in et Twents en Glasswigian betekend et huis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Huus is geen bestaand woord...
geen bestaand woord dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
in et Twents en Glasswigian betekend et huis.
nee maar wel mooi dat ze in Glassgow afgelopen weekend wisten dat ik niet naar huus wilde...quote:
en? nog Milka gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef miss_bleu het volgende:Dit was mijn vakantie
Nu moet ik weer heeeel lang wachten
[afbeelding]
nee wel een heleboel water en modderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef TALIN het volgende:
[..]
en? nog Milka gehad?
lang geleden!
doe es ff verslag?
Man, wees blij dat er iets staatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:
En merel staat weer niet in de OP.
Wat een hoop modder. Verder wel tof gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef miss_bleu het volgende:Dit was mijn vakantie
Nu moet ik weer heeeel lang wachten
[img=578xnull]http://www.miss-bleu.nl/fotoboek2/pictures/11dagencampzone.jpg[/img]
Veel plezier daar Ripquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Zwaai! Doei Oldbies! niet vergeten wie ik ben als ik over 3 weken weer gezellig voorbij kom he?
Hou je bek, homoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Wie is die newbie? En danbedoel ik niet kwahgib.
Hoi Rip... veel Sucksesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Ripley het volgende:
Zwaai! Doei Oldbies! niet vergeten wie ik ben als ik over 3 weken weer gezellig voorbij kom he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |