijdens het opstarten krijg ik stippen in het beeldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik bij de aanschaf van een nieuwe videokaart weer voor nVidia heb gekozen, want van die drivers kende ik de structuur al (kan alleen niet de nieuwste gebruiken want daarin is tv-out verpest, en dat gebruik ik nog best vaak)
Wat probeer je in te stellen dat niet lukt?
Jahquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je hebt wel de nieuwste Catalyst-drivers?
Dat van mij is vannacht veranderd in bruin.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Niet al te scherp. Maar dit op beide armen en mijn gezicht
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |