Ach, dat teer wordt vanzelf weer hard.. Je zal hem wat anders moeten gebruiken. Blijft misschien eindelijk die bril omlaag als je niet meer kan mikken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef jogy het volgende:
Gast, dan kan je dat worstje wel wegpleuren lijkt me.
ehmmm... ik mag hopen dat je bij de wegenbouw werkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:34 schreef Jekoos het volgende:
Boter! Boter werkt als zeep, alleen het schuimt niet. Nee serieus, met boter krijg je teer van je huid af.
dat was je toch al, met al die aandacht?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef JohanDaButcher het volgende:
Maar wordt ik dan niet botergeil?
Dat ligt eraan. Als je een boterfetish hebt wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef JohanDaButcher het volgende:
Maar wordt ik dan niet botergeil?
omdat het een groot euvel kan zijn als je je lul niet naar behoren kan gebruiken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef HeyFreak het volgende:
waarom vraagt iedereen zich ineens af hoe je een harnekkige substantie van je lul af krijgt?
kauwgom aan je fallus
2 secondenlijm in mijn pisgaatje.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:24 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ik zat te filosoferen, als je de hele dag op heet gesmolten asfalt ligt met je blote pielemoos, hoe krijg je dan het best die teer van je penus?Een staalborstel lijkt mij iig geen goed idee, iemand nog huismiddeltjes?
Misschien is het weer die tijd van het jaar? Het is net volle maan geweest..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef HeyFreak het volgende:
waarom vraagt iedereen zich ineens af hoe je een harnekkige substantie van je lul af krijgt?
kauwgom aan je fallus
Ok, maar als je zulke dingen uitvreet met je lul dan snap je ook niet echt waar deze voor is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat het een groot euvel kan zijn als je je lul niet naar behoren kan gebruiken.
geef es et goede voorbeeld dan en verlicht ons!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:58 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Ok, maar als je zulke dingen uitvreet met je lul dan snap je ook niet echt waar deze voor is.
je kan soms met je pik in de meest vreemde situaties komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:58 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Ok, maar als je zulke dingen uitvreet met je lul dan snap je ook niet echt waar deze voor is.
zie je wel. en misschien was ts wel dagen opgescheept met een dakklusje in de dordogne op een naturistencamping.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:00 schreef HeyFreak het volgende:
alhoewel ik me wel kan voorstellen dat je met een bezopen kop wakker wordt met kauwgom om je eikel, en een breezah naast je die niet de moeite nam om haar kauwgom uit de mond te doen
kan gebeuren!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=earsexquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:59 schreef TALIN het volgende:
[..]
geef es et goede voorbeeld dan en verlicht ons!
Ik was eerst!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef HeyFreak het volgende:
kauwgom aan je fallus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |