Tja echt belonen zien we niet...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erger ik me al maanden aan en hoop elke keer op verandering.Hoop dat ze Huub er goed voor belonen,want de rest voert echt niks uit.
dat is huub zijn minpunt jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
Lieke heeft liever blauwe plekken dan een mental breakdown zoals Palma heeft.
Beetje jammer dat Huub zich weer niet in kan houden en een scheldwoordenboekje opentrekt waar de honden geen brood van lusten.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
Gisteren op vakantie gegaan....
WB trouwensterug in NL of zit je weer achter een vaag Italiaans toetsenbord?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zit in een internet cafe te lurken
Bqueen, alles ok ?
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Leandra het volgende:
Huub tegen Palma: Ja Natasia, je bent onschendbaar
Hij deed niet echt een oproepquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat Huub zo'n oproep doet.. Ik dacht dat hij het spel en buitenwereld zo goed kon scheiden.
Huub en Lieke zijn goed bezig volgens mijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef Leandra het volgende:
Palma: Ja... jullie zijn god in Frankrijk
Huub: Nee, god in Eemnes bitch!
Het gebeurt andersom helaas net zo hardquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat Huub zo'n oproep doet.. Ik dacht dat hij het spel en buitenwereld zo goed kon scheiden.
Nou blijf maar hopen dat zal echt niet gebeuren.Word er echt kotsmisselijk van.Maar blijf kijken met hoop op verbetering.Stom hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef farceman het volgende:
Hoop dat iemand anders dan Huub of Lieke nu eens die hondjes tegenhoud.
Dan krijg je pas eens een leuke ruzie. Laat Nix of Nadia het maar eens tegenhouden
Dus ik kan mn terror tas weer uitpakken?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hij deed niet echt een oproep
Hij zei ik hoop dat ze je banden leksteken maar hij vroeg niet in het bijzonder
streamers steek dr banden lek
Hij doet niet anders..........en hij kan niet anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hij deed niet echt een oproep
Hij zei ik hoop dat ze je banden leksteken maar hij vroeg niet in het bijzonder
streamers steek dr banden lek
Hebben sex in de Meesterbedkamerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef F04 het volgende:
Waar zijn Herma en Sharon?
Beetje jammer dat Huub loopt te kankeren en teringen... dat heeft die jongen niet nodig..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn goed bezig volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |