1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | Kennedy Bakircioglu FC Twente, 1 miljoen, tekent voor 4 seizoenen Dennis Rommedahl Charlton Athletic, 1 miljoen, tekent voor 3 seizoenen Laurent Delorge ADO Den Haag, transfervrij, tekent voor 2 seizoenen Erik Heijblok Haarlem, transfervrij, tekent 1 seizoen Ismael Urzaiz Athletic de Bilbao, transfervrij, tekent 1 seizoen Jurgen Colin Norwich City, 100.000, tekent 1 seizoen Jan Vertonghen RKC Waalwijk, was verhuurd Robbert Schilder Heracles Almelo, was verhuurd Vurnon Anita jeugd Mitchell Donald jeugd Gregory v/d Wiel jeugd Jeffrey Sarpong jeugd Weg: Ryan Babel Liverpool, 17 miljoen Tom de Mul Sevilla, 5 miljoen? Kenneth Perez PSV, 1,5 miljoen Zdenek Grygera Juventus, transfervrij Roger stopt Emmanuel Boakye Heracles Almelo, 200.000? Michael Timisela VVV Venlo, transfervrij Kenneth Vermeer Willem II, verhuurd |
Ik hoop op Kopenhagen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:38 schreef Nashje het volgende:
Vrijdag loting op Eurosport om 12:00.
Pssst, niet zo negatief joh!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef ub40_bboy het volgende:
VAN GEEL HAAL NOU EENS WAT NORMAALS OP!!
Wou ik ook wel eens weten!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Welke ploegen kunnen we allemaal loten?
Verwar je realistisch niet met negatief?quote:
Nee, en ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Verwar je realistisch niet met negatief?
We zijn het enige eigenwijze land in de wereld die hun nog gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik heb het idee, dat de namen die circuleren meer centrumspitsen zijn....bestaan er geen linksbuitens meer...?
ps: kunnen we mijn nick niet aantrekken voor de verdediging![]()
Hij moet gewoon zijn best doen voor zijn werkgever, anders is het maar een misselijk mannetje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat Suarez de komende tijd niet meer groningen wil spelen. Mooi voor die boer hans nijland.
Je begint wel een beetje saai te worden hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Sethje het volgende:
Martin Fenin.....
http://www.youtube.com/watch?v=Qt-4lyYOmXQ
Halen die jongen
Ik vind HeatWave vaak realistisch.. Ok, soms wat negatief, maar hij bedoelt het goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:41 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Verwar je realistisch niet met negatief?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat Suarez de komende tijd niet meer groningen wil spelen. Mooi voor die boer hans nijland.
je hebt dokken en dokken, 9,5 miljoen is gewoon teveel voor Suarez... daarnaast vind ik dat hij zelf eigenlijk niet zo moet piepen, hij heeft met zijn volle verstand bij Groningen getekend en dan moet je je realiseren dat je zoveel jaar aan die club vast kunt zitten...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Zal ook wel weer de enige zijn die vindt dat Ajax een grote worst voor het gezicht van Suarez heeft gehangen om hem nu gewoon te laten vallen.
Die ging er gewoon vanuit dat Ajax wel zou dokken, daarom zag hij af van de arbitrage.
6,5 miljoen is gewoon een erg goede prijs voor hem. Dat die tireste boer Nijland 9,5 miljoen wil slaat nergens op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Zal ook wel weer de enige zijn die vindt dat Ajax een grote worst voor het gezicht van Suarez heeft gehangen om hem nu gewoon te laten vallen.
Die ging er gewoon vanuit dat Ajax wel zou dokken, daarom zag hij af van de arbitrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |