Als je bij Ajax speel je voetbalquote:
Dit is geen zin?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Als je bij Ajax speel je voetbal(of deed je dat expres/?)
verder zit ik hier niet op school, het gaat om gezelig verhalen delen en als we elkaar maar snappen dan is t toch genoeg ! we spreken allemaal dezelfde taal behalve sommigen buitelanders maar laten we daar maar niet over beginnne he![]()
![]()
Sommige briljante kloontjes zijn aan alle authoriteit der taalpolitie ontheven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Als je bij Ajax speel je voetbal(of deed je dat expres/?)
verder zit ik hier niet op school, het gaat om gezelig verhalen delen en als we elkaar maar snappen dan is t toch genoeg ! we spreken allemaal dezelfde taal behalve sommigen buitelanders maar laten we daar maar niet over beginnne he![]()
![]()
Dat had ik dan ook al drie kwartier eerder dan Logitik correct aangegeven...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:37 schreef STORMSEEKER het volgende:
Oh wacht, ik snapte de topictitel al niet, hij bedoelt natuurlijk: ''Zeuren om spel- en grammaticafouten'' !!
Edit: Oh jammer die was al gemaakt (moet grammatica en fouten niet aan elkaar? Het is ook; ''spelfouten''.)
Autoriteit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Sommige briljante kloontjes zijn aan alle authoriteit der taalpolitie ontheven.
ook zo'n ergernis: mensen die moeilijkere zinnen schrijven dan ze eigenlijk kunnen.![]()
Ik heb hobbies, vrienden, lol en kan schrijven. Verder heb ik niet de zinsbouw van een kleuter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff als je zo druk maakt over alleen taal vind ik je maar zielig!!![]()
ik heb hobbys en vrienden en lol, jij kan goed schrijven.. wie heeft het dan het beste gedaan?![]()
en TS heeft gelijk: het is ZEUREN
![]()
Nee!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Autoriteit.
Jij bent dus precies zo'n voorbeeld van iemand die moeilijkere zinnen schrijft dan je eigenlijk kunt.
preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:46 schreef Alecks het volgende:
[muggenzift]Kan iemand altublieft de storende fouten in de titel aanpassen? Zeuren om spel en grammatica fouten -> Zeuren om spel- en grammaticafouten[/muggenzift]![]()
Als je het niet erg vindt om bij de burgerking te werken dan heb je het verder prima voor elkaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff als je zo druk maakt over alleen taal vind ik je maar zielig!!![]()
ik heb hobbys en vrienden en lol, jij kan goed schrijven.. wie heeft het dan het beste gedaan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |