abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:25:39 #1
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51983680
quote:
Het verhaal van de televisieserie

Beertje Colargol is een jong beertje dat wil zingen. Zijn ouders zijn er niet blij mee, want beren zingen nou eenmaal niet. Bovendien zingt Beertje Colargol vals. In het bos ontmoet Beertje Colargol een nachtegaal die héél mooi zingt. De nachtegaal vertelt dat dat komt door een fluitje in zijn keel. De Koning der Vogels maakt deze fluitjes, maar alleen voor kleine vogeltjes. Beertje Colargol besluit hem te bezoeken. Dat lukt hem met behulp van een vliegend tapijt en hij weet een fluitje te krijgen van de Koning der Vogels. Weer thuis vinden zijn ouders het maar niets, en hij loopt daarom weg. Als de directeur van 'Circus Pimoulu' Colargol dan hoort zingen, krijgt hij een baantje in het circus. Als Colargol het circus weer wil verlaten, sluit Pimoulu hem op want hij wil zijn ster niet kwijt. Maar één van Colargols vrienden helpt hem ontsnappen. Colargol wil dan leren zwemmen, maar hij wordt de zee ingesleurd en opgepikt door een schip dat op weg is naar de Noordpool. Op het schip moet hij hard werken, maar hij ontsnapt van het schip en wordt vriendjes met een pinguïn. Ook ontmoet hij zijn vriendinnetje Nordine op de Noordpool. Uiteindelijk besluit hij naar de maan te gaan, om de sterren te zien.
Ik weet zeker dat ik het heb zitten kijken, maar meer dan het liedje van Beertje Colargol en dan niet noodzakelijkerwijs de originele tekst kan ik me er niet van herinneren .

Op Wiki staat wel een synopsis van seizoen 1, maar dat kwam me ook niet echt bekend voor .

Hier nog Colargolfans aanwezig?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:29:01 #2
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_51983804
Ik weet alleen nog dat er een vies liedje over Beertje Colargol gezongen werd.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:31:11 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51983820
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:30 schreef Biancavia het volgende:
die ken ik ook nog ja
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_51983972
ik ben beertje colargol
beertje dat kan neuken
met mijn dikke berenpik
neuk ik alle meisjes dik
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_51984433
grappig dat iedereen de schunnige versie WEL kan herinneren
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:55:10 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51984486
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:37 schreef Deetch het volgende:
ik ben beertje colargol
beertje dat kan neuken
met mijn dikke berenpik
neuk ik alle meisjes dik
in de grote tent
kun je neuken voor een cent
maar wie niet betaalt
wordt z'n pik eraf gehaald

dinsdag 31 juli 2007 @ 11:57:07 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_51984544
Ik had er een LP van, ik zie die hoes nog zo voor me, alleen heb ik geen idee meer wat er precies op die plaat stond.

Veel later hoorde ik trouwens dat de stem van Colargol werd gedaan door Janine van Elzakker, oftewel Wilhelmina Kuttje Jr. in het legendarische radioprogramma Ronflonflon avec Jaqcues Plafond.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:26:36 #9
136283 knars
Teethgrinder
pi_51985346
Ik had er een cassettebandje van. Wel grappig trouwens, die Wim T Schippers connectie - Paul Haenen sprak namelijk ook een aantal stemmen in voor Beertje Collargol (of ten minste, ik kon me herinneren dat ik als kleuter erg vond opvallen dat er twee mensen of dieren op het bandje stonden met de stem van Bert, want Beertje Collargol kwam helemaal niet uit Sesamstrat).
pi_51985670
Beertje Colargol speelde de hoofdrol in de ergste nachtmerrie die ik ooit heb gehad.

Terwijl de nachtmerrie het kookpunt naderde werd ik badend in het zweet wakker. En wat zag ik op het plafond toen ik mijn ogen open deed? Beertje Colargol! De nachtmerrie ging gewoon door op het plafond!

Huilend ben ik, drie- of vierjarig knulletje dat ik was, naar het ebd van mijn ouders gerend. Het was het begin van een lange periode waarin ik heel vaak wakker schrok 's nachts en dan doodsbenauwd naar het bed van mijn ouders rende...

De mensen weten gewoon niet wat een schade die Colargol heeft aangericht op mijn kinderzieltje, en wellicht talloze anderen. Laat je niet misleiden door dat schattige snoetje, ik zeg het je: die Colargol is the devil in disguise! De antichrist! Pas op voor die beer!
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:14:27 #11
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_51998579
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben beertje Colargol.
Neuken doe ik voor de lol.
Met m,n grote berenpik.
Neuk ik alle wijvendik.

Basisschool kamp klassieker.

Is al vele malen tot ergernis vd leraren door de hallen van Het Schoolbuitenhuis in Oosterhout geschald.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:18:18 #12
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_51998698
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef Roquefort het volgende:

De mensen weten gewoon niet wat een schade die Colargol heeft aangericht op mijn kinderzieltje, en wellicht talloze anderen. Laat je niet misleiden door dat schattige snoetje, ik zeg het je: die Colargol is the devil in disguise! De antichrist! Pas op voor die beer!
Goed dat ik het weet! Als ik weer eens bij mijn ouders ben ga ik meteen die LP verbranden!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:21:57 #13
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_51998816
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef PankPinther het volgende:
grappig dat iedereen de schunnige versie WEL kan herinneren
Zegt ook wel wat over het niveau wat we als kinders hadden denk ik.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 1 augustus 2007 @ 14:55:50 #14
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_52018490
quote:
de directeur van 'Circus Pimoulu'

Alle overige namen en zelfs de strekking van de serie waren me volledig ontschoten, alleen dat ontzettende pieperige leaderliedje (en de bewerkte versie ervan) krijg ik er maar niet uitgeramd

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')