Hmm ook zonder linksbuiten moeten we op papier al deze ploegen kunnen hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Urquhart het volgende:
Noorwegen Rosenborg BK
Israël Beitar Jeruzalem
Roemenië Steaua Boekarest
Tsjechië Slavia Praag
Oostenrijk Red Bull Salzburg
Denemarken FC København
Oekraïne Sjachtar Donetsk
Turkije Beşiktaş JK
Schotland Rangers FC
België RC Genk
Polen Zaglebie Lubin
Hongarije Debreceni VSC
Servië Rode Ster Belgrado
Bulgarije Levski Sofia
Ach, 9.5 miljoen voor het grootste talent van een redelijke club is niet per definitie teveel, het is een risico, dat ben ik ben je eens. Maar dat hou je altijd. En Suarez is wel iemand die opeens wel heel erg goed kan blijken te zijn en dan loopt ie volgend jaar lekker naar Italie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt dokken en dokken, 9,5 miljoen is gewoon teveel voor Suarez... daarnaast vind ik dat hij zelf eigenlijk niet zo moet piepen, hij heeft met zijn volle verstand bij Groningen getekend en dan moet je je realiseren dat je zoveel jaar aan die club vast kunt zitten...
Hmm zijn de minste ploegen ook nog niet eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we treffen
Noorwegen Rosenborg BK
Israël Beitar Jeruzalem
Tsjechië Slavia Praag
Denemarken FC København
Turkije Beşiktaş JK
Schotland Rangers FC
België RC Genk
Polen Zaglebie Lubin
Hongarije Debreceni VSC
Bulgarije Levski Sofia
Wat een onzin. Ajax wilde 6,5 miljoen betalen en dat is meer dan genoeg voor die knakker. 3 miljoen daar bovenop vragen is gewoon absurd hoog.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Zal ook wel weer de enige zijn die vindt dat Ajax een grote worst voor het gezicht van Suarez heeft gehangen om hem nu gewoon te laten vallen.
Die ging er gewoon vanuit dat Ajax wel zou dokken, daarom zag hij af van de arbitrage.
7000 euro! Das een prijsdalingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef Badabingea het volgende:
Suarez is vrijdag van Ajax voor 7 mille, ik voel het!
Doe maar Genk danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we treffen
Noorwegen Rosenborg BK
Israël Beitar Jeruzalem
Tsjechië Slavia Praag
Denemarken FC København
Turkije Beşiktaş JK
Schotland Rangers FC
België RC Genk
Polen Zaglebie Lubin
Hongarije Debreceni VSC
Bulgarije Levski Sofia
Gek he, in de voorronde CL.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:50 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hmm zijn de minste ploegen ook nog niet eens!
Normaal gesproken, dat is dus met Davidsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef S-Two het volgende:
Best lastige ploegen ja voor de voorronde CL. We moeten normaalgesproken van allemaal wel kunnen winnen, maar lastig zal het wel gaan worden.
Dus Valencia heeft Sneijder ook een worst voor gehouden en hem gek gemaakt? Kom nou toch man. 9,5 miljoen voor een speler als Suarez is echt veel te veel. Hij is geen garantie voor doelpunten, geen garantie voor assists, eigenlijk geen enkele garantie. Goede beslissing om niet hoger te bieden, wat mij betreft waren ze bij 5 miljoen al gestopt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, 9.5 miljoen voor het grootste talent van een redelijke club is niet per definitie teveel, het is een risico, dat ben ik ben je eens. Maar dat hou je altijd. En Suarez is wel iemand die opeens wel heel erg goed kan blijken te zijn en dan loopt ie volgend jaar lekker naar Italie.
En dat van contracten is gewoon zoals het werkt. Sneijder wou toch ook zo graag weg? En die zit er nu ook nog. Maar echt blij is hij niet, wat hij ook zegt.
Zitten een paar leuke tegenstanders bij zoals Rode Ster, Sjachtar Donetskquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we treffen
Noorwegen Rosenborg BK
Israël Beitar Jeruzalem
Tsjechië Slavia Praag
Denemarken FC København
Turkije Beşiktaş JK
Schotland Rangers FC
België RC Genk
Polen Zaglebie Lubin
Hongarije Debreceni VSC
Bulgarije Levski Sofia
Een goede tvp vind ik toch. En er word al 3 topics oid niks nieuws verteld dus waarom zou ik dat dan wel moeten doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje saai te worden hoor.
uitzoeken maar......quote:SPELERS ZONDER CLUB
Leeftijd Laatste club
Yannis Anastasiou (Grie) (34) Sparta Rotterdam
Said Bakkati (25) ADO Den Haag
Bas Bakker (21) NEC
Goran Bunjevcevic (Ser) (34) ADO Den Haag
Phillip Cocu (36) PSV
Christian Gyan (Gha) (28) Feyenoord
Ramon van Haaren (34) RKC Waalwijk
Dylan Hughes (Can) (22) RKC Waalwijk
Robbin Kieft (20) FC Groningen
Patrick Kluivert (31) PSV