Thailand! Mooie foto's vooral E4 vind ik erg leuk. Die mensen (zowel kinderen als volwassenen) zijn daar zo fotogeniek!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:58 schreef Elefes het volgende:
De zomer en de vakantie zijn in volle gang, het is dus weer tijd voor de vakantiefoto's!
Voor iedereen die zijn mooiste vakantiefoto's wil showen, hier een centraal topic.
TS begint:
#E1:
[afbeelding]
#E2:
[afbeelding]
#E3:
[afbeelding]
#E4:
[afbeelding]
#E5:
[afbeelding]
#E6:
[afbeelding]
#E7:
[afbeelding]
#E8:
[afbeelding]
Tnxquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:21 schreef Gose het volgende:
[..]
Thailand! Mooie foto's vooral E4 vind ik erg leuk. Die mensen (zowel kinderen als volwassenen) zijn daar zo fotogeniek!
Canon 350D en Sigma 18-125mm, ik denk op 125mm en f5.6.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:29 schreef Flawless2006 het volgende:
Mooie foto's.. met wat voor camera en lens schoot je E2?
Mooie foto's hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:00 schreef Avano het volgende:
Hierbij wat foto's van Tenerife.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
Bedanktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie foto's hoorVoroal #1, #2 en #3 vind ik mooi. Let wel op je horizon, die staat op een aantal foto's wat scheef, en dat is zonde.
zo dat is heel wat anders noorwegen als wat ik op de foto heb gezetquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:40 schreef Deimos000 het volgende:
Rondreis in Noorwegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie foto'squote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:40 schreef Deimos000 het volgende:
Rondreis in Noorwegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van deze foto krijg ik zin om hard te rennenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef NoXxa het volgende:
Mooie plaatjes hoor. Sommige wat onscherp of scheve horizon. Maar zeker niet slecht. Vind nummer 5 wel mooi.
#2 Rainbow Beach
ze zijn clickable!
ho is johquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]
ik aan het surfen op Biarritz - Frankrijk![]()
[afbeelding]
ik in een moeilijke situatie op playa de Ajo - Spanje
[afbeelding]
Zonsondergang Liencres - Spanje
[afbeelding]
Biarritz - Frankrijk
[afbeelding]
San Sebastian - Spanje
Hou je bek man!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ho is joh
Waren er dit jaar @ biarritz wel fatsoenlijke golven?
Ik was daar vorig jaar, en het was echt laf
Ja me 2. Daar achterin zie je ene zand-duin. Daar kon je vanaf zand boardenquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:00 schreef Shannara het volgende:
[..]
Van deze foto krijg ik zin om hard te rennen![]()
We zijn er maar 2 dagen geweest, was op zich wel lekkere surf maar ziek druk, belachelijk gewoon hoeveel lui daar in het water liggen. Snel door gereden naar Spanje, mooiere golven en een stuk minder crowded.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ho is joh
Waren er dit jaar @ biarritz wel fatsoenlijke golven?
Ik was daar vorig jaar, en het was echt laf
was je nou in platja d'raro geweest?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
We zijn er maar 2 dagen geweest, was op zich wel lekkere surf maar ziek druk, belachelijk gewoon hoeveel lui daar in het water liggen. Snel door gereden naar Spanje, mooiere golven en een stuk minder crowded.
Daar kun je wel lekker chillen en zwemmen als het weer een beetje okay is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef Esto het volgende:
Helaas in Nederland gebleven... Niet echt veel leuke dorpjes e.d. gezien. Dus weinig foto's... Wel veel dieren foto's
(zie dierentuin topic).
1. Meer het Zeumeren:
[afbeelding]
Bedanktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:20 schreef iruub het volgende:
in 1 woord: S C H I T T E R E N D ! NAVANO!
Ik vind van niet, het is wel een showcase, dus je moet wel je mooiste laten zienquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:08 schreef sexylexy het volgende:
Heb je voor zulke foto's als in dit topic nou een dikke camera nodig/
nope, heb ff snel naar de fotos gekeken en maar een deel van de fotos zijn gemaakt met digitale spiegelreflexen, rest zijn compacs zoals de kodak z740, gsm met camera, Fujiflim finepix s5700.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:08 schreef sexylexy het volgende:
Heb je voor zulke foto's als in dit topic nou een dikke camera nodig/
even je fotos resizen of anders linkjes van makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef PimpofPersia het volgende:
[afbeelding]
Fuck dat hoofd rechtsonder. Kwaliteit is ook shitty (k800i ftw!). Maar ik vind de compositie wel goed gelukt.
[afbeelding]
Hij zou eigenlijk wel wat bijgeknipt moeten worden maar daar ben ik niet zo handig mee
[afbeelding]
mooie fotos hoor, lekker veel contrastquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef Statio het volgende:
uit Noorwegen, comments zijn welkom![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
Ik heb ze gelinkt vanaf mijn Flickr, hopelijk kan dat!![]()
hahah ja ik had die ene met dat opspattende water ook nog genomen met een iets langere sluitertijd zodat het water zo'n fijne 'gloed' krijgt als het ware maar bij deze vond ik dat je juist de kracht kon zien van de watervalquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:19 schreef Kamermans het volgende:
mooie fotos hoor, lekker veel contrastbij nummer 2 geeft het opspattend water betje een pixelig / laag kwaliteit gevoel,..
jammer dat bij nummer 4 dat naambordje te zien is, misschien weg klonen?
Ik vind die beweging in het water echt geweldig, je hoort het bijna stromen, en dat naambordje maakt het voor nou juist een leuke plaat. Grappig hoe wat dat betreft smaken kunnen verschillen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:05 schreef Statio het volgende:
uit Noorwegen, comments zijn welkom![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
Ik heb ze gelinkt vanaf mijn Flickr, hopelijk kan dat!![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:13 schreef Xilantof het volgende:
WooZ:
Leuke foto's!
Er hangt inderdaad een bepaalde sfeer in de foto's die ik wel mag![]()
Hoe heb je dat water zo gekregen? Vind het er heel tof uitzienquote:
Dat water krijg je zo door een langere sluitertijd te gebruiken (weet niet precies hoe lang). Om de rest van de foto scherp te houden moet je daarvoor je camera wel op statief zetten of ergens op steunen. Het water beweegt dan en wordt eigenlijk "onscherp", waardoor je dit effect krijgtquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:31 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Hoe heb je dat water zo gekregen? Vind het er heel tof uitzienzal een dezer dagen mijn weekendje stavanger foto's ff posten nadat ik ze uitgezocht en bewerkt heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |