Ow als het als tvp bedoeld is dan is het primaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een goede tvp vind ik toch. En er word al 3 topics oid niks nieuws verteld dus waarom zou ik dat dan wel moeten doen.
Inclusief een filmpje van een wereldgoal en ik vind trouwens echt dat we hem moeten aantrekken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow als het als tvp bedoeld is dan is het prima![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Rode Ster Belgrado Servië Estland Levadia Tallinn Rangers FC Schotland Montenegro Zeta Golubovci Debreceni VSC Hongarije Zweden IF Elfsborg Zaglebie Lubin Polen Roemenië Steaua Boekarest RC Genk België Bosnië en Herzegovina FK Sarajevo FK Ventspils Letland Oostenrijk Red Bull Salzburg FC Astana Kazachstan Noorwegen Rosenborg BK FH Hafnarfjörður IJsland Wit-Rusland BATE Barisaw FC København Denemarken Israël Beitar Jeruzalem MSK ´ilina Slowakije Tsjechië Slavia Praag Tampere United Finland Bulgarije Levski Sofia NK Dom¸ale Slovenië Kroatië Dinamo Zagreb Beşiktaş JK Turkije Moldavië Sheriff Tiraspol |
Het is meer een aanmoedigingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef BonJovi het volgende:
Mensen die geen vertrouwen meer hebben in van Geel
Van Geel gaat tot dusverre goed. Ik mis inderdaad een vervanger voor Babel en zodra die er is zie je pas echt dat Ajax in de breedte sterker is dan vorig seizoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef BonJovi het volgende:
Mensen die geen vertrouwen meer hebben in van Geel
Inderdaad. 9.5milj voor Suarez is van de zotte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus Valencia heeft Sneijder ook een worst voor gehouden en hem gek gemaakt? Kom nou toch man. 9,5 miljoen voor een speler als Suarez is echt veel te veel. Hij is geen garantie voor doelpunten, geen garantie voor assists, eigenlijk geen enkele garantie. Goede beslissing om niet hoger te bieden, wat mij betreft waren ze bij 5 miljoen al gestopt.
nou ja 32.5 miljoen vragen telt ook mee hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef BonJovi het volgende:
Ja precies ik heb veel vertrouwen in hemmensen vergeten dat zonder hem Sneijder allang weg was
Ehhh nee. En we hebben Bakircioglu en Rommedahl al.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef Grimm het volgende:
Waarom is trouwens VD meyde niet in beeld? dat was altijd wel een goeie in z'n ajax tijd
Omdat er op rechts niemand meer nodig is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef Grimm het volgende:
Waarom is trouwens VD meyde niet in beeld? dat was altijd wel een goeie in z'n ajax tijd
En die vindt jij ajax A-elftal waardig?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ehhh nee. En we hebben Bakircioglu en Rommedahl al.
Van der Meyde is wel A-elftal waardig?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
En die vindt jij ajax A-elftal waardig?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van der Meyde is wel A-elftal waardig?.
Van Geel kennende?quote:
Het is ook geen Ajacied die het zegt. Volgens mij een boer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:24 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Van Geel kennende?
Dankzij die man lopen er nu spelers als Stam en Davids rond bij Ajax en zijn spelers als Sneijder en Huntelaar gebleven. Onbegrijpelijk dat mensen dat allemaal kunnen vergeten, omdat er even geen toptransfer wordt afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |