Hij wil voor elk topic een nieuwe banner maken, dan heeft ie tenminste wat te doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik zou er alleen geen datum in doen...! dan kan die er morgen ook zo weer boven geplakt worden!
of elke dag een anderequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik zou er alleen geen datum in doen...! dan kan die er morgen ook zo weer boven geplakt worden!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef KhaZ het volgende:
Nieuwe banner:
[afbeelding]
Ben een newbie met photoshop, moet me er nog eens in verdiepen![]()
'nee sorry dat kan ik niet doen, ik moet nog en fok banner maken!'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij wil voor elk topic een nieuwe banner maken, dan heeft ie tenminste wat te doen
Ik heb daar een miljoen gehaald. M'n baas was trots en jaloers.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef -jos- het volgende:
42000 met dat bollen spel... pure vervelingen gewoon doorgaan als de projectleidster binnenkomt..
Geen idee het was maar een vraagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Tear...! Help me...! hoe fix ik het dat ik ook van mn Ipod kan luisteren als die laad?
is het dan wel mogelijk...?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen idee het was maar een vraagHeb zelf geen Ipod namelijk
Ik zou het echt niet wetenquote:
Goed hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef KhaZ het volgende:
Nieuwe banner:
[afbeelding]
Ben een newbie met photoshop, moet me er nog eens in verdiepen![]()
sinds gisteravond?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
zal wel op de motor zitten...denk ik dan maar...
Hier kuno je antwoord. Heb ik toch goed voor je geregeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:53 schreef Agiath het volgende:
Ja het kan
Gewoon inpluggen, iTunes afsluiten als dat komt, dan gewoon via windows zelf "veilig hardware verwijderen" enzo doen.
En dan niet eraf halen, hij laat dan door, maar hij staat gewoon aan
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:53 schreef Agiath het volgende:
Ja het kan
Gewoon inpluggen, iTunes afsluiten als dat komt, dan gewoon via windows zelf "veilig hardware verwijderen" enzo doen.
En dan niet eraf halen, hij laat dan door, maar hij staat gewoon aan
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier kuno je antwoord. Heb ik toch goed voor je geregeld
sjah tis lekker weer ervoor, geen wolke in de lucht te zien hierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
zal wel op de motor zitten...denk ik dan maar...
Ik gaf het voorzetjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt heulemaal niets gedaan!
ik zie niet het oplaad ding in de batterij...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Ik ga het gelijk proberen! Als het me lukt met je de komende 15 minuten mijn held!
Foto'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef jogy het volgende:
Ik heb net een koud-water trechter gemaakt voor de koffiemachine zodat ik het in een anderhalf liter fles kan doen.
Benodigdheden:
Plakband.
Schaar.
een anderhalf literfles.
labello.
Veel tijd over.
En het werkt.
wat kun je dan in de fles doen? anderhalve liter koffie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef jogy het volgende:
Ik heb net een koud-water trechter gemaakt voor de koffiemachine zodat ik het in een anderhalf liter fles kan doen.
Benodigdheden:
Plakband.
Schaar.
een anderhalf literfles.
labello.
Veel tijd over.
En het werkt.
Nee...raar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie niet het oplaad ding in de batterij...!betekend dat dat die niet oplaad?
Daar staat mn pc te ver weg voor...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee...raar.
Probeer anders gewoon in iTunes, aansluiten, en dan meteen op dat "eject ipod" klikken, maar het ding zelf niet ontkoppelen...
Kan je trouwens niet je koptelefoon in de computer zelf doen?
Kan het wel wat rustiger...ik probeer te slapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef jogy het volgende:
Benodigdheden:
Plakband.
Schaar.
een anderhalf literfles.
labello.
Veel tijd over.
En het werkt.
labello ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:56 schreef jogy het volgende:
Benodigdheden:
Plakband.
Schaar.
een anderhalf literfles.
labello.
Veel tijd over.
En het werkt.
mmja dan weet ik t ook niet...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar staat mn pc te ver weg voor...
Maar Itunes staat niet hier geinstalleerd en heb geen rechten om dingen te installeren! dus doe ontkoppelen via windows zelf en laat hem dan aan de kabel zitten...
ik ben er achter gekomen dat er een box in mn pc zit!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
mmja dan weet ik t ook niet...
Al laat je em een half uurtje op dan kan je meestal al weer wat voorruit
Dan is www.nederland.fm ook een goeiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben er achter gekomen dat er een box in mn pc zit!dus draai nu gewoon daarover mn muziek van mn Ipod!
zit toch alleen in een kamertje!
ik zit al de hele dag met de dance department opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan is www.nederland.fm ook een goeie![]()
word helemaal gek van mezelf en die verhuizingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zal vast wel goedkomen allemaal.. probeer eerst zelf de dag maar door te komen![]()
En nou vraag je ons om hulp voor nog meer beleefde antwoorden ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef Dylanesque het volgende:
Aaaargh m'n collega komt weer achter een rekenfoutje ergens en zit nu boos hardop te rekenen en zichzelf vragen te stellen.. m'n beleefde antwoorden raken op!
ik ben bang dat ik dan te veel bandbreedte gebruikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan is www.nederland.fm ook een goeie![]()
Nederland.fm heeft echt niet veel bandbreedte nodig. Kun je best doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik dan te veel bandbreedte gebruik
Ze is weg. De stilte is wedergekeerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En nou vraag je ons om hulp voor nog meer beleefde antwoorden ?
Rustig aan, relativeren, genieten van het moment en vooral blijven ademhalen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
word helemaal gek van mezelf en die verhuizingzit er eigenlijk wel helemaal doorheen..
klote op mn werk (niets te doen), teveel rotzooi thuis (moet ik me ziek melden)..
maar als ik me ziek meld kan ik niet naar de IKEA vanavond voor spullen halen..
en mn vent moet bellen, want die moet met info over een aanhanger komenik ga huilen zo.. denk ik
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
stress minder.. Rene heeft geantwoord![]()
Denk dat we allemaal wel een heel goed idee hebben hoe dat voeltquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ken je ook dat gevoel dat als je uuuuren niks gedaan hebt, en je MOET dan wat doen, dat je daar he-le-maal geen zin in hebt??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |