Ook al lukt het niet. Wij hebben iig iets om te volgen! 2 Dagen dus wat dat betreft is het nu al geslaagd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:45 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoewel..Jaap vindt Safaa ook erg leuk én wil PalmaJosee best kwijt...wellicht kan hij Dennis sommeren mee te werken..en Amanda ergert zich soms ook aan de bemoeienissen van PJ gecombineerd met een Brian die Amanda kan overhalen...dus...misschien dat het gaat werken..![]()
en dat voor 19 jaar....palma die 48 is doet het in d'r broekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:45 schreef noekje het volgende:
Wat een heldin, die Safaa!
Vind het sowieso belachelijk dat ze steeds eerder naar huis gaat als het te veel troep isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Tissik het volgende:
Safaa ligt bij alle bewoners goed, dus ik geef Huub een goede kans dat zijn plan gaat slagen.
Ik voorzie zelfs, dat Palma dit geen week, wat zeg ik... een dag gaat trekken! Ik vermoed dat Palma vanmiddag al vertrokken is.
Hoop ik....
ik wilde net zeggen ja het lijkt er op dat palma toch bang is ze werkt opeensquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind haar echt SEXY..! Lekker bijdehand! EN KIJK PALMA IS WERKEN!
Wat zou volgens jou de achterliggende gedachte kunnen zijn achter deze slaapverwekkende tactiek?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou wel een okay aktie van Dennis zijn als enige het ontslag van Palma tegen te houden.
Vrijwel iedereen in de COS zit altijd te zeiken dat hij niks is (terwijl dat overduidelijk een bewust gekozen tactiek is), dus dan heeft het COS klootjesvolk eindelijk aktie van Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |