ja de 1 discquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef Het_Biertje het volgende:
gewoon nog via bol.com verkrijgbaar lamlul.
dat jij kwaliteit niet kent kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Het_Biertje het volgende:
POTC is trouwens een kinderfilm
grow up.
was dat niet duidelijk?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef Het_Biertje het volgende:
en wat is je klacht precies? open dan een goed klb topic of niet.
ga toch weg als je alleen maar bijdehante opmerkingen kan maken..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:14 schreef Het_Biertje het volgende:
wel verkrijgbaar dus. koop een blu-ray speler.
Pirates 'kwaliteit'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat jij kwaliteit niet kent kan ik niks aan doen
wat denk je dat ik het afgelopen jaar heb geprobeerd??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:16 schreef Repeat het volgende:
En je gaat er ook niet eerder achteraan dan pas na een jaar?
Schop die gast na een week of 2 lekker wakker, ipv zolang te wachten
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef thefunny het volgende:
Zo ben ik 57 dvd's kwijtgeraakt. Nooit meer teruggezien. Maar ach, ik download ze wel weer.
Rrrrrrrrrrrrright. Of je bent een fantast of een grote loser die zich laat gebruiken...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef thefunny het volgende:
Zo ben ik 57 dvd's kwijtgeraakt. Nooit meer teruggezien. Maar ach, ik download ze wel weer.
probleem is dat je dat wel kan doen maar er gewoon niks uitkwam (en hij wist ook niet waar die was (ik vreesde dus al het ergste) )quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:54 schreef Florian_ het volgende:
je kunt dingen natuurlijk ook gewoon terugvragen/eisen nadat je ze uitgeleend hebt
Ik heb hem nog (kopen?)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef mschol het volgende:
godverdomme...
ik leen NOOIT meer dvd's uit aan mensen..
ik krijg bijna een jaar na dato een film terug: echter wel de cheap ass single disc versie terwijl ik de dubbeldisc versie met slipcase hadKUTzooi
en laat het nou net zo zijn dat de dubbeldisc + slipcase niet meer te krijgen is (betreft Pirates of the caribbean: curse of the black pearl)
POTC + kwaliteitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat jij kwaliteit niet kent kan ik niks aan doen
True. Wat de rest van de OP betreft ben ik het er wel mee eens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Het_Biertje het volgende:
POTC is trouwens een kinderfilm
grow up.
jajaja, ik breng ze morgen wel even.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
ik ken dat, volgens mij heb ik al een stuk of 10 dvd-films niet teruggekregen die ik al maaaaanden geleden heb uitgeleend.
Bedankt voor deze zinvolle bijdragequote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:25 schreef gewoon_doen het volgende:
anale seks als ze net heeft gepoept
Jij vind het normaal dat anderen zo met andermans spullen omgaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef Pietklaaso het volgende:
Huilend WIJF!
Ach ja, dat is altijd onder het mom van "Het is toch niet van mij dus ik ga er slordig mee om". Dat anderen daar last van hebben maakt al helemaal niks uit, want rekening met elkaar houden is niet stoer en deden we alleen "vroegah".quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:16 schreef Barachem het volgende:
Huren van DVDs is ook ellende.
Laatst hadden een collega en ik 3 DVDs gehuurd, blijken ze alle drie behoorlijk bekrast te zijn.
Eerste film moesten we een stuk overslaan vanwegen de bekrassing, tweede film haperde alleen een paar keer en derde film ging gelukkig prima.
Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om DVDs zo te bekrassen.
Maakt het hen niet uit dat ze zelf ook bekraste DVDs dan krijgen?
Gewoonweg stomme aso's die zulke shit doen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:53 schreef Makoto het volgende:
Wij hebben thuis ook een boel dvd's.
Een stuk of 200/300 (ja, mn stiefpa is fanatiek verzamelaar)
Er zjn al een stuk of 100 weg en nooit meer teruggekomen.
Zovaak vragen, ja, ik neem ze de volgende keer wel mee.
Of:
Nee, sorry, ik ben ze kwijt
Gaan we bij dat persoon op visite: Hé, dat zijn onze dvd's. Meenemen die hap. Minstens 5 per persoon.
En je kan ook je dvd's merken, wij hebben er 212 opgezet; het huisnummer waar we wonen.
En dat accepteer jij dan gewoon? Dan kunnen ze dus echt wel een nieuwe gaan halen hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:53 schreef Makoto het volgende:
Nee, sorry, ik ben ze kwijt
je dvd's merken gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:53 schreef Makoto het volgende:
En je kan ook je dvd's merken, wij hebben er 212 opgezet; het huisnummer waar we wonen.
zeik niet, de topic is opzich best goed, heb 't ook wel gehad in 't verleden ...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef floris.sp het volgende:
www.google.nl misschien helpt het en leer een een goed topic te openen.
google gaat mij niet helpen met een dvd terug te krijgen hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef floris.sp het volgende:
www.google.nl misschien helpt het en leer een een goed topic te openen.
duh! tuurlijk ga ik dat doen, krijg em alleen nog niet te pakkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:02 schreef jogy het volgende:
Gast, je bent toch wel even hard uit je plaat gegan tegen die gozer hè? Of zit je nu hier te schreeuwen en heb je hem laten gaan zonder dat zijn/haar haartjes bespuugd naar achter zijn gewaaid door de windkracht uit je mond en getraumatiseerd door de vuilbekkerij die eruit is gekomen?
Ok, mooi. Dat lucht in ieder geval op en zet die knakker op de zwarte lijst qua lenenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
duh! tuurlijk ga ik dat doen, krijg em alleen nog niet te pakken(ziet ie dat ik bel, neemt ie niet op, wedden?
![]()
)
ik zet iedereen behalve welgeteld 4 mensen op de "niet origineel uitlenen" lijst.. (die 4 zijn redelijk simpel:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, mooi. Dat lucht in ieder geval op en zet die knakker op de zwarte lijst qua lenen. Dat herinnert mij eraan dat ik mijn extended DVD set van Lord of the rings nog terug moet krijgen trouwens
. Wie weet komt er nog een soortgelijk topic
.
:S 45 minuten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
DVD's uitlenen?
Je brandt met DVD Shrink in 45 minuten een prima kopie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |