hopelijk is ie niet met de noordezon vertrokkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:08 schreef motorbloempje het volgende:zou bijna een R&P topic openen..
ik word altijd zo ongerust als ik niets van mn vent hoorvooral niet als ik m iets heb gevraagd waar ik echt dringend antwoord op nodig heb, zit nu in een verhuizing... dus in de stress
sinds gisteren 6 uur, toen was hij onderweg naar huis, niets meer gehoorden heb gebeld en voicemail ingesproken net, maar nog niets gehoord
hebben ze niet iets van een anti-overbezorgdheidscursus ofzo? En als ik nou nog wat te doen had hier, had ik wat afleiding, maar zit me de tering te vervelen
zo
ach ik heb een nieuwe sensatie ontdektquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alle internet spelletjes werken hier, FOK! werkt, MSN werkt, kan muziek luisteren, kan dvd's kijken.... ik kom de dag altijd wel door
Ik haal een max van 10quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef Dylanesque het volgende:
12 bij throwpaper, yeah
ook even aan mn collega doorgestuurd, maar die bakt er niet zoveel van
hoewel 12 ook niets om over naar huis te schrijven is
Anderhalf uur hierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
Nog 3 uur! Het aftellen begint weer.
quote:
En een boek schrijven is wel zinvol ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Met al deze nutteloze tijd zou ik eigenlijk iets productiefs voor mezelf moeten doen. Een boek schrijven ofzo![]()
en bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk is ie niet met de noordezon vertrokken
mja ik wilde je niet gelijk bang maken, dat was dus niet de bedoeling.quote:
is dat leuk ? dat heb ik nou echt nog nooit gedaanquote:
Als je snapt hoe het gaat is het best wel leuk jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat leuk ? dat heb ik nou echt nog nooit gedaan
Ik denk het wel, gewoon voor je gemoedsrustquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En een boek schrijven is wel zinvol ?
en de kabel zeker neit bij je ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ben vergeten mn Ipod op te laden...
Ach dat geeft niet joh, het gaat al wel snel vervelen, heb de eerste nog niet uitgespeeld en ik heb al geen zin meerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
bah die klotezooi hier. ik kan ook niets opvragen
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
Jawel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en de kabel zeker neit bij je ?
Kun je niet tijdens het luisteren opladen dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jawel!maar ik had in de pauze willen opladen zodat ik nu niet zonder zou zitten...!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef KhaZ het volgende:
Nieuwe banner:
[afbeelding]
Ben een newbie met photoshop, moet me er nog eens in verdiepen![]()
Ik weet niet hoe dat moet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je niet tijdens het luisteren opladen dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |