Iedereen krijgt er wel eens mee te maken, de kliekjes op FOK!, de groepen mensen met een eigen topic reeks... FOK! heeft soms wel wat weg van Iran die het terrorisme oogluikend toelaat zolang ze op hun eigen grond blijven. Want het zijn vaak niks anders dan een stel fundamentalisten bij elkaar. Ze voelen zich beter, meer, superieur, anders, slimmer... terwijl ze eigenlijk stuk voor stuk retards zijn...
Uitzonderingen daargelaten.
Bier en FrituurLaten we maar beginnen met het BeF kliekje.... Bier en Frituur.
Hippies... daarin is het eigenlijk samen te vatten, stuk voor stuk een vertekend wereldbeeld, en allemaal een overkill aan ego en arrogantie. Door het gebruik van overdreven correct taalgebruik proberen ze elkaar te overtroeven en geven ze een signaal af naar de rest van de users "Jij bent minderwaardig".
Maar dit is slechts schijn, de scheuren en barsten in het fundament (de users) van de kliekjes worden goed zichtbaar als je er het vergrootglas op legt. Kijken we namelijk naar de users van BeF, dan zien we overal over het algemeen:
m / v van in de 20 jaar
Vertekend zelfbeeld
Het gelaat van deze personen is vaak niet om over naar huis te schrijven, edoch erkennen ze dit zelf niet, en voelen zich bij confrontatie ook gelijk aangevallen. Eerlijkheid duurt het langst jongens en meisjes...
Mentaal labiel
Zwakzinnig, autistisch, het Down syndroom. Dit omvat in het kort de gemiddelde BeF user. Waarschijnlijk staat het Down syndroom ook in verband met het uiterlijk van deze jongens en meisjes.
![]()
Het syndroom van Down.
Dit is de OP van hun hoofdkwartier:
![]()
![]()
Een erg alternatieve OP, het doet me denken aan die kanslozen van vroeger, die waren dan "vaag" omdat ze alternatief waren. Dus moesten ze zich ook vaag gedragen... niet omdat het praktisch of leuk is, maar gewoon omdat je je dan afzet van het gros.
Eindconclusie: BeF users zijn kankerhippies en mogen derhalve dood.
Oldbies
Ah! De Oldbies, een apart slag volk, deze mensen verbinden waarden aan status, bijvoorbeeld: Hoe lager je UserID, hoe meer status. En: Hoe hoger je postcount, hoe meer status. Uitzonderingen daargelaten.
Deze mensen voelen zich eveneens superieur. Ditmaal dus vanwege een UserID, postcount, en ervaring. Ze denken dat ze enige invloeg hebben op de FOK! hierarchie, en proberen hiermee de argeloze (relatief) nieuwe users van FOK! mee te onderdrukken. In feite zijn het vaak kansloze dertigers in een vroege midlife crisis. Ze dragen het spreekwoord "Je bent zo oud als je je voelt" overtuigend uit. Dit spreekwoord is ooit eens bedacht door een retard die zich er maar niet bij neer kon leggen dat hij na 40 jaar maar godverdomme eens normaal moest gaan doen. Get in the fucking line. Stel je maar voor, je moeder van 40 / 50 een in minirokje en kort topje met laklaarsjes en berg make-up. Of je vader die aan LARP doet (Live Action Roleplaying).
![]()
LARP
Eindconclusie:
Nou dát zijn dus de Oldbies, vastgeroeste kutusers zonder enige vorm van zelfkritiek / reflectie.
Nog meer mensen aanvaringen met dit soort groeperingen? Post hier je ervaringen...
Hoi! Ik verveel me, en ik ga nu maar eens ontbijten.