Ja, het wordt steeds minder.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef Kidney_Bean het volgende:
begrijp dat ze gastvrij zijn, maar zou ook wel leuk zijn als ze ergens eens NIET binnenkomen
Idd, ze zouden Eddy een keer moeten vervangen door een asielzoeker, eens kijken of ze dan nog zo gastvrij zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar iedereen kent het progamma en laat Eddy nu binnen anders ben je natuurlijk niet gastvrij. En dat is jammer.
ludiek, dat zij hij heul nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:20 schreef Bieflap het volgende:
Nou klinkt dit misschien een beetje ludiek meneer de loco burgemeester, maar heeft u misschien een bad, wij zijn na zo'n dag hard werken namelijk ook wel toe aan een lekker warm bad
Daar zie ik em niet staanquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:05 schreef Liquidootje het volgende:
www.uitzendinggemist.nl
Leuke aflevering. Iedereen kent eddie tegenwoordig
Ik weet niet wat ik leuker vind. Die beetle lenen of dat het een knal roze beetle is van een kappersrvouwtje
Ahjah bedanktquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Kijken bij N -> Nu we er toch zijn
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom? Zijn moeder zag er zeer neuqbaar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |